Dat klopt helaasquote:Op woensdag 22 december 2004 19:19 schreef Meh7 het volgende:
Bedankt Dagonet, Fok! zal nog lang moeten zoeken naar een goede vervanger.![]()
Dan blijft Dago dago dus ook nog een hele tijdquote:Op woensdag 22 december 2004 19:19 schreef Meh7 het volgende:
Bedankt Dagonet, Fok! zal nog lang moeten zoeken naar een goede vervanger.![]()
Ik denk het niet. Je hoeft niet ver te zoeken, maar ik wil wel gevraagd worden, ik vind het te laag om het zelf te vragenquote:
Dat werkt niet als je het zo zegtquote:Op vrijdag 24 december 2004 08:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Je hoeft niet ver te zoeken, maar ik wil wel gevraagd worden, ik vind het te laag om het zelf te vragen
Hij is nu al zwart hoorquote:Op donderdag 23 december 2004 04:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan blijft Dago dago dus ook nog een hele tijd![]()
Maar Dago bedankt
Ga je mij nu stalken?quote:Op zondag 26 december 2004 00:38 schreef Youssef het volgende:
[..]
Tijd voor jou en je maatjes een kruisverbrandingsmeet te organiseren niet soms?
quote:Op zondag 26 december 2004 21:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
Broodjes schaap? Eerder gebakken zwijn
Hij zal wel moeten anders dien ik een banverzoek in voor alle onderdelen van fok, behalve NWSquote:Op zondag 26 december 2004 21:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
Blijf je nog rondzwerven in NWS Dagonet?
Ik ben nog niet officieel benaderd, maar in de wandelgangen heb ik opgevangen een goede kandidaat te zijnquote:Op zondag 26 december 2004 22:25 schreef Meki het volgende:
en wie wordt de Nieuwe Mod op NWS
Ahaquote:Op zondag 26 december 2004 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben nog niet officieel benaderd, maar in de wandelgangen heb ik opgevangen een goede kandidaat te zijn
quote:Op zondag 26 december 2004 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben nog niet officieel benaderd, maar in de wandelgangen heb ik opgevangen een goede kandidaat te zijn
Check je naam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |