Bedankt dat je dat tussen spoilertags hebt gezet.quote:Op maandag 10 januari 2005 20:11 schreef FritsFlits het volgende:
Aflevering 1 viel tegen... telkens dat gedoe dat iedereen dom is, behalve Jack. Aflevering 2 is super, maar het was erg voorspelbaar dat ..... (spoiler geknipt)
pfffffquote:Op maandag 10 januari 2005 20:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bedankt dat je dat tussen spoilertags hebt gezet.
Kusjequote:Op maandag 10 januari 2005 20:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bedankt dat je dat tussen spoilertags hebt gezet.
Niet iedereen weet hoe je aan de afleveringen moet komen en de mensen die dat wel weten hebben hem misschien nog niet binnen. Die mensen lezen wel in dit topic.quote:Op maandag 10 januari 2005 21:19 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
pfffff
Ga ergens anders zitten lezen dan...
Alleen spoilers voor de afleveringen die nog niet geweest zijn... Lijkt me fair![]()
Vet!quote:Op maandag 10 januari 2005 21:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
ps. Jack krijgt bezoek van Donnie Darko in ep.3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vandaar dat ik ook verwijs naar mijn sitequote:Op maandag 10 januari 2005 23:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja precies maarja volgens mij mag je het er niet teveel overhebben hier zie Gorro zijn post dus.
Nee je hoort hier dan gewoonweg hier niet te komen als je het niet wilt weten..quote:Op maandag 10 januari 2005 21:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet iedereen weet hoe je aan de afleveringen moet komen en de mensen die dat wel weten hebben hem misschien nog niet binnen. Die mensen lezen wel in dit topic.
Wat mij betreft zet je zulke opmerkingen dus tussen spoilertags. Simpel toch.
En spoilers voor afleveringen die nog niet zijn geweest lijkt me vrij lastig, aangezien niemand dat dus weet
20 wekenquote:Op maandag 10 januari 2005 22:08 schreef CeeJee het volgende:
OH FUCK YES !!!! Net 1 en 2 gezien en het wordt weer 22 weken kwijlend wachten op de volgende aflevering digitale heroïne.
Ook dat staan we niet toe. Niet eens zozeer vanwege het illegale aspect, maar vanwege het offtopic geblaat. Het is in FTR de bedoeling dat je het over de programma's/films hebt en niet over warezgerelateerde zaken of andere dingen die eigenlijk niets met het programma te maken hebben.quote:Op maandag 10 januari 2005 23:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
vandaar dat ik ook verwijs naar mijn site
Ok, learned my lesson.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:40 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ook dat staan we niet toe. Niet eens zozeer vanwege het illegale aspect, maar vanwege het offtopic geblaat. Het is in FTR de bedoeling dat je het over de programma's/films hebt en niet over warezgerelateerde zaken of andere dingen die eigenlijk niets met het programma te maken hebben.
Ja precies maar over het algemeen zit dat altijd wel goed in mekaar zou nooit vergeten het moment met Chapelle die ijzige stiltequote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:34 schreef CloudStrife het volgende:
Vanavond 3 en 4 kijken.
BTW dat einde van de eerste aflevering was bruut. Die muziek daarbij was weer klasse!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |