Wat denk je nu zelf ?quote:Op donderdag 16 december 2004 23:18 schreef Mosad het volgende:
Hoe zit het met de mensen die 'tijdelijk' depressief zijn? Ik hoop dat het streng gecontroleerd wordt en dat er een lang proces aan vooraf gaat, voordat er uiteindelijk toestemming wordt gegeven voor de euthanasie.
Ik moet ineens denken aan "foie-gras"quote:Op donderdag 16 december 2004 23:13 schreef mineo39-76 het volgende:
Kunnen mensen die zelfmoord willen plegen op een humane manier sterven
Aha. Wat is het verschil tussen een arts en een machinist als gedefinieerd in "ander"quote:zonder anderen er mee lastig te vallen
De een is er op voorbereid, de ander niet?quote:Op donderdag 16 december 2004 23:22 schreef Furby het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan "foie-gras"
[..]
Aha. Wat is het verschil tussen een arts en een machinist als gedefinieerd in "ander"
Dan was ik trouwens al heel vaak dood geweest.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit gaat me toch echt te ver ! "Lijden aan het leven"Hoe verzinnen ze het ?
Straks zeggen ze nog dat je recht hebt op euthenasie als je zakt voor je rij-examen
[afbeelding]
Daarentegen zijn er geen klachten van degenen die niet zijn tegengehouden...quote:Op donderdag 16 december 2004 23:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
Walgelijk initiatief. Veruit de meeste mensen die tegengehouden worden voor of tijdens de poging is er later dankbaar voor.
Daarentegen zijn er inderdaad uiteraard ook voordelen te noemen bij een dergelijk voorstelquote:Op donderdag 16 december 2004 23:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dan was ik trouwens al heel vaak dood geweest.
Het is heel duidelijk dat je geen idee hebt waar het over gaat, geeft niets maar lul dan niet zo domquote:Op donderdag 16 december 2004 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit gaat me toch echt te ver ! "Lijden aan het leven"Hoe verzinnen ze het ?
Straks zeggen ze nog dat je recht hebt op euthenasie als je zakt voor je rij-examen
[afbeelding]
BSB maakt een grapjequote:Op donderdag 16 december 2004 23:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daarentegen zijn er inderdaad uiteraard ook voordelen te noemen bij een dergelijk voorstel
quote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 23:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daarentegen zijn er inderdaad uiteraard ook voordelen te noemen bij een dergelijk voorstel
Dat zit er zo dik op, je moet toch weten dat ik aan het geinen benquote:
Is dat nou echt het belangrijkste van dit voorstel???quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:14 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Maar wie betaalt dan de begrafenis enzo
Ja, bij de gemiddelde user wel, maar hey, jij bent toch BSB he, dat moet ik even verwerken.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zit er zo dik op, je moet toch weten dat ik aan het geinen ben
Nee, maar je zadelt ook niet de famile er mee op, toch?quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:19 schreef N.icka het volgende:
[..]
Is dat nou echt het belangrijkste van dit voorstel???
Nee lijkt me niet , mensen die al zo lang bezig zijn met het plannen van hun dood zullen waarschijnlijk zelf voor de kosten gaan zorgenquote:Op vrijdag 17 december 2004 00:23 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Nee, maar je zadelt ook niet de famile er mee op, toch?
Wat is dat nou voor geneuzel. Het leven is briljante symbiose van de natuur en dat moet je respecteren. Het kan niet zo zijn dat als mensen er geen zin meer in hebben dat ze die symbiose dan zomaar ten grabbel mogen gooien.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mensen die niet willen leven, mogen van mij dood.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |