ik sta meestal te zeiken.quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:41 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Ga in het feedback topic zitten zeiken, niet in het topic zelf als je het zo graag volgens de regels doet. [afbeelding]
De hervormingen die daarvoor nodig zijn zullen nooit doorgevoerd kunnen worden in Iran op dit moment, het gaat tegen teveel belangen in daar.quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:42 schreef machteld het volgende:
Misschien moeten we voordat ook Iran lid van de EU wordt eerst ons strafrechtsysteem een opknapbeurt geven.
Wel eerst goed lezen he!quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:45 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
De hervormingen die daarvoor nodig zijn zullen nooit doorgevoerd kunnen worden in Iran op dit moment, het gaat tegen teveel belangen in daar.
ik dacht dat het alleen mij niet zinde?quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:44 schreef err het volgende:
[..]
die zint toch geen enkel weldenkend mens?
nee hoor, je zou ook serieuze oplossing kunnen opperen. Als je alleen maar reacties post als "Bom erop" of "nieuwsdump" (beiden even dom en inhoudloos) doe dan geen moeite en post niks.quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:48 schreef Re het volgende:
[..]
ik dacht dat het alleen mij niet zinde?
Maar wat hiermee te doen, protesteren, nucleaire bom erop (dan is het meisje ook dood), hard roepen "SCHANDALIG" en verder koffie drinken?
Hey zak hooi, lees je eerste poging nog eens na voor je gaat janken.quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:51 schreef err het volgende:
[..]
nee hoor, je zou ook serieuze oplossing kunnen opperen. Als je alleen maar reacties post als "Bom erop" of "nieuwsdump" (beiden even dom en inhoudloos) doe dan geen moeite en post niks.
Goed plan! Oh, wat zullen die Iraniërs (Iranezen? Iraners?) blij zijn en zich bevrijd voelen als de westerse tanks binnen rijden.quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:01 schreef err het volgende:
Hoe kan men deze barbaren aanpakken? In hoeverre moet of kan de internationale gemeenschap zich hiermee bemoeien? Lijkt me hoog tijd voor een regime-change met harde hand.
Nu ja, maar doen alsof je neus bloedt en gewoon handel drijven met een land waar zulke praktijken plaatsvinden is natuurlijk ook weer een uiterste.quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:55 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Goed plan! Oh, wat zullen die Iraniërs (Iranezen? Iraners?) blij zijn en zich bevrijd voelen als de westerse tanks binnen rijden.
daar sta ik nog steeds achter hoor..ik wacht met smart op Bansheeboy en co die dit goed gaan praten.quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hey zak hooi, lees je eerste poging nog eens na voor je gaat janken.
je kan ook denken aan sancties, bijvoorbeeld, voordat er tanks aan pas komen. Waarom geen Boris Dittrich die op onze kosten afreist om eens met de regering daar te babbelen? Naar Cuba gaat ie wel ongevraagd namelijk.quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:55 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Goed plan! Oh, wat zullen die Iraniërs (Iranezen? Iraners?) blij zijn en zich bevrijd voelen als de westerse tanks binnen rijden.
Uitloktopic dus. Dat kunnen we best missen in NWS.quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:58 schreef err het volgende:
[..]
daar sta ik nog steeds achter hoor..ik wacht met smart op Bansheeboy en co die dit goed gaan praten.
Over 150 jaar hier live op de Dam die executies!quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:49 schreef DirtyCutFreak het volgende:
wel raar he, dat het juist weer in zulke landen(waar de islam dé relegie is) voorkomt.
![]()
Daar ben ik het wel mee eens maar zomaar met militaire macht een soevereine staat binnenvallen omdat zij haar burgers slecht behandelt gaat gewoon niet werken. En dat was toch echt de enige oplossing die ik in het stukje dat ik aanhaalde kon lezen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu ja, maar doen alsof je neus bloedt en gewoon handel drijven met een land waar zulke praktijken plaatsvinden is natuurlijk ook weer een uiterste.
Sancties en diplomatieke druk is wat anders dan:quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:00 schreef err het volgende:
[..]
je kan ook denken aan sancties, bijvoorbeeld, voordat er tanks aan pas komen. Waarom geen Boris Dittrich die op onze kosten afreist om eens met de regering daar te babbelen? Naar Cuba gaat ie wel ongevraagd namelijk.
Of je steekt je kop in het zand en laat het zoals het is, kan ook.
Maar goed, sancties kunnen ook. Iran afsluiten, de handel van het land internationaal marginaliseren. En het volk zal zeggen: "Dat wij allemaal blut en werkeloos en hongerig zijn komt door onze regering en niet de landen die die sancties opleggen dus weg met de ayatollah!"quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:01 schreef err het volgende:
Lijkt me hoog tijd voor een regime-change met harde hand.
En daarom mag dit nieuws dus niet in nieuws en achtergronden geplaatst worden?quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Uitloktopic dus. Dat kunnen we best missen in NWS.
quote:Haar ouders hadden haar aangegeven omdat zij zwanger was van haar 15-jarige broer, die ongemoeid werd gelaten.
Ga 'es effe aan de gemiddelde Nederlandse moslim vragen wat hij/zij hiervan vindt...quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:22 schreef Maximus.Proximus het volgende:
Heil aan de Islamitische heilstaat.![]()
Stelletje mafkezen daar, dit is nou precies het schrikbeeld wat veel Nederlanders hebben van de Islam . En terecht, als je dit leest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |