quote:
Hahaha nee,quote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:16 schreef Brighteyes het volgende:
De turkse pizzaboer?
In de groenendaal... de lange of de korte?
Toch niet die mediteraanse deli he? Daar hebben ze zo veel lekkersquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:31 schreef Knoekie het volgende:
Maar de winkel is in de Groenendaal.
Die ken ik nietquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:51 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Toch niet die mediteraanse deli he? Daar hebben ze zo veel lekkers![]()
Zit naast de slijterquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:54 schreef Knoekie het volgende:
Die ken ik niet
Die ja, kon even niet op de naam komenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:09 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Adriatika? Dat is de winkel van mijn oom
Ah, ja ik weet wel waar dat is, over die brugquote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:26 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Die ja, kon even niet op de naam komen![]()
@ Knoekie, woon een heel klein beetje in de buurt, woon vlak naast het NS station.
Gouwenaar vast voor afranselen babyquote:Gouwenaar vast voor afranselen baby
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf (restricted)
Gepubliceerd: zaterdag 1 juli 2006 @ 10:22
Een 29-jarige inwoner van Gouda is door de politie vastgezet omdat hij zijn 15 weken oude baby bijna heeft doodgeslagen en geschud. Het kindje hield aan de ranselpartij hersenletsel over.
Extra schrijnend is dat de man vorig jaar nog verdacht werd van het doodslaan van een andere baby van hem. Het lijkje van die baby werd toen uitgebreid onderzocht, maar uiteindelijk kwam men tot de conclusie dat het kindje door een ongeluk om het leven was gekomen (een 'paniekhandeling' van de vader). De zaak is toen voorwaardelijk geseponeerd
De 29-jarige vader meldde zich na de mishandeling van zijn jongste baby zelf bij de politie. Hij is vastgezet op verdenking van poging tot doodslag. Inmiddels is ook de zaak van de dode baby weer geopend.
Die man is heel gezelligquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:09 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Adriatika? Dat is de winkel van mijn oom
Vastgezet???quote:
achter de waag?quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:52 schreef Knoekie het volgende:
Zo, daarnet weer in Gouda geweest.Lekker pannekoek gegeten.
Zou niet weten waar dat isquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:27 schreef 907 het volgende:
[..]
achter de waag?
zo ja, ben ben ik daar gisteravond tussen 8 en 10 nog een aantal keren langsgelopen
Bij de stroopwafelbakker dusquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:42 schreef Knoekie het volgende:
Nee, gewoon daarzo op die hoek van de Groenedaal
quote:
Moet je vragen of:quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:48 schreef Knoekie het volgende:
[..]
![]()
Verder ook nog een beetje door het centrum gelopen, dat ene restaurant/eetcafe wat afgebrand was hebben ze weer mooi opgebouwd![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:36 schreef 907 het volgende:
[..]
Moet je vragen of:
* ze vlammetjes verkopen
* brandbier hebben
* of ze ook daar flamberen
Zelfde verhaal met ijsboer Antonio die langs alle middelbare scholen kart. Hij had vroeger een snackbar die is afgebrand.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:22 schreef Minisuisse het volgende:
Kan iemand mijn naam veranderen in DeBallon
Okequote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:34 schreef Minisuisse het volgende:
Minisuisse failliet, platgegooid, nieuwe snackbar opgebouwd die De Ballon heet
die had lekker snoep gekquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:41 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Zelfde verhaal met ijsboer Antonio die langs alle middelbare scholen kart. Hij had vroeger een snackbar die is afgebrand.
Zoetermeer nietquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:36 schreef 907 het volgende:
dat is toch bijna overal wel in de randstad, betaald parkeren
Nee, in de vogelbuurt, dus vlakbij de KW-weg.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:33 schreef Elvi het volgende:
IEUW! KAKKER!!!!![]()
@ BE: woon jij op de KW-weg?
wat ben je als je vader weinig verdient. breezah?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan ben je alto.
Want dat gaat zo in het kakker-wereldje![]()
Volgens mij is het zo dat als je geen kakker bent, je alto bent...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:12 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
wat ben je als je vader weinig verdient. breezah?
Ik hoorde dat het dat elektro bedrijfje was, Nelissen of iets dergelijks. Wel fijn, ik woon vlak bij de Trefkuil en daar stonk het goed naar verbrand plastic. Bij de Unichema rook het zelfs nog frisserquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:57 schreef Brighteyes het volgende:
Het is op dat industrieterreintje bij de dubbele sluizen. Ik was even bang dat het het bejaardentehuis is hier op de KW weg maar het was er dus achter, van hieruit gezien.
Wat er precies in de fik stond weet ik niet, maar ze zijn met zo ongeveer al het materieel uitgerukt te horen aan alle sirenes die langs kwamen.
De plus waar ik werkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, wij gingen boodschappen doen bij de plus en het stonk onwijs toen we daarheen reden.
Vraag je vaak iets aan medewerkers? Werk er op het moment fulltime wegens de vakantiequote:
Oh...Die buurtquote:Op maandag 31 juli 2006 22:41 schreef knars het volgende:
Van Ee is die andere, in Korte Akkeren.
Nooitquote:Op maandag 31 juli 2006 22:25 schreef Minisuisse het volgende:
Vraag je vaak iets aan medewerkers? Werk er op het moment fulltime wegens de vakantie
Ik weet niet of je Peter kent, die is chef over de vakkenvul ploeg. Nu hij op vakantie is neem ik zijn taken over.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nooit![]()
![]()
Doe je kassa? Brood? Vakkenvullen? Managen?![]()
Het is best goed eten bij de Ballon, trouwens. Nou ja... voor een snackbar, dan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:22 schreef Minisuisse het volgende:
Kan iemand mijn naam veranderen in DeBallon
Zaterdag 30 september, als 't goed is. Cinema Show zit er helaas niet bij. 21st Century Schizoid Man leek me ook wel cool om te doen, maar dat zal ook wel niet lukken in zo'n korte tijd. Wel een hoop andere leuke deuntjes, natuurlijk.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:57 schreef knars het volgende:
En de Tyfus, wanneer spelen jullie? En vast geen Cinema Show in het repertoire opgenomen...?
* 907 is representingquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:24 schreef speknek het volgende:
Hee een Gouda topic.
Goverreller represent!.
No way!quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Kennelijk al meer dan een jaar
[[url=http://subwaygouda.nl/subway_gevel.jpg]afbeelding][/url]
Ja dus... vanaf mei 2005!quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:19 schreef sizzler het volgende:
[..]
No way!
Was me nog niet eerder opgevallen.....
Zo kut is dat, bij het pakhuys, daar denk je, gezellig een biertje drinken en wat babbelen, maar naarmate de avond vordert, gaat de muziek steeds wat harder, tot het rond een uurtje of 12 is vervelend om te zitten. Of ik wil een kroeg waar je kan babbelen, of waar je komt om te dansen/voor de muziek. Niet allebeiquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:57 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Klopt, maar daar ken je elkaar tenminste gewoon verstaan.
Precies, en met een biertje erbij is het best gezellig met een groepje vrienden in Stedelijk. Tent heeft ook wel wat sfeer IMO.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:47 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Zo kut is dat, bij het pakhuys, daar denk je, gezellig een biertje drinken en wat babbelen, maar naarmate de avond vordert, gaat de muziek steeds wat harder, tot het rond een uurtje of 12 is vervelend om te zitten. Of ik wil een kroeg waar je kan babbelen, of waar je komt om te dansen/voor de muziek. Niet allebei![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:48 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Vanavond naar So What, is dat wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |