Je kunt nu solliciteren, je kansquote:
Nope, ook nietquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:05 schreef Maerycke het volgende:
ZondeBlijft hij wel op TTK rondhangen?
Aha dat scheelde een paar secondenquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:03 schreef NorthernStar het volgende:
Was net te laat
[afbeelding]
Tnx. Dago!
[afbeelding]
Wat je een kans noemt.quote:
Ha, hoe weet je wat ik aan het luisteren wasquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:14 schreef Karboenkeltje het volgende:
Just one shell and governments lose their nerve
Ka-pow, Die
They stubble and fall
Bye, bye
Backs to the wall
Aim high
We're having a ball
That's how we get the government we deserve
En weer een mod minder.
Dat valt me tegen Bansheeboy. Ik dacht dat ik je favo mod was.quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Dagonet was mijn inziens de beste mod op Fok!
Altijd onpartijdig, redelijk, eerlijk en zeer politiek correct, en absoluut nooit getrolled. Zulke mensen zijn nog schaars op Fok!. Ik en Dagonet waren nog een van de weinigen.
Dagonet tot ziens
Je zult me waarschijnlijk niet geloven, maar ik ben je echt vergeten. Voor mij zijn jullie (dus Daginet en Shaolin) een klasse appart, jullie weten hoe het echt hoortquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:37 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat valt me tegen Bansheeboy. Ik dacht dat ik je favo mod was.
Toeval? Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ha, hoe weet je wat ik aan het luisteren was?
Beetje dubbelop, niet?quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:45 schreef Karboenkeltje het volgende:
draak ... Madonna
Zolang het in je moslimstraatje past.quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Dagonet was mijn inziens de beste mod op Fok!
Altijd onpartijdig, redelijk, eerlijk en zeer politiek correct, en absoluut nooit getrolled.
Nounou, het barst ervan hoor.quote:Zulke mensen zijn nog schaars op Fok!.
Stront gaat voor de bezem knul.quote:Ik en Dagonet waren nog een van de weinigen.
Missen zal ik hem niet, maar het ga je goed DonaldDuck.quote:Dagonet tot ziens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |