Pauze is okequote:
Goh, in de tijd dat ik naar school ging hadden we daar geen pc's bij nodig...quote:
Nou...quote:
Die is niet 5-7-5 hoor!quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:54 schreef p-etr-a het volgende:
General Chat slowchat hier
ze willen haiku's
daarom maak ik er maar één.
Waar blijven ze anders hè!
Het moet toch 7-5-7?quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die is niet 5-7-5 hoor!
Maar hoi!
quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:04 schreef es70 het volgende:
geen rijm en geen dicht
valt nog helemaal niet mee
voor een muts als ik
Nee. Ergens in het vorige topic heeft buzzer het uitgelegd... zal zo wel even zoeken.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
een topictitel
onderwerp van discussie
nou moe, een haiku
Probeer eensquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zit meteen weer nog kleinere symmetrische stukjes te bedenken
2-1-2
3-1-3
2-1-2
dus zeg maar...
Je vergeet het werkwoordquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
binnen de regels
symmetrie in woordlengte
moeilijk maar mooier
quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
kniesoor die mekkert
bijdehand ons Dudesje
heden met werkwoord
quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
De Storm waar ik het gister over had is inmiddels geweken
Het zal niet verder komen dan 7/8
Zo dat was de mededeling even
Zullen we het de volgende keer gewoon over tanga's, strings en boxers hebben... Veel interessanter dan poezie geneuzel van het achtste uur...quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Even gekopieerd uit een vorig topic, voor de geinteresseerden:
Haiku
Senryu is hetzelfde als haiku, met dat verschil dat het niet over de natuur maar over mensen gaat
Tanga
Helaas zie bericht bovenquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Mogge Speedy! Het is nog tamelijk windstil hier! Wacht met smart op de storm van vanmiddag/-avond
Werk tijdens Fok!kenquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:44 schreef -PatrickO- het volgende:
Zullen we het de volgende keer gewoon over tanga's, strings en boxers hebben... Veel interessanter dan poezie geneuzel van het achtste uur...
Ik kom hier voor mijn lol, voor een stukje ontspanning, niet om moeilijk na te moeten denken over vorm en stijl...
Een man zonder stijlquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:44 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Zullen we het de volgende keer gewoon over tanga's, strings en boxers hebben... Veel interessanter dan poezie geneuzel van het achtste uur...
Ik kom hier voor mijn lol, voor een stukje ontspanning, niet om moeilijk na te moeten denken over vorm en stijl...
quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:46 schreef buzzer het volgende:
laag boven de grond
vliegt een halve boterham
geduwd door een mus
Jah.... woon ik verdorie aan de kust, moet ik naar Belgenland voor een beetje storm!quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Trouwens dud??
Als je wel storm wil mee maken moet je naar belgie gaan.
Daar verwachten ze een 9 mogelijk 10 met windstoten tot +120 km/h in het binnenland tot 100 km/h
En hoe zit het met Hellevoetsluis? Gaat het nog stormen op het Haringvliet?quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Trouwens dud??
Als je wel storm wil mee maken moet je naar belgie gaan.
Daar verwachten ze een 9 mogelijk 10 met windstoten tot +120 km/h in het binnenland tot 100 km/h
quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Werk tijdens Fok!ken
werkt waarlijk nog minder dan
Fok!ken tijdens werk
Ik heb klasse... Ik heb geen stijl nodig...quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een man zonder stijl
Doch met duidelijke vorm
Houdt niet van haiku's?
![]()
Sorry ik kan er niks aan doen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jah.... woon ik verdorie aan de kust, moet ik naar Belgenland voor een beetje storm!
NEUKEN!quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:50 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ik heb klasse... Ik heb geen stijl nodig...
Ja, en na januari worden die vormen alleen maar beter..Of moet ik zeggen minder...
En Haiku's, die kunnen met werkelijk gestolen worden...
Dus Dude, doe je ding en roep even die bekende woordjes, dan hebben we dat ook weer gehad...
Dat is gaaf hoor, storm aan zee! Moet je zeker eens gaan beleven. Dikke trui aan, wandeling maken en daarna met een verwaaide kop een mok warme choco met een scheutje rum erin drinkenquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sorry ik kan er niks aan doen.
De modellen zeggen nog wel steeds dat voor dinsdag/woensdag een flinke storm komt te staan dus dan heb je wel kans.
Als dat wel zo is dan ben ik ook een keer even naar de kust.
Een storm aan de kust heb ik nog nooit mee gemaakt dus wil het dan wel eens kijken
Het zal wel koud aanvoelen, gevoelens temp van -5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |