Nee je hoort hier dan gewoonweg hier niet te komen als je het niet wilt weten..quote:Op maandag 10 januari 2005 21:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet iedereen weet hoe je aan de afleveringen moet komen en de mensen die dat wel weten hebben hem misschien nog niet binnen. Die mensen lezen wel in dit topic.
Wat mij betreft zet je zulke opmerkingen dus tussen spoilertags. Simpel toch.
En spoilers voor afleveringen die nog niet zijn geweest lijkt me vrij lastig, aangezien niemand dat dus weet
20 wekenquote:Op maandag 10 januari 2005 22:08 schreef CeeJee het volgende:
OH FUCK YES !!!! Net 1 en 2 gezien en het wordt weer 22 weken kwijlend wachten op de volgende aflevering digitale heroïne.
Ook dat staan we niet toe. Niet eens zozeer vanwege het illegale aspect, maar vanwege het offtopic geblaat. Het is in FTR de bedoeling dat je het over de programma's/films hebt en niet over warezgerelateerde zaken of andere dingen die eigenlijk niets met het programma te maken hebben.quote:Op maandag 10 januari 2005 23:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
vandaar dat ik ook verwijs naar mijn site
Ok, learned my lesson.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:40 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ook dat staan we niet toe. Niet eens zozeer vanwege het illegale aspect, maar vanwege het offtopic geblaat. Het is in FTR de bedoeling dat je het over de programma's/films hebt en niet over warezgerelateerde zaken of andere dingen die eigenlijk niets met het programma te maken hebben.
Ja precies maar over het algemeen zit dat altijd wel goed in mekaar zou nooit vergeten het moment met Chapelle die ijzige stiltequote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:34 schreef CloudStrife het volgende:
Vanavond 3 en 4 kijken.
BTW dat einde van de eerste aflevering was bruut. Die muziek daarbij was weer klasse!
Kijken wat de ratings zullen zijn van gisteren.quote:Viewers Jacked Up for '24' Premiere
(Monday, January 10 02:45 PM)
LOS ANGELES (Zap2it.com) The return of "24" sparked some strong ratings for FOX Sunday, coming none too soon as the network tries to dig itself out of fourth place.
Airing over two competitive hours Sunday (Jan. 9), the fourth-season premiere of "24" delivered its most-watched hour ever and some of the network's best non-sports ratings of the 2004-05 season. The series gets another two-hour run Monday night (Jan. 10) before settling into its regular 9 p.m. Monday spot next week.
The first hour of the premiere -- FOX is counting each hour as a separate episode -- drew about 15.36 million viewers, the biggest audience in the show's history. With an NFL playoff game serving as its lead-in in much of the country, "24" also posted a strong 6.3 rating among adults 18-49, according to preliminary Nielsen figures (final ratings will be released Tuesday).
Both numbers represent an improvement of more than 30 percent over last season's opening episode, which drew 11.6 million viewers and a 4.7 adults 18-49 rating. They came against strong competition, too: "24" aired opposite ABC's "Extreme Makeover: Home Edition" (19.98 million viewers) and CBS's "Cold Case" (15.62 million). FOX finished second to ABC (8.6) among adults 18-49 in the hour.
The second hour of the premiere managed to hold on to nearly all of its lead-in audience despite airing against ABC's runaway hit "Desperate Housewives." FOX was second at 9 p.m. in both total viewers (14.35 million) and adults 18-49 (5.9).
FOX delayed "24" this season so the real-time thriller could air without repeats or pre-emptions. If the premiere ratings hold up over a number of weeks, it, along with the soon-to-return "American Idol," could help the network recover from a weak post-World Series period that saw FOX slide to fourth place for the season in adults 18-49 and total viewers.
Je ziet wel weer waar Fox het van moet hebben...beetje teren op "24" verder is het gewoon de meest hypocriete, republikeinse en propagandistische Televisie station van Amerikaquote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:12 schreef CloudStrife het volgende:
@matthijst: ja, ik check Lost ook!
WOOT
[..]
Kijken wat de ratings zullen zijn van gisteren.
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:22 schreef bierjoost het volgende:
Drie en vier binnen, een en twee nog niet gezien. Morgen klaar met tentamens en dan is het feest 4 uur lang 24, nou ja 4 x 40 muniuten dan. Ware het niet dat ik zo'n nerd ben die stiekum toch de spoilers lees en als ik ze dan gelezen heb denk waarom doe ik dat ook altijd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |