t0n | donderdag 16 december 2004 @ 22:09 |
vorig topic: [Project] t0n's 5th gen Honda Civic Ik ben t0n, heb 'n Honda Civic eg4 uit '92. Hier wat specs van de auto: Car: Type: Civic EG4 Bouwjaar: '92 Engine Mods: - Engine (d15b2 swap @ 212.000km voor één met 42500km) - Ram-Air intake Suspension Adjustments: - 60/40 lowering springs Brake Adjustments: - 5dot1 brake fluid Exteriour Mods: - Shaved (logo) hood - 15" velgies - OBX zijknippers - 3e remlicht - "m2 Cup" spiegels - Tenzo R type 2 carbon exhaust - Kat vervanger (test pipe) - Renault Laguna frontlip - Amber sidemarkers - Blackhousing headlights - Dark gunmetal painted rimms In Car Entertainment: - JVC Chameleon KDLX30-r headunit - Kenwood Compo-set 13" - Magnat Stratos 693 6x9" - JL Audio w0 bass-speaker 12" - Sony Xplod 350 amp Upcoming: - DVD in car awaiting delivery Heb heel veel plannen nog met de auto, wil goede audio / dvd instalalatie er inbouwen.. Achterbank er uit... Audio moet er wel uit te halen zijn, want ik ga ook sprinten met de auto. Het motorblok wordt niet vervangen, echter komt er wel 'n turbo op. Dit zal voor de zomer hopelijk nog gaan geschieden. Recente foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() En zo was de auto toen ik hem kocht: | |
slashme | donderdag 16 december 2004 @ 22:11 |
heb je die motorkap van de sloop? | |
t0n | donderdag 16 december 2004 @ 22:11 |
Nee, die heb ik gekocht, en gespoten. maar dit had je kunnen weten... apekop ![]() | |
slashme | donderdag 16 december 2004 @ 22:12 |
quote:sorry, Ik vind de laatste foto het mooist. | |
Mad-Matt | donderdag 16 december 2004 @ 22:33 |
sprinten met een civic?? te veel fatf gekeken? Heb je ooit wel eens een high-powered (500+ pks) voorwiel aangedreven sprintwagen gezien? Een vriend van me met een MR2 turbo met een ruime 220pk op de wielen heeft een Golf VR6 met ruim 320pk op de wielen zoek gereden met de simpele reden dat die MR2 wel weg kwam en die golf z`n aandelen in rubber aan het opvoeren was ![]() | |
t0n | donderdag 16 december 2004 @ 22:36 |
mad-matt, ik heb niet te veel naar the fasst gekeken hoor.. Civic's zijn uiterst snel, omdat de power to weight ratio erg laag is, kijk maar naar 'n vti.. haal daar het intrieur uit, scheelt je bijna 75 tot 100 kilo... dan weegt de auto nog maar zo'n kleine 1000 kg, daar 160 pk (of meer) op... nou, reken maar dat het hard gaat. Vooral met turbo, en mijn auto weeg 914 kg, daar gaat ook het intrieur uit... komtie op zo'n 860kg... dan als mijn turbo setup lekker loopt, kom ik op de 150/160 pk... Slicks er op, en gaan op de 200/400 mtr, reken maar dattie goed van z'n plek komt. Ik wil niet achterlijk serieus sprinten, zoals iemand bij Streetlegalhonda (waar ik lid van ben) die heeft zo'n 400pk, in 'n 900 kg auto... die gaat hard... erg hard... | |
pwnd | vrijdag 17 december 2004 @ 00:06 |
t0n heb je ook een auto hiernaast om kilometers mee te maken of doet de Honda ook deze dienst? | |
chiren | vrijdag 17 december 2004 @ 00:31 |
Pfft, er zijn zat filmpjes van voorwielaangedreven autootjes die corvette's en ferrari's strontrijden die wel meer dan 320 pk van die golf hebben. Dus het kan mak-ke-lijk! En t0n, kun je mij precies uitleggen hoe die koplampen verschillen van de originele? Behalve de knippers? Daar ben ik namelijk wel benieuwd naar ![]() Owja en ff je banden schoonmaken he ![]() | |
pwnd | vrijdag 17 december 2004 @ 00:45 |
bij een rolling start heeft een voorwielaangedreven auto meer kans. Een 4wd heeft minder kans bij een rolling start omdat hij meer vermogen verliest in de overbrenging aangezien er 4 wielen aangedreven moeten worden ipv 2. Maar dit is allemaal theoretisch. Zodra jij een auto goed afsteld valt deze redenatie weer in het niets. | |
MewBie | vrijdag 17 december 2004 @ 00:50 |
quote:Maar over het algemeen trekt een 4WD tot een bepaalde snelheid sneller op omdat hij de kracht beter op het wegdek over kan brengen, immers 2x zoveel oppervlak | |
PNG | vrijdag 17 december 2004 @ 00:53 |
![]() Ton, succes met de verbouwing. Ken je maar van 1 meeting. | |
chiren | vrijdag 17 december 2004 @ 01:32 |
weheh kijk em staan tussen de op0ls | |
NFSUndergroundII | vrijdag 17 december 2004 @ 02:07 |
Leuke auto ![]() | |
-Muse- | vrijdag 17 december 2004 @ 08:01 |
Respect voor je werk, maar dit is toch geen project? ![]() Uiterlijk beetje veranderen en ander motorblok... nou dat gebeurd bij de gemiddelde schade auto ook, en daar zie ik ook geen 10 topics over? | |
Fugie | vrijdag 17 december 2004 @ 08:24 |
is dit dan een gemiddelde schadeauto ? Hij probeert toch zijn auto op een dusdanige manier te veranderen dat het veel geld en tijd kost en dat als hobby, daarbij kan je spreken van een project lijkt me. Misschien snap je het woord project niet ofzo, moet je maar eens in de van dale kijken. | |
t0n | vrijdag 17 december 2004 @ 08:31 |
quote:Nee, de Honda is elke dag mijn trouwe vervoersmiddel... ![]() Misschien dat ik ooit wel 'n brakke 205 XDI koop, voor de km's. quote:Deze lampen hebben ten eerste helderglas, ten tweede is de achterkant van de lampen (binnen kant dus..) zwart, en lijken de lampen een stuk donkerder. quote:Dankje man, jij (jullie) hebben ook allemaal leuke auto's, we komen elkaar vast nog wel eens tegen... ![]() quote:Thx ![]() quote:Ik vind het voor mij wel 'n project, om deze auto naar mijn smaak te maken. quote:Go Fugie... ![]() Maar je hebt wel gelijk! ![]() | |
-Muse- | vrijdag 17 december 2004 @ 09:03 |
quote:Ik vindt een ander motorkap, velgen en knipperlichten niet echt een project hoor. Iedereen maakt zijn auto zoals hij dat zelf wil, maar dan maak je daar toch geen 2 topics over? ![]() Enige "project" achtige wat er met deze auto is gebeurd is de engine-swap, en die is nu al voorbij toch? Voor echte "projecten" moet je eens op auto clubsites kijken, dan snap je pas wat ik bedoel... | |
Fugie | vrijdag 17 december 2004 @ 09:06 |
quote:dus een auto volledig opbouwen en reviseren is wel een project? Dat is gewoon een groot project en dit is een klein project. En dat ie hier een topic over maakt is toch juist de bedoeling van een forum ? | |
t0n | vrijdag 17 december 2004 @ 09:25 |
quote:Ik ben absoluut van mening dat er wel iets meer dan bovenstaand aan me auto veranderd is. En dan nog, het project is nog in volle gang.. dus nog niet af, dus goed... je moet maar lekker afwachten ![]() Maar hey, bottom line: don't lik the topic, stay away... | |
jeucken | vrijdag 17 december 2004 @ 10:05 |
Tja, we verschillen duidelijk van smaak. (originele staat vond ik toch echt mooier) Maar wel respect voor al je werk. Zolang je het zelf maar vet vind. ![]() ![]() | |
Fugie | vrijdag 17 december 2004 @ 10:09 |
quote:schrijf hem ff en dwangbevel anders ![]() | |
Remon | vrijdag 17 december 2004 @ 16:09 |
deeltje 2 alweer gaat hard. | |
pwnd | vrijdag 17 december 2004 @ 16:27 |
Ik zit liever hier dan in het project draadje van Estolan. Die lult veel teveel offtopic over hoe stoer etc. zijn auto wel niet is en gaat dit dan vergelijken met supercars. Dat zie ik t0n gelukkig nog niet doen ga zo door t0n ![]() | |
ID-Tweak | zondag 19 december 2004 @ 18:20 |
ow god nee, is dit die auto die een tijdje geleden op fok te koop stond in V&A? had bijna overwogen om m te kopen, wat een oerlelijk ding ist nu, veel afragplezier ![]() | |
t0n | maandag 20 december 2004 @ 09:06 |
quote:Ow god idd nee, deze auto heeft nooit op internet te koop gestaan. Maar bedankt voor je mening, ik respecteer hem, hoewel je hem op 'n vrij botte wijze brengt. | |
ID-Tweak | maandag 20 december 2004 @ 09:58 |
quote:sorry maar die motorkap ![]() | |
2NutZ | maandag 20 december 2004 @ 12:24 |
quote:ja wtf ik vind em op de laatste foto egt t mooist :\ zonde dat je zoveel geld pompt in zon oude auto, en hij was zo mooi ![]() edit: heb nog ff beter gekeken maar ik vind idd wel dat je respect verdient voor t vele werk erin, en t gaat erom dat je hem zelf mooi vind. Wat anderen ervan vinden boeit nie zoveel. succes in elk geval met toekomstige plannen [ Bericht 20% gewijzigd door 2NutZ op 20-12-2004 12:32:50 (niks) ] | |
t0n | maandag 20 december 2004 @ 13:04 |
quote:Geeft niet, als ik er zelf maar blij mee ben hé ![]() quote:Thx, respect is voldoende... zouden meer mensen moeten hebben... ![]() | |
-Muse- | maandag 20 december 2004 @ 13:53 |
Jij tuned je auto liever qua uiterlijk.. goed goed. Hoe staat het er motorisch mee? Hoeveel pk, 0-100 tijden of 0-400 tijden? Ikzelf vindt optische tuning minderbelangrijk dan motorische tuning, maar daar denk jij zo te zien anders over. Succes met je project, en ik drop af-en-toe wel ff langs hier! | |
t0n | maandag 20 december 2004 @ 15:27 |
Ohnee hoor, als je de openings post had gelezen, zie je dat ik bezig ben met 'n turbo opbouw. Beter zelfs, ik ben al bezig met onderdelen aan het kopen. Dus motorisch komt ook goed! | |
2NutZ | maandag 20 december 2004 @ 15:35 |
quote:Optisch tunen maakt de auto gewoon een stuk mooier vind ik. Saaie fabrieksbakken wordt je mee dood gegooid dus zo krijgt je auto een persoonlijk tintje vind ik. Zelf ben ik ook bezig met optisch tuning en wil ik het 1 en ander aan mn motorisch gedeelte gaan veranderen ( sproeier, brandstofdrukregelaar etc. heb al demper en sportluchtfilter ) misschien zelfs een heel ander blok maar at kost veel poen. Je kan wel je auto lekker pimpen met 300 pk maar ik zelf heb bewust voor optische tuning eerst gekozen want wat heb je nou aan zoveel PK in nederland...? Overal staan ze te controleren en/of flitspalen. En zowieso van oom agent wordt je zwaar ziek. Dan toch liever wat minder snellere auto mar toch wel mooi(er). | |
t0n | maandag 20 december 2004 @ 15:52 |
2NutZ, ik snap je, en kan me zelf er een heel eind in vinden. Echter, ik wil ook absoluut boost op me auto hebben, ben nu bezig met 'n klein liev turbotje, die heeeeel hard spoelt... dus ook heeel leuk kan gaan werken... Hopelijk zit het allemaal mee met alles wat ik in mijn hoofd heb, en rij ik voor de zomer nog 'n turbocharged karretje. ![]() | |
chiren | maandag 20 december 2004 @ 15:57 |
Ik heb hier nog een grafiekje gevonden van een dyno run van een Civic 1.5 met alleen een Garrett T25 turbo kit, bijna 175 pk ![]() ![]() Kit kost ongeveer 2800 dollar en heeft garantie dat het veilig is op stock engine blocks... plus dat het allemaal bolt-on is, dus niets lassen en shit! Zie hier: http://www.turbo-kits.com/civic_turbo_kits.html | |
Five_Aces | maandag 20 december 2004 @ 16:05 |
Die lui komen anders niet echt over alsof ze er echt veel verstand van hebben (afgaande op de M3 kits) 56% winst veilig op een stock engine ![]() | |
punchdrunk | maandag 20 december 2004 @ 16:13 |
tja, ik heb dezelfde ( maar dan de silverstone, ietsjes anders) maar ik vind de motorkap ook niet zo geslaagd. wel aardig als je zo'n F & F bak wil bouwen, maar mijn smaak is het niet. ik hou het bij leuke velgjes en een chromen tipje op de standaard uitlaat. en elke week waxen natuurlijk! mooier kan hij niet worden! persoonlijk vindt ik het namelijk een zeer geslaagd ontwerp. kwam het eerst op de markt in 92, en dus waarschijnlijk rondt '90 ontworpen. das bijna 15 jaar geleden!! zou je het model niet geven, toch? | |
Remon | maandag 20 december 2004 @ 17:31 |
Is het niet verstandiger om voor 2800 dollar een groter blok te kopen? een b16 of b18? dan heb je "ongeveer" het zelfde vermogen winst (160 / 180pk) maar een betrouwbaardere setup minder slijtage en je kunt goedkoper verder tunen turbo blijt natuurlijk wel erg ![]() | |
-Muse- | maandag 20 december 2004 @ 17:40 |
quote:Jah oke, maar ik kan me kapot ergeren in trage auto's. Voor mijn werk rij ik een Vw Polio 1.6, en bij inhalen stamp je dat pedaal bijna door de grond, en nog merk je niks van de acceleratie... Ik heb dus liever een "fun car to drive" dan een tupperware bakje met een dikke regenpijp eronder ![]() Maar aan de andere kant... iedereen wil zijn auto net wat anders hebben, dat klopt, maar sommigen gaan wel erg ver. (nu heb ik het niet over iemand specifiek) Ik heb ook nog een waslijst met optische veranderingen voor mijn auto, maar mijn bankrekening laat dat het komende jaar niet toe ![]() | |
t0n | maandag 20 december 2004 @ 23:37 |
quote:en dat is ook de reden ![]() ik heb gekocht: t2 turbo, iets kleiner, voor proberen eerst enzo ![]() en g-tech pro performance metertie... ![]() | |
Remon | dinsdag 21 december 2004 @ 00:00 |
quote: ![]() hoe kom je aan die turbo dan uit een andere turbo auto? hoe zit dat eigenlijk met de injectoren dan? en moet je dan niet de otopjoeter aanpassen? oftewel wat voor aanpassingen moet je allemaal doen? als je hulp nodig heb ben wel nieuwsgierig iig Succes ![]() | |
t0n | dinsdag 21 december 2004 @ 08:52 |
Heb vééééél nodig... De Turbo komt van 'n Fiesta RSTurbo, het is niet de meest grote turbo, maar ik kan er leuk mee wegkomen (in het begin) kan altijd nog naar 'n grote (Escort turbo, saab etc..) toe, dus goed... eerst maar klein turbotje, met veel spool en genoeg druk! Heb idd grotere injectoren (VTI ofzo) nodig. * FMU (hogere fuel druk) * Andere benzine pimp (VTI) * Druk regelaar * home made spruit * home made donwpipe (2" minimaal) * Olie retour-line * Intercooler (Mercedes A-klasse, waarschijnlijk) * BOV (w00t! ![]() * Koudere bougies En nog veel meer, metertjes, piping etc etc.. Me ECU (computer) hoeft niet aangepast te worden, met de bezine-druk regeldingen etc die ik ga aanschaffen kan me computer het nog snappen, mits ik maar niet boven de 1.0Bar boost kom, dat is zo'n 13.5 PSI. En hier even wat informatie over de G-tech pro: quote: ![]() [ Bericht 4% gewijzigd door t0n op 21-12-2004 08:54:00 (turbo info) ] | |
Anne | dinsdag 21 december 2004 @ 08:56 |
Wat een oerlelijk ding ![]() Maare t0n, nu ook wel écht doen hè ![]() | |
Steve-O | dinsdag 21 december 2004 @ 09:06 |
vind er nix aan sorry ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 21 december 2004 @ 09:09 |
Gaat je een lieve duit kosten t0n. Cool project, maar zoals vaker gezegd zou ik zelf een veel groter blok pakken om mee te tunen, dan kun je nog verder gaan. Restecp als het je lukt! ![]() | |
t0n | dinsdag 21 december 2004 @ 09:16 |
ijsmeis: Ik ook van jou schatje ![]() Steve-O: Dat mag ![]() Tjabbo: Tunen kost geld, moet je je zelf bij neerleggen. En zoals ik al gezegd heb, ik hoef niet 123987pk in me auto, zo'n 200 maximaal joh, dat mag best over 'n jaar of 2.. En daarbij ook nog eens... Het 1.5 D15b blok van Honda is onverwoestbaar (tenzij je stampt met koude motor, zie vorig topic), dus dat is gewoon een heel goede basis. ![]() iig thx voor de reacties en ik hou jullie op de hoogte. ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 21 december 2004 @ 09:18 |
Graag. ik zie graag wat er van terecht komt! ![]() en 200 pk in zo'n klein licht autootje maakt het een echt bommetje! | |
t0n | dinsdag 21 december 2004 @ 09:35 |
Yup. ![]() ![]() Oh... en de remmen worden absoluut aangepast! | |
Tjabbo | dinsdag 21 december 2004 @ 09:42 |
Het zou zelfmoord zijn dat niet te doen. ![]() | |
t0n | dinsdag 21 december 2004 @ 09:53 |
Njah, als je puur voor de drags (op de strip) rijd, hoeft het nog niet eens. goose, iemand bij ons, met 400+ pk uit 'n VTI blok, heeft stock ESI remmetjes... ![]() | |
Five_Aces | dinsdag 21 december 2004 @ 10:22 |
lekker handig :S Hoe zit dat dan trouwens met dat Honda ECU verhaal als je er een turbo op zet? Bij normaal rijden zal de ECU het wel snappen, doordat hij met de normale lambda waarden werkt, maar hoe zit het als je vol gas geeft? Heb je dan geen andere base-fuelmap nodig om je AFR een bneetje binnen de perken te houden? | |
t0n | dinsdag 21 december 2004 @ 10:26 |
Nee, Air Fuel metertje en 'n Wideband lamba. ECU kan redelijk er mee om gaan. | |
Tjabbo | dinsdag 21 december 2004 @ 10:29 |
quote:Ik denk wel dat je moet gaan oppassen dat je blokje niet te rijk gaat lopen (of te arm juist). Een fuelcomputer is best fijn voor je motor op de lange duur denk ik, en zeker als je met een grote turbo wilt gaan knoeien. En dat wil je. let maar op. 200pk went érg snel. | |
Five_Aces | dinsdag 21 december 2004 @ 10:36 |
Buiten dat denk ik dat je gewoon een stuk meer PK's halen kan als je iets ala TEC3 of DTA standalone gebruikt. De helft van de turbosetups loopt gewoon stuk op gebrekkige tuning. | |
t0n | dinsdag 21 december 2004 @ 10:40 |
Ik ga nu niet gelijk naar de 200pk toe met deze setup. En, Tjab, met die spullen die aangeschaft worden kan ik de air/fuel een heeel sterk eind regelen. Ik ga niet daily 1bar rijden, alleen op trackdays.... Door de weeks (om het zo te noemen) 6á7 psi, meer niet. Maar goed, al gaat dit blok stuk, voor zo'n 200/300 euro heb je weer 'n ander ![]() | |
VanDread | dinsdag 21 december 2004 @ 11:05 |
Wat kosten al die losse dingetjes nou? ![]() ![]() ![]() Ben benieuwd! Kom maar op met een uitgebreid verslag ![]() Wel grappige site trouwes: http://www.homemadeturbo.com/ | |
t0n | dinsdag 21 december 2004 @ 11:10 |
hmt.com = super goeie site ![]() heb hier 'n overzichtje van iemand anders op SLH. quote: | |
Remon | dinsdag 21 december 2004 @ 18:18 |
Oke dan! saab turbo die ken ik krijgen van een maat en in het nieuwe jaar een garage box tot mijn beschikking. dus gaat helemaal goed komen. | |
t0n | dinsdag 21 december 2004 @ 22:12 |
Net de T2 Turbo opgehaald. Nu kan het verzamelen beginnen ![]() ![]() picserver, duurt nog ff voordattie online is | |
Tjabbo | dinsdag 21 december 2004 @ 22:32 |
da's inderdaad een mooi kleintje om mee te beginnen ![]() Ga je er direct een mechanische boostcontroller op zetten trouwens? kost tegen de 30 euro en als je hem achteraf moet inbouwen kun je de hele zut weer openhalen. ![]() | |
t0n | dinsdag 21 december 2004 @ 22:36 |
Nog geen idee, ik weet wel e.e.a. van de turbo, maar niet lang niet alles.. dus zal eens met me turbomechanic overleggen ![]() | |
D-Devil | dinsdag 21 december 2004 @ 22:58 |
Oeh ![]() ![]() | |
ThaFreak | dinsdag 21 december 2004 @ 23:17 |
nice shit ![]() waarom eigenlijk geen apexi avcr in plaats van de greddy.... boostcontroller en al zit erin..... | |
t0n | dinsdag 21 december 2004 @ 23:33 |
TF: Omdat die shit op het moment duur is, kga eerst gewoon 'hardware' matig boost controllen en als ik er weer geld voor heb, komt 'n echte boostcontroller! ![]() | |
chiren | woensdag 22 december 2004 @ 00:07 |
Aah! Geil altijd zo'n slakkenhuisje ![]() Ik weet dat een vriend van mij op zijn 5GT Turbo een dubbele BOV had. Was een samco (correct me if I'm wrong) slang met daarop 2 blow off valves, dat maakte een lekkere teringherrie met gas los joh ![]() ![]() Editje, gevonden: http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=5 | |
Tjabbo | woensdag 22 december 2004 @ 08:25 |
quote:het is altijd hardwarematig. het verschil zit hem in het 'manual' instellen, of 'automatic' ![]() | |
t0n | woensdag 22 december 2004 @ 08:32 |
Ja, wijsneus! ![]() Ik heb gister nog even met mijn turbo-man gesproken en het gaat achterlijk veel aanpas/las werk worden. Aangezien ik zsm (low) boost wil rijden, ga ik e.e.a zelf fabriceren en dan langzamer hand (in de loop van begin volgend jaar) dingen vervangen voor het echte werk... Maar goed, eerst maar eens boost rijden, en pssccch hebben. ![]() | |
Tjabbo | woensdag 22 december 2004 @ 08:38 |
Wist je dat psssch hebben niet eens zo handig is? Het verschil zit hem in een open een een recirculerende BOV. Een stukje dat mij werd verteld over mijn upgrade, de saab BOV op Supras.nl: quote:Dus voor een echt erg duidelijk geluid zul je ws voor een duurdere BOV moeten gaan. Welk merk had je in gedachten? HKS SSQ is erg ![]() Een Greddy (Type s ofzo) is ook ![]() | |
t0n | woensdag 22 december 2004 @ 09:08 |
Komt of eentje van OBX op... (el fucking cheapo, en werk goed... na zeggen van 'n slh-member... die er mee rond rijdt) óf eentje van Forge... van DBM-Engineering.. Maar ik moet en zal 'n BOV hebben... ![]() | |
Tjabbo | woensdag 22 december 2004 @ 09:22 |
quote:Een open BOV bedoel je dan denk ik. mijn supra heeft dus ook een BOV en die hoor je niet omdat hij recirculerend is. Heeft te maken met de lucht die al gemeten is door de AFM, en daarna alsnog niet gebruikt wordt bij een open BOV. Daardoor staat je mengsel te rijk. Ik laat de bov van mij ook gewoon lekker dicht.een recirculerende bov laat de lucht terug in het inlaatkanaal. schijnt echt fijner te rijden maar dat interesseert je geen hol natuurlijk ![]() oh ja, ik heb er sowieso weinig aan omdat ik een automaat heb. als de bak schakelt hoeft de bov niet open. dus geen geluid, maar wel de constante boost! ![]() Maar als het erop zit willen we natuurlijk geluid gepost hebben hier. ![]() | |
Tjabbo | woensdag 22 december 2004 @ 09:24 |
quote:trouwens mijn BOSCH BOV kostte 15 euro. kan je daar tegenaan? ![]() | |
t0n | woensdag 22 december 2004 @ 11:03 |
Bijna, OBXje kost 50 ![]() En idd, het betreft uiteraard een zwaar open BOV ![]() ![]() | |
Five_Aces | woensdag 22 december 2004 @ 11:51 |
quote:Komt omdat je 2 systemen hebt, MAP en MAF sensors. MAP meet de druk in je intakemanifold, en stelt daarop je injectie bij. Daarbij gebruik je ook meestal een open BOV. MAF meet de airflow langs een bepaald punt in je intakemanifold. Heb je dan dus een open BOV, dan klopt de meting niet meer, en loopt hij idd te rijk. Krijg je leuke effecten als vlammen uit je uitlaat onder het schekelen ed. | |
t0n | woensdag 22 december 2004 @ 11:55 |
![]() ![]() | |
Remon | donderdag 30 december 2004 @ 18:18 |
vraagje: de Olie retour-line waar en hoe ga je deze bevestige? en komt deze ook op je carter? en wtf is een "BOV" | |
Fugie | donderdag 30 december 2004 @ 18:22 |
bov = blow off valve | |
ook_gek | donderdag 30 december 2004 @ 18:29 |
t0n jij bent goed bezich ![]() | |
PeuRac | donderdag 30 december 2004 @ 18:32 |
t0n, heb je dat 'Turbo' plaatje van je Tipo nog? Die moet je niet vergeten he ![]() | |
ook_gek | donderdag 30 december 2004 @ 18:34 |
een turbo op een peugeot 106 rally is stoerrrrrr ![]() | |
t0n | vrijdag 31 december 2004 @ 18:56 |
quote:Ja, komt op me carter, ga er eentje modden. | |
t0n | zaterdag 8 januari 2005 @ 12:08 |
Update: Dinsdag komt er deze in: Camco RS-680 Antitheft System Komt ook nog Centrale portier vergrendeling bij. | |
Remon | dinsdag 11 januari 2005 @ 23:50 |
kut die heb ik ook ![]() | |
t0n | woensdag 12 januari 2005 @ 09:03 |
Ghehe... Ding werkt grappig man, gisteravond de hele tijd er mee zitten klooien.. ![]() Goed, nu is het weer tijd voor turbo spullen te kopen. Ohnee, heb nog iets anders kleins gekocht, foto's volgen (volgende maand alsie binnen is) | |
Tha_wrecka | woensdag 12 januari 2005 @ 09:50 |
[offtopic] hoe komt het dat die camco zo goedkoop is? ik heb een golf 4 TDI, en ik heb er maar een alarmkastje bij van Texalarm. het alarm is zonder certificaat en met Comfortmodule (raamsluiten als deur op slot gaat). Ik heb er maar een kastje bij. Een extra alarmkastje bij laten maken kost +/- 120-150 euro. het is goedkoper (en leuker) om zo'n camco RS-680 te kopen voor 119 euro. Alleen moet ie dan nog ingebouwd worden, ok.. maar is wel leuk. ![]() Is dit een goed ding? of gewoon wel grappig om te hebben. wat is het verschil t.o.v. bijv. een texalarm [/offtopic] alvast bedankt voor de info ![]() | |
t0n | woensdag 12 januari 2005 @ 12:07 |
Ja ding is gewoon super, alleen er zit geen SCM certificaat bij, daarom is en blijft hij zo goedkoop. Ander verschil is er niet, heb gister geprobeerd in me auto in te breken, dmv achterklep forceren, deurslot losdraaien met sleutel. Resulteerde allemaal in 'n helskabaal. Kan niet op me raam leunen... kan de auto niet opkrikken... allemaal activatie van het alarm. | |
Five_Aces | woensdag 12 januari 2005 @ 12:39 |
Zou even oppassen met dat SCM certificaat. Dat kan voor je verzekering namelijk nogal wat uitmaken. Als mijn certificaat bijvoorbeeld verlopen is en mijn auto word gejat, dan is dat voor hun een reden om niet uit te keren. | |
t0n | woensdag 12 januari 2005 @ 13:06 |
Dan ben jij vast en zeker allrisk.![]() Ik heb geen alarm opgegeven aan mijn verzekering, doe het puur voor mijn eigen. | |
Five_Aces | woensdag 12 januari 2005 @ 13:25 |
Yep. Maar volgens mij eisen ze het bij sommige typen auto's als je tegen diefstal verzekeren gaat. Het knullige is alleen dat er vaak op de polis staat 'klasse 3 alarm systeem in goed werkende staat' veel mensen weten niet dat ze daar dus ook een SCM keuring mee bedoelen. Overigens sowieso geen gek idee zelfs al eist de verzekering het niet, als je kijkt hoeveel Civic's ed de laatste tijd gestolen worden ![]() | |
t0n | woensdag 12 januari 2005 @ 14:13 |
Daarom zittie er ook nu in. heel belangrijk. Aangezien ik 1) Turbo ga rijden. 2) DVD en shit ga doen. 3) De auto mooi is (imho) 4) relatief makkelijk te jatten. Dus goed, ben blij met me alarm. En dat remote starten, is 'n leuke gadget. ![]() | |
chiren | woensdag 12 januari 2005 @ 16:12 |
Wtf?? 119 euro maar ![]() Die ga ik ook maar eens aanschaffen, waar is hij te bestellen? Enne, heb je hem zelf aangesloten of is dat geen doen (ik haat elektronica ![]() | |
BazzoS | woensdag 12 januari 2005 @ 17:43 |
een vriend van me heeft het zelf gedaan, hij had het er in een half dagje inzitten, maar hij doet installatietechniek op school, daar heeft ie zeker wat aan gehad ![]() | |
t0n | woensdag 12 januari 2005 @ 19:05 |
Ik heb deze aan laten sluiten, wil niet zelf kutten met iets wat zo belangrijk voor de auto is, en ik relatief niet veel van af weet. kosten, 400,= je kan hem bestellen op de link die hier 'n paar posts boven staat. ![]() | |
Tjabbo | woensdag 12 januari 2005 @ 19:26 |
Heb je die extra opties er ook bij ton? | |
DeFlip | woensdag 12 januari 2005 @ 19:43 |
tvp | |
firecow | woensdag 12 januari 2005 @ 23:52 |
400 euro man ! ? Tering jantje zeg... Vriend van me was veel goedkoper uit me ze prelude.. Die had het ook laten inbouwen... Zal eens vragen wat hij kwijt was. | |
Remon | donderdag 13 januari 2005 @ 00:08 |
ik heb hem voor 83,-splinternieuw op me deurmat jullie worden opgelicht! was alleen een tijdelijke actie | |
storm666 | donderdag 13 januari 2005 @ 01:26 |
camco wordt ook ingebouwd door lonerdesign in venlo is 299 voor alarm en inbouw mishien iets voor de niet technische mensen | |
Ballebek | donderdag 13 januari 2005 @ 10:10 |
t0n is een gestoorde idioot... Oh, wach ff, das geen nieuws ![]() Ben benieuwd of deze beter strepen gaat trekken dan die ranzige Uno van je ![]() | |
Tha_wrecka | donderdag 13 januari 2005 @ 13:30 |
bedankt voor de info. Ik heb gewoon WA+ verzekering. dus geen all-risk. wordt niets gezegd over certificaat enz. maar uit jullie reacties blijkt dus dat het wel een goed ding is. Als je een camco alarm in je brute bak hebt ben je helemaal de sheriff ![]() alleen inbouwkosten zijn vrij duur. ben ook benieuwd hoe het zit met integratie van het alarm met de standaard centrale vergrendeling, comfortmodule etc. van mijn golf 4. Weet iemand toevallig een goed (lees goedkoop/goed) inbouwcentrum in de buurt van den bosch? ![]() | |
Anne | donderdag 13 januari 2005 @ 19:50 |
t0n, wtf is dat met slh? Niet leuk eh? | |
t0n | vrijdag 14 januari 2005 @ 10:39 |
Fuck SLH ![]() Ik zit er toch niet meer bij, en ook niet bij de KHK... ik neem daar dik afstand van. @ Tjabbo, ja ik heb alle opties, op het openen van de achterklep na, die kan namelijk niet automatisch open. @ Firecow / Storm, ik heb het laten doen bij (catshoek) een goede inbouw service hier, ik kies wat dit betreft even altijd voor de kwaliteit. @ Ballebek, trust me, is al lang en breed getest (met de auto motor ![]() Goed, voorals nog even geen updates, volgende maand zal er ook weinig komen, aangezien ik naar Parijs toe ga voor 'n weekend.... En daarnaast ligt er wat fanmail van de CJIB op me te wachten hier... (geen snelheids overtredingen... of naja... ééntje dan. ![]() | |
Anne | vrijdag 14 januari 2005 @ 10:46 |
Catshoek doet ook inbouwen? Euw, wist ik niet ![]() | |
t0n | maandag 17 januari 2005 @ 11:37 |
Dat is hun expertise, muts. ![]() | |
Anne | maandag 17 januari 2005 @ 13:59 |
![]() | |
t0n | dinsdag 18 januari 2005 @ 09:18 |
Minor update: Heb 'n lipje gekocht voor de achter bumper... Daarnaast moest ik maar eens me DVD in car gaan inbouwen... Ik moet nog zoveel... ;') | |
t0n | dinsdag 18 januari 2005 @ 15:00 |
Ze stonden zo lief naast elkaar ![]() | |
Fugie | dinsdag 18 januari 2005 @ 15:27 |
bumperlipje ziet er goed uit ![]() | |
Remon | woensdag 19 januari 2005 @ 00:23 |
quote:wy? ( ben der zelf ook niet kapot van ![]() | |
t0n | woensdag 19 januari 2005 @ 09:03 |
De manier waarop SLH gestopt is, en de manier waarop KHK het overneemt. Nee, daar pas ik voor. | |
Anne | woensdag 19 januari 2005 @ 11:34 |
quote:Inderdaad. Het forum is ineens ook zo gezellig ![]() Anyway, t0n, waar ga je je dvd spelertje neerzetten? Volgens mij is het dashboard kastje even groot toch? Daar past ie namelijk niet in, zelfs niet als je er aan de achterkant een stuk uitzaagd ![]() | |
t0n | woensdag 19 januari 2005 @ 12:28 |
Nee, ik wil 'n luxe midden console, ofzo... En dan 'n extra scherm (afneembaar) op me dash... | |
Anne | donderdag 20 januari 2005 @ 08:16 |
quote:Ow, dat kan ook ![]() Bij ons zou een optie zijn in dat ventilatierooster. (dvdspeler óf inklapschermpje) Maar als je de ventilatie dan aanzet vliegt de dvdspeler/inklapschermpje eruit ![]() | |
Tjabbo | donderdag 20 januari 2005 @ 08:26 |
Ff tussendoor he. Waarom is SLH gestopt? Zijn de leden nu ook weg? overname? WTF? | |
Anne | donderdag 20 januari 2005 @ 08:28 |
quote:Het was zoiets als: Het bestuur ging een ander clubje oprichten namelijk KHK wat 'eigenlijk' geen clubje is. En doordat slh geen bestuur heeft is slh niet meer. En dat hebben ze ook niet gemeld ofzo. Ineens stond er in de banner KHK en was SLH doorgestreept. Ook www.streetlegalhonda.nl is veranderd, namelijk een flashfilmpje met op het einde "Hacked by KHK" ofzoiets ![]() Beetje vaag en idioot allemaal. | |
t0n | donderdag 20 januari 2005 @ 08:47 |
Beetje triest gewoon. Eeeuuuhmm... heb ik nog updates?...... Ohja, ben langzaam voor 'n LCD schermpje aan het kijken dus... En voor slicks.. en wil me audio anders maken (lichter en uitneembaar....) Ondertussen gaat turbo ook door... nog bezig met informatie verzamelen... etc. | |
ThaFreak | donderdag 20 januari 2005 @ 09:33 |
erg mooi zo hoor ![]() | |
t0n | donderdag 20 januari 2005 @ 09:52 |
Mwah, ben het niet meer eens met de spiegels, daar wil ik graag cf spoon voor hebben.... Maar goed, heb me zelf beloof eerst maar eens turbotime te gaan doen. | |
Remon | vrijdag 21 januari 2005 @ 00:52 |
tot ziens @ the m | |
t0n | vrijdag 21 januari 2005 @ 08:57 |
Ja tot vanavond pik. ![]() Updates: DVD in car, komt er soon in.. 5.nogwat inch lcd tft gekocht... Audio gaat veranderen... (inbouw, en misschien versterker) Achterbank gaat pleitos... En ben bezig met mooi turbospruitje via ebay... eeuuhm... dat was 't weer ffies.. ![]() | |
Remon | zaterdag 22 januari 2005 @ 02:25 |
sorry moest helaas overslaan.. maar zag er wel gezellig uit. | |
t0n | zaterdag 22 januari 2005 @ 10:14 |
Ik las het... Lullo... Was idd ook gezellig... ben nog geflitst... ![]() | |
t0n | zaterdag 22 januari 2005 @ 10:20 |
foto van gisteravond:![]() | |
Richard_Zutphen | zaterdag 22 januari 2005 @ 18:29 |
Is die foto gemaakt bij de mac in Duiven??? Ik kom daar regelmatig om mezelf vol te proppen met troep en bijna elke week is daar wel een meeting op t parkeerterrein. | |
jacco | zaterdag 22 januari 2005 @ 19:45 |
Ziet er niet als duiven uit. Maar is een mooie Hb gewroden T0n | |
Anne | zondag 23 januari 2005 @ 13:15 |
quote:Bijna bij elke mac worden er meetings gehouden ![]() Ik gok dat dit in Nijmegen is. ![]() | |
firecow | zondag 23 januari 2005 @ 22:04 |
Amsterdam zuid oost ![]() | |
Jofunu-kun | zondag 23 januari 2005 @ 22:42 |
quote:Jouw koplamp en richtingaanwijzer units zijn veel stoerder dan die ander... | |
D-Devil | maandag 24 januari 2005 @ 08:28 |
quote:De velgen niet ![]() | |
t0n | maandag 24 januari 2005 @ 09:10 |
Thx voor de reacties allemaal ![]() Ben ook elke dag nog heel blij met me auto ![]() Maar dit is de Mac in Amsterdam z.o. Voor de mensen uit die regio, hou de tuningforums eens in de gaten, (slh en tuningscene met name) en kom ook 'n keer! | |
PeuRac | maandag 24 januari 2005 @ 09:22 |
Die mac daar bij de Shell? Bij BoJo in de buurt? Of die bij de Nuon? | |
t0n | maandag 24 januari 2005 @ 09:48 |
Ja weet ik veel. Afslag AMC. | |
Anne | maandag 24 januari 2005 @ 15:04 |
quote:Waarom? ![]() enne SLH? | |
t0n | maandag 24 januari 2005 @ 18:00 |
Nee, Old SLH, de leuke gasten zegmaar... Althans, ik kon altijd al goed met ze over weg. www.tuningscene.nl | |
GWD | maandag 24 januari 2005 @ 18:18 |
Hmmm ik heb niet echt veel affiniteit met 4Cil. 1.5 autotjes ... als je toch geld in je auto gaat steken koop dan gewoon een iets snellere en grotere basis en ga daarmee aan het werk en ik zou ook nooit met zo'n auto die er in elke straat wel 30 staan beginnen ... koop een 200SX ofzo als basis als je goedkoop en snel wilt zijn | |
GWD | maandag 24 januari 2005 @ 18:23 |
quote:weer zo'n tactische zet .. slicks in de winter voor een auto die je dagelijks gebruikt ![]() of wil je voor elke drag je banden gaan lopen verwisselen??? en ze alleen in de zomer gebruiken ![]() | |
Remon | maandag 24 januari 2005 @ 18:50 |
Hey dude ga je nog mistlampies der onder zetten? (met gele glazjes) [ Bericht 29% gewijzigd door Remon op 24-01-2005 23:28:02 ] | |
Anne | maandag 24 januari 2005 @ 19:00 |
quote:Dat mag ieder voor zichzelf bepalen, volgens mij. De kunst is juist om van zo'n 'langzame' auto een snelle te maken. En niet van een wat snellere een nog snellere te maken. ![]() | |
Remon | maandag 24 januari 2005 @ 23:43 |
13 paginas gen 5 (92 95) jdm civic 80 paginas gen 6 (96 00) jdm civic ![]() ![]() ![]() Thats what i'm talking about! ![]() ![]() ![]() | |
Fugie | dinsdag 25 januari 2005 @ 08:37 |
t0n stiekemerd, ben je gewoon een auto aan het kopieren ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 25 januari 2005 @ 08:42 |
quote:Ik dacht ook ff, hey. hij heeft een ander nummerbord ![]() | |
Fugie | dinsdag 25 januari 2005 @ 08:44 |
quote:inderdaad ![]() wel een mooie auto, erg strak en dat voor een civic ![]() | |
Anne | dinsdag 25 januari 2005 @ 09:02 |
Owww, er zijn meer foto's ![]() | |
t0n | dinsdag 25 januari 2005 @ 09:04 |
AAAAAAAH... IK WORD GEEEEK!! GEIL GEIL GEIL!! IK MOET DIE MISTLAMPIES!!! en dit weekend komen me originele spiegels er weer op!! | |
t0n | dinsdag 25 januari 2005 @ 09:08 |
quote:Je denkt echt dat ik geen verstand heb of wel? quote:Oh toch wel, wat 'n inschattingsvermogen. slicks zijn voor de dragraces, in het 'event seizoen', de zomer dus. | |
t0n | dinsdag 25 januari 2005 @ 09:08 |
quote:Tja, die vind ik niet mooi. Deze auto wel, en licht, en blok wat veel kan hebben. Bakje met genoeg potentie dus. daarnaast, RWD wordt me dood. ![]() | |
Anne | dinsdag 25 januari 2005 @ 09:11 |
Hmm, ik vind de mistlampjes niet zo mooi. En ik vind de spiegels die je nu hebt wél mooi. Adapters over? ![]() | |
t0n | dinsdag 25 januari 2005 @ 09:20 |
Je mag de spiegels kopen voor 25¤... ![]() | |
Anne | dinsdag 25 januari 2005 @ 09:21 |
quote:We hebben al spiegels, maar geen adapters ![]() | |
t0n | dinsdag 25 januari 2005 @ 09:30 |
Dan mag je de adapters kopen voor 25¤, krijg je de spiegels erbij. ![]() | |
Anne | dinsdag 25 januari 2005 @ 09:31 |
quote:Om kwart over 10 krijg je antwoord ![]() | |
t0n | dinsdag 25 januari 2005 @ 10:53 |
bijna elf uur... ![]() | |
Anne | dinsdag 25 januari 2005 @ 11:53 |
Tim weet niet of ze passen? Jij wel? Als jij het niet weet, mogen we ze dan een keertje passen? sorry, iets later antwoord dan ik zei | |
VanDread | dinsdag 25 januari 2005 @ 12:35 |
quote:Vreemde opmerking die zo wijs over een 200sx begint... ken gasten met alfa's die dagelijks in gebruik zijn en op circuitdagen de achterband etc der uit pleuren, er slicks onder hangen en gaan blazen ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 25 januari 2005 @ 12:43 |
quote:Die lampies zijn lelijk man, als ze niet netjes in kleur gespoten zijn. | |
t0n | dinsdag 25 januari 2005 @ 13:08 |
Zit wat in, maar ik vind van niet ![]() En daarnaast, het is JDM, niet veel mensen in NL hebben dat. ![]() | |
t0n | dinsdag 25 januari 2005 @ 13:09 |
quote:Weet ik ook niet, laat wel weten wanneer ze er af zijn... ![]() | |
RicXDesign | dinsdag 25 januari 2005 @ 20:18 |
quote:Ik heb standaard gele mistlampen op mn auto zitten , en ik wil witte ![]() | |
Remon | dinsdag 25 januari 2005 @ 23:38 |
die mistlampies maken het gewoon af! | |
Remon | dinsdag 25 januari 2005 @ 23:47 |
quote:en ik heb witte en ben op zoek naar gele ![]() heb je een plaatje? ![]() [ Bericht 3% gewijzigd door Remon op 25-01-2005 23:56:13 ] | |
t0n | woensdag 26 januari 2005 @ 08:53 |
DVD schermpie is in aantocht... Dan kijken of ik 't weekend ff me DVD inbouw... | |
SRD_Don | woensdag 26 januari 2005 @ 10:52 |
http://xi.dpx.nl/page.php?id=1088 voor witte mislampen ![]() | |
firecow | woensdag 26 januari 2005 @ 11:05 |
Jammer dat die ijzere mistlampjes er zoo lelijk in staan... Licht zelf staat hee vet maar als ze uit staan ziet er het er niet echt mooi uit imho... Denk dat normale mistlampen er mooier in staan dan die ijzere gevallen ![]() | |
t0n | woensdag 26 januari 2005 @ 11:06 |
zijn plastic hoor koe'tje. ![]() Maar goed, ik zie wel. Eerst andere dingen... (uiterlijk is ff genoeg nu... ) | |
firecow | woensdag 26 januari 2005 @ 12:01 |
Nah plastic met een ijzere look dan ![]() | |
Sounddragon | woensdag 26 januari 2005 @ 21:50 |
EEEEEJ tOnnieboy ![]() Heb nou wat geils voor je, gaat der FF voor zitten, en pak eerst FF een bakkie om in te kwijlen ![]() ![]() klikkie doen Moest meteen aan je denken ![]() ![]() Have fun !! ![]() | |
t0n | donderdag 27 januari 2005 @ 08:43 |
Ik zou er geen nee tegen zeggen... zou er wel e.e.a. afslopen... maar goed ![]() | |
Sounddragon | vrijdag 28 januari 2005 @ 00:42 |
Kon er niet zo veel fouts aan vinden, behalve dan 5m² zwarte folie, maar de rest mag blijven vind ik ![]() Ik weet niet of je nog zo vrij ben geweest om de rest van de wagens ok FF te bekijken, maar die boyZ hebben stuk voor stuk 10.000 of meer ¤ in hun karretje zitten ![]() Kijk trouwens ook FF bij die S2000, want daar zit volgens mij exact dezelfde set op, lijkt zelfs wel hetzelfde blokkie ![]() | |
VanDread | maandag 31 januari 2005 @ 15:25 |
http://autoimportcraze.com/fcar3.php?CarID=14&menu=5&sub=1 wtf... | |
Sounddragon | dinsdag 1 februari 2005 @ 01:07 |
Tja....niet iedereen heeft smaak he.....misschien een budget probleem ??? ![]() Heb je de HELE site al gezien ???? staan hele aardige dingen op hoor ![]() 18+ Naaaaais !!! genoeg voor een uurtje of 5 denk ik zo...en wie zoekt....... ![]() | |
t0n | dinsdag 1 februari 2005 @ 09:13 |
Oh, me DVD zit er in... ![]() Moet nog ff foto's maken, kijken of ik daar 't weekend ff tijd voor heb. ![]() | |
PeuRac | dinsdag 1 februari 2005 @ 20:04 |
Hey t0n, voor hoeveel heb je al aan boetes gehad deze maand dan? ![]() | |
t0n | woensdag 2 februari 2005 @ 15:40 |
215 euro. * 45 euro = Trajectcontrole. * 45 euro = Parkeren op verg. houders plaats. * 95 euro = Niet stoppen voor rood licht. * 30 euro = Flits. Goed, ben ondertussen erg veel bezig met informatie en parts voor turbo. ![]() [ Bericht 1% gewijzigd door t0n op 02-02-2005 15:49:17 ] | |
PeuRac | woensdag 2 februari 2005 @ 17:25 |
goede start van t nieuwe jaar ![]() Als je die turbo hebt zou ik maar een apart fonds starten voor t CJIB ![]() | |
Five_Aces | woensdag 2 februari 2005 @ 18:02 |
Tsja, ik heb de eersten dit jaar ook al weer binnen ![]() ![]() Ontopic: niet handiger om eerst info te verzamelen en dan een set samenstellen? Ip eerst een zooi onderdelen kopen en dan kijken hoe het werkt? | |
Anne | woensdag 2 februari 2005 @ 18:46 |
Flitspalen zie je aankomen mên ![]() | |
PeuRac | woensdag 2 februari 2005 @ 21:12 |
Jullie hebben nog gelijk ook, maak t ff nog erger voor hem ![]() Trouwens beter zo dan wat mij een poos geleden overkwam, om 1u maandag nacht met 160 gepakt worden door een mobiele, terwijl je niemand in hebt gehaald al 10min. | |
t0n | donderdag 3 februari 2005 @ 09:08 |
quote: ![]() ![]() quote:Ik kreeg er gister wéér een, flits op de A2, 10 km te hard.... fuckers... Maar ja, je hebt gelijk over turbo samen stellen, ik weet ook nog niet wat ik wil. Ben nu weer bezig met 'n T3 turbo... En nog wat meer dingen... Maar er is nog niets gekocht of gebouwd... op 'n T2 turbo'tje na dan... quote:Wacht maar tot jij 'n auto hebt, kleine biatch. ![]() quote: ![]() ![]() | |
t0n | woensdag 9 februari 2005 @ 09:49 |
Vanmiddag twee T3 spruitstukken ophalen... dr. Knutsel. ![]() | |
Tjabbo | woensdag 9 februari 2005 @ 10:01 |
Nu nog alleen een intercooler, turbo elbow, downpipe, BOV, wastegate (of zit die wel bij de turbo geleverd?), een beetje piping van liefst RVS, oliekoeler en dan ben je er al.![]() trouwens: te koop, garrett T3 en intercoolert | |
t0n | woensdag 9 februari 2005 @ 10:10 |
Wastegate zit er bij.... Oliekoeler komt nog... kga toch niet te veel boost draaien... En daarnaast, ga ik vanmiddag naar die jongen toe.. ![]() | |
D-Devil | woensdag 9 februari 2005 @ 10:11 |
quote:Te hard rijden kan ik begrijpen, die andere 2 zijn gewoon stommiteit ![]() | |
Tjabbo | woensdag 9 februari 2005 @ 10:11 |
Okay ![]() hoe zit dat met je piping, en turbo elbow en shit? | |
Five_Aces | woensdag 9 februari 2005 @ 10:16 |
Zijn niet je grootste zorgen, er zijn sowieso wel civic onderdelen beschikbaar, zijn genoeg kant en klare sets op de markt. how about fuelmanagment? | |
t0n | woensdag 9 februari 2005 @ 10:25 |
Fuel management wordt 'n FMU icm VAFC2, en andere benz. pomp. Piping moet ik ff voor kijken... Ik wil beetje opschieten... ![]() Dus veranderingen blijven komen... uiteindelijk wordt het nette piping... Maar het kan dus ook eerst true-ghetto-style zijn. ![]() En downpipe, collector/manifold en shit, wordt allemaal homemade.... ![]() | |
t0n | woensdag 9 februari 2005 @ 10:30 |
Ik wil btw ook naar andere inlaat toe, van 'n 1.6 Multipoint... Dat is naar 4 injectoren ipv twee, dus meer benzine... en betere flow... Dus daar ben ik ook beetje mee bezig.. | |
VanDread | woensdag 9 februari 2005 @ 12:00 |
quote:Gelukkig rijden lieve meisjes altijd overdag en nooit snachts want dan zijn er enge mannen in lange jassen... met flitspalen? ![]() | |
Anne | woensdag 9 februari 2005 @ 12:17 |
quote:Lieve meisjes zoals ijsmeisje rijden nooit. Maar zijn wel eens bijrijder, ook snachts. | |
VanDread | woensdag 9 februari 2005 @ 12:19 |
En reken maar dat je snachts niet alle flitspalen en vergeet de karren niet, ziet ![]() | |
Anne | woensdag 9 februari 2005 @ 12:23 |
quote:Ik wel, maar ik rij dan niet ![]() Maar in de buurt weet ik zowiezo waar de flitspalen staan ![]() | |
VanDread | woensdag 9 februari 2005 @ 12:33 |
quote::::Aangeboden::: -1 snelheidscontrole detector -Type: ijsmeis -Gratis af te halen voor t0n zodat ie geen flitpaalboetes meer krijgt ![]() -Garantie tot de eerste boete ![]() | |
amaranta | woensdag 9 februari 2005 @ 14:25 |
quote:Je kunt evt ook de intake van een coupe (d15b7) nemen, die heeft ook mpfi, heb je meteen 10pk gratis erbij ![]() edit: oeps, Mex hier Had je deze al gezien? [ Bericht 10% gewijzigd door amaranta op 09-02-2005 14:38:02 ] | |
t0n | woensdag 9 februari 2005 @ 18:33 |
Nee nog niet gezien. Wel gekocht: 3 spruitstukken, om één mooie van te maken T3 turbo, gereviseerd en met nieuwe wastegate.... ![]() Volgend weekend ophalen, dus niet a.s. | |
Remon | woensdag 9 februari 2005 @ 18:59 |
je had toch een fiesta turbo gekocht? | |
Tjabbo | woensdag 9 februari 2005 @ 19:29 |
quote:en een AFM? of wil je een map sensor? | |
Jofunu-kun | donderdag 10 februari 2005 @ 02:32 |
Tip voor als ie klaar is, pas op voor slingerende brommerts =X | |
t0n | donderdag 10 februari 2005 @ 09:32 |
Dude, Mapsensor heb ik al.... is stock man... ![]() Maar goed, komt 'n missinglink op... Beetje gezeur met die verkoper van die turbo... gozer heeft net 'n advertentie geplaats dat hij er nog 3 te koop had..... daar ben ik het niet zo mee eens... ik had namelijk niet genoeg geld bij... dus heb ik mijn t2 daar gelaten als onderpand.... Maar als die dude ze verkoopt... gheheh... t0n-power on the loose! ![]() | |
Tjabbo | donderdag 10 februari 2005 @ 09:35 |
quote:Als jij grotere injectoren kriijgt, heb je dan genoeg aan dat stock ding??? | |
t0n | donderdag 10 februari 2005 @ 09:57 |
Dat valt nog maar te zien.. ik ga niet gelijk 9 psi draaien hé kerel... ![]() langzamerhand opbouwen.. maar komt wel voor elkaar... | |
Tjabbo | donderdag 10 februari 2005 @ 10:06 |
Okay ![]() | |
Mex_ | donderdag 10 februari 2005 @ 10:35 |
quote:Viel mij inderdaad ook al op, je zei dat hij een hoop spul thuis had, dus ik had zoiets van, dan zal hij er wel 4 gehad hebben, niet dus ![]() | |
t0n | donderdag 10 februari 2005 @ 10:54 |
Tja goed, ik ga er waarsch. morgen heen. Mafkees. ![]() | |
Five_Aces | donderdag 10 februari 2005 @ 13:14 |
quote:dat maakt toch niet uit? MAP geeft de druk in je manifold door aan de ECU... Neem alleen wel aan dat je je ECU overnieuw moet mappen voor het turbogebeuren. Zie de link niet tussen grotere injectoren gebruiken en een andere MAP sensor. | |
t0n | donderdag 10 februari 2005 @ 13:37 |
Nee ik ook niet ![]() Maar goed, ecu kan stock blijven, als je maar goed de vacuum hoses afsluit.. en voldoende extra (via mechaniek) benzine toevoer krijgt... | |
Tjabbo | donderdag 10 februari 2005 @ 15:41 |
Als je grotere injectoren goed wilt aansturen moet je genoeg lucht kunnen meten. Maar een MAP sensor doet dat goed ja. Ik was in de war met AFM ![]() Ben zelf ook nog steeds bezig met leren van turbo shit. ![]() | |
t0n | donderdag 10 februari 2005 @ 15:46 |
Same here hoor, daar niet van ![]() Ik heb om half zeven de turbo. ![]() Foto's volgen uiteraard... De turbo is gereviseerd en heeft nieuwe wastegate en actuator. | |
Tjabbo | donderdag 10 februari 2005 @ 16:06 |
goed werk. Zet je er direct een (mechanische) boostcontroller op? | |
t0n | donderdag 10 februari 2005 @ 16:08 |
Dat denkt ik haast wel.... | |
t0n | vrijdag 11 februari 2005 @ 00:46 |
T3:![]() ![]() ![]() ![]() En ik heb nog 'n aantal (turbo, t3) spruitstukken... om 'n mooi T3-Dseries manifold te maken. ![]() ![]() | |
t0n | vrijdag 11 februari 2005 @ 00:50 |
zoiets moet het worden...![]() | |
jp84 | vrijdag 11 februari 2005 @ 00:59 |
vet | |
Tjabbo | vrijdag 11 februari 2005 @ 08:00 |
quote:Damn wat een kleine radiator. ![]() Is dat stock, of moet jij die ook gaan vervangen door een kleiner model om de turbo te laten passen? En zit de accu standaard op die plaats? of moet je die ook gaan verplaatsen? Verder ziet dat er goed uit. De turbo ook. Komt die zo van een auto af, of is die gereviseerd? Je kunt er nu nog mooi wat aan schuren. mooie bling bling turbo ![]() | |
t0n | vrijdag 11 februari 2005 @ 08:47 |
quote: Hoort zo, is super klein! ![]() ![]() quote:hoort zo... genoeg ruimte ![]() quote:Ik wil al het gietijzer netjes zwart verfen met hammerite tot 1200graden... Voor de rest idd turbo netjes schoonmaken en shit... Hij is tevens gereviseerd en heeft op 'n Saab gezeten... actuator en de wastegate zijn gloedjenieuw. * t0n is blij mens! ![]() | |
Mex_ | vrijdag 11 februari 2005 @ 09:52 |
quote:Bij het model met airco zit de aircoradiator er nog naast, vandaar die kleine radiator, en de open ruimte ernaast. | |
Anne | vrijdag 11 februari 2005 @ 09:57 |
Ton ![]() Kun je ook nog een foto maken van je dvd shit ![]() | |
Mex_ | vrijdag 11 februari 2005 @ 09:59 |
quote:Inderdaad, beloofd is beloofd! ![]() | |
Tjabbo | vrijdag 11 februari 2005 @ 18:38 |
quote: ![]() En t0n! keep up the good work. Mijn turbobak doet het weer sinds vandaag ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 12 februari 2005 @ 01:15 |
quote:Laat toch poedercoaten ![]() quote: ![]() ![]() | |
D-Devil | zaterdag 12 februari 2005 @ 03:56 |
hammerite tot 1200? Waar is dat verkrijgbaar? Gamma, Praxis? andere doe het zelf zaken? ![]() | |
ArTiC | zaterdag 12 februari 2005 @ 23:56 |
Boost ![]() goed bezig t0n ![]() | |
t0n | maandag 14 februari 2005 @ 11:47 |
quote:zal ik ff proberen te doen vandaag... trouwens, eergister ochtend Tim gespot, in grave... Ik reed naar Parijs toe, en kwam er 'n CRX'je voorbij vliegen... ![]() (reed niet in me eigen auto overigens... ) | |
t0n | maandag 14 februari 2005 @ 15:52 |
Met dit weer ga ik dus geen foto's maken hé ![]() | |
Tjabbo | maandag 14 februari 2005 @ 16:50 |
Watje ![]() | |
beschuit | dinsdag 15 februari 2005 @ 09:15 |
op hoeveel pk gaat ie ongeveer zitten met die turbo? | |
t0n | dinsdag 15 februari 2005 @ 09:34 |
Geen flauw idee, denk zo'n 130, on-afgesteld. | |
Anne | dinsdag 15 februari 2005 @ 13:55 |
quote:Ik denk niet dat dat hem was ![]() Toen was ie bij mij, volgens mij.. Waar ligt Grave anyway? ![]() | |
t0n | dinsdag 15 februari 2005 @ 15:05 |
Grave? Domme kut, dat is 'n dorp naast Cuijck, waar je woont... weetje wel... | |
Anne | dinsdag 15 februari 2005 @ 15:58 |
quote: ![]() Anyway, het was hem niet. Domme t0n ![]() | |
Mex_ | woensdag 16 februari 2005 @ 11:00 |
Wat heb je voor de T3 betaald als ik vragen mag ![]() | |
t0n | woensdag 16 februari 2005 @ 11:29 |
Minder dan marktplaats prijs! ![]() | |
Mex_ | woensdag 16 februari 2005 @ 11:58 |
quote: quote:niet al te veel volgens mij | |
t0n | donderdag 17 februari 2005 @ 08:48 |
da's niet veel nee, spotgoedkoop. | |
mithrandirrr | vrijdag 4 maart 2005 @ 17:53 |
heb ik nu net jouw civic gespot t0n? of heb je fans?![]() edit: niet bepaald ![]() | |
firecow | zaterdag 5 maart 2005 @ 23:22 |
Niet elke civic met een zwarte hood lijkt op die van t0n hoor ![]() | |
mithrandirrr | zondag 6 maart 2005 @ 18:20 |
had nog nooit eerder een rooie civic met een zwarte hood gezien ![]() | |
t0n | maandag 7 maart 2005 @ 08:50 |
Hahaha, het is wel een érg goede look-a-like. ik schrok zelf ook... ![]() ![]() Maar nee, dit is hem duidelijk niet hé. hoogstwaarschijnlijk sta ik buiten op ETS, dus kan je hem daar ff zien. ![]() Daarnaast... eeeeuhm... Ohja. Ben ik nog steeds niet klaar met het spruitstuk voor de turbo te maken, moet ff tijd hebben enzo. iig, voor 15 mei MOET hij klaar zijn, anders kan ik niet sprinten. ![]() | |
Anne | maandag 7 maart 2005 @ 09:15 |
Waar ga je sprinten dan? ![]() | |
Tjabbo | maandag 7 maart 2005 @ 09:21 |
ga je niet 7 of 8 mei sprinten bij Full-Speed Rosmalen? | |
Anne | maandag 7 maart 2005 @ 09:22 |
quote:Owww, dan kom ik ook ![]() | |
t0n | maandag 7 maart 2005 @ 09:43 |
Weet ik nog niet, ik ga iig sprinten op het ram-festival(.nl) Maar, in rosmalen, kan je je auto niet warm rijden... echt heeeeel beroerd... en aangezien ik dat niet wil weet ik het nog niet... kan wel ff kijken. | |
Anne | maandag 7 maart 2005 @ 09:44 |
quote:Dan doe je de eerste sprint toch lekker rustig ![]() ![]() | |
Remon | maandag 7 maart 2005 @ 11:36 |
zit i der al op? | |
BazzoS | maandag 7 maart 2005 @ 11:44 |
quote: quote: ![]() | |
t0n | donderdag 10 maart 2005 @ 22:35 |
tegen de verveling van me topic:![]() ![]() ![]() ![]() ![]() heb weer oem spiegels er op zitten, veel.... veel beter. | |
chiren | vrijdag 11 maart 2005 @ 01:55 |
Hey t0n, nu volg ik al een tijdje je topiques, en ik zag dat je je auto ook verlaagd had dmv alleen veren, en dat had je zelf gedaan meende ik. Nu had ik een vraagje, ik wil mijn otow ook naar de grond hebben, ongeveer zo laag als de jouwe nu staat. Zou jij misschien intresse hebben in een leuke bijverdienste door die veren er misschien bij mij onder te donderen ![]() That is, mits je niet te ver woont (ik woon in Delft) en als er sowieso veren zijn voor mijn otow (Nissan Sunny '94 X2 16v TwinCam)... ![]() | |
t0n | vrijdag 11 maart 2005 @ 08:52 |
quote:Hoi, ik woon vlakbij Nijmegen, dus lijkt me ff iets te ver, niet dan? ![]() Maar anders had ik het wel gedaan, het is niet zo'n moeite hoor. uurtje of twee, drie werk. Wat je anders even kan doen, is langs 'n garage bedrijf gaan, zeggen dat jij de veren aanleverd.. en dat hij ze er onder mag tiefen voor een prijsje zonder bon. Althans, zo heeft 'n vriend van mij dat gedaan voor z'n coilover setje (verstelbare veren) en die was 100,= kwijt. En, leuk dat je me topic volgt! ![]() | |
Anne | vrijdag 11 maart 2005 @ 09:36 |
t0n! Foto's van je dvd-shit ![]() | |
t0n | vrijdag 11 maart 2005 @ 09:44 |
quote:Sorry!! Misschien morgen ff maken. | |
Angeliquetje | vrijdag 11 maart 2005 @ 09:46 |
anders dan spuit je je dak ook even zwart, dan staat dat nog wel leip ook nog! | |
Anne | vrijdag 11 maart 2005 @ 09:51 |
quote:Doen ![]() Dan zet ik die ene foto's online (Dodare? of wat ook alweer?) | |
t0n | vrijdag 11 maart 2005 @ 09:55 |
eeuhm, festival of speed (zandvoort) Angeliquetje: Dat zou kunnen, maar daar ligt even mijn prioriteit niet. ![]() | |
qzar | vrijdag 11 maart 2005 @ 11:48 |
t0n, Op die laatste foto's staat je auto er echt heel mooi bij ![]() Ik volgde je topic ook al op streetlegal honda (khk) Gaat de goeie kant op, ben benieuwd naar je prestaties met de fohn erop! | |
t0n | vrijdag 11 maart 2005 @ 13:24 |
Dankjewel Qzar.. Ik denk dat je beter op www.exclusive-tuning.nl me topic kan bij houden. ik kan niet meer posten op khk... heb beetje fout gedragen, dus daar update ik me topic niet echt meer ![]() | |
qzar | vrijdag 11 maart 2005 @ 15:47 |
quote:Ja zoiets had ik al begrepen op khk ja. tword daar als maar gezelliger! ![]() | |
t0n | vrijdag 11 maart 2005 @ 15:58 |
Ik kan over 'n paar dagen weer posten daar. ![]() | |
chiren | vrijdag 11 maart 2005 @ 16:13 |
quote:Ehh ![]() Ja dat is me wel iets te ver, maargoed bedankt voor de tip, zal daar eens achteraan gaan ![]() | |
qzar | vrijdag 11 maart 2005 @ 16:40 |
quote:Hehe mag je ook onder je eigen naam posten of niet. zoiets was het toch? | |
t0n | woensdag 16 maart 2005 @ 09:41 |
Sandman roelt! Ik mag zijn IC overnemen, nadat hij zijn auto kaporie gesprint heeft 10april. ![]() ![]() | |
chiren | woensdag 16 maart 2005 @ 23:39 |
Woa, grote motherfucking ic, dus je gaat voor zo'n mooie front mount? Ga je dan ook nog een andere voorbumper kopen of zaag je wat uit je originele? Btw, hoe zit het met je radiateur eigenlijk, heb je daar nog wel plek voor met zo'n beest ![]() Die zonnebril erbovenop ![]() | |
t0n | vrijdag 18 maart 2005 @ 08:45 |
Euuuhm, ding is idd front mount, en past precies tussen mijn grote 'hap' uit de bumper, die in 't midden dus, en mijn radiateur is liev en klein, dus daar heb ik geen enkel moment last van, tevens zijn mijn radiateur aan mijn motor-kant van me voorframe en de ic komt aan de bumper-kant. Ik hoef alleen maar de originele roostertjes er uit te dremelen. Goed, wat ik nog moet hebben: spruitstuk uitlaat (gaan we morgen lassen) downpipe (gaan we morgen lassen) a/f meter oil temp meter oil pressure meter boost meter blow off valve. (al het bovenstaand is op mijn verjaardag (8 april) binnen... leuk man, mensen die om jou én je auto geven ![]() Dan op langer termijn allemaal pimp shit, zoals boost controller, turbo timer etc etc... Ik wil ook 'n andere inlaat, van 'n coupe/ESI, die heeft meer injectoren en grotere gasklep. dus meer benzine, en meer boost. Maar goed, morgen dus e.e.a. lassen, intercooler piping kopen, oil return lines, etc. en dan volgende week maandag (28é) hopen dattie goed gekeurd word... ![]() Daarna zsm de föhn er op! | |
Anne | vrijdag 18 maart 2005 @ 09:28 |
Morgen dus meteen pics maken. hè t0n. ![]() | |
Fugie | vrijdag 18 maart 2005 @ 09:32 |
ziet er goed uit t0n ![]() | |
blindfolt | vrijdag 18 maart 2005 @ 09:59 |
Ton, Heb je die andere zijspiegels weer verkocht, nu je de originele weer erop hebt gezet? | |
t0n | vrijdag 18 maart 2005 @ 10:46 |
Nee, nog niet, heb ze nog! | |
blindfolt | vrijdag 18 maart 2005 @ 11:00 |
You've got mail op je mailadres in je profiel. | |
Anne | vrijdag 18 maart 2005 @ 11:09 |
quote: ![]() t0n, ik was eerst ![]() | |
t0n | vrijdag 18 maart 2005 @ 11:15 |
wie 't eerst komt/betaald... wie 't eerst maalt | |
Anne | vrijdag 18 maart 2005 @ 11:17 |
quote:Eerst passen. Heb je ze er al af liggen dan? ![]() En wanneer heb je tijd? ![]() En wat moet je er voor hebben? ![]() | |
t0n | vrijdag 18 maart 2005 @ 12:22 |
Ja, ik heb ze er af. Morgen ¤ 30,= | |
Anne | vrijdag 18 maart 2005 @ 12:48 |
quote:Okay, ik bel morgen wel ff ![]() | |
t0n | vrijdag 18 maart 2005 @ 13:05 |
Okay, en blindfolt, bedankt voor je mail(s). Als ijsmeis ze morgen niet neemt, mail ik je direct! | |
t0n | maandag 21 maart 2005 @ 20:53 |
![]() ![]() ![]() ![]() foto's op het blok volgen morgen, die zijn gemaakt met 'n andere cam die ik hier niet kan uitlezen. Ik heb deze foto's gemaakt met me oplader aan me cam.... ik moet nog e.e.a. doen wil dit spruitje passen... de lassen zijn zo dik, dat de bouten niet meer lekker tegen de moeren op het blok aan willen... maar da's een klein detail. de downpipe word geheel custom... we gaan meten/slijpen en lassen... als dit past, zetten we een punt-lasje... en wordt het aflassen hopelijk (door SandMan) co2 gedaan. Daarna is 't wachten... totdat Sander klaar is met sprinten... dan komt de piping/IC/BOV er op. dan ook nog de metertjes inbouwen... en daarna afbouwen maar... ik kan niet wachten!!! ![]() ![]() | |
ArTiC | maandag 21 maart 2005 @ 21:43 |
dude...fscking nice ![]() Had ik maar een D15 ipv een D14 ![]() ![]() | |
Tjabbo | maandag 21 maart 2005 @ 22:26 |
Wat voor pakkingen ga je gebruiken? Ziet er goed uit joh! | |
t0n | maandag 21 maart 2005 @ 22:31 |
zal home made worden Tjab... uitlaatpakking is iig stock... die op de turbo, gaan we ff kijken... | |
Hugster | dinsdag 22 maart 2005 @ 01:46 |
ziet er zeer goed uit ![]() heel benieuwd hoe ie zal lopen ![]() | |
Jofunu-kun | dinsdag 29 maart 2005 @ 19:52 |
T0n wat is nou eignelijk het verschil tussen EG4 en EG6? Maybe dat jij me dat kan uitleggen.. | |
ArTiC | dinsdag 29 maart 2005 @ 20:10 |
quote:http://www.hondaclub.it/tabella.htm | |
Jofunu-kun | dinsdag 29 maart 2005 @ 20:23 |
Ah, dat tabelletje hielp enorm! Aan zulke mensen heb je nou nog eens wat.. | |
t0n | woensdag 30 maart 2005 @ 09:02 |
Ff voor de rest: Eg = 92-95 civic eg4 = DXI eg6 = VTI ![]() | |
t0n | woensdag 30 maart 2005 @ 09:57 |
Update: vandaag besteld: ![]() ![]() ![]() De metertjes zijn hier te zien op standaardjes, maar ze komen in 'n a-stijl houder. | |
t0n | woensdag 30 maart 2005 @ 22:16 |
Nou ik heb vandaag ook weer niet stil gezeten... Heb aller eerst mijn 17" velgen onder me auto gepropt... Er zit wat werk aan, dus ze gaan eerst langs de velgendokter voordat ze definitief onder me auto komen... ![]() ![]() Dan heb ik mijn versterker, achterspeakers, subwoofer en achterbank er uit gehaald. Dit om puur gewicht kwijt te raken ![]() Dit is voorin: ![]() En dit is achterin: ![]() ![]() Verder heb ik de volledige uitlaanlijn van 'n Saab 900 Turbo, die aangepast wordt en onder mijn civic komt. De diameter is wordt vanaf de turbo 2/¼ inch. Dat was em weer ff. Laters ![]() | |
ArTiC | woensdag 30 maart 2005 @ 23:06 |
Zijn dat die velgen van die schade VTI? zijn die überhaupt nog wel te fixen dan? | |
Jofunu-kun | woensdag 30 maart 2005 @ 23:08 |
Hmm.. die leegte achterin vindt ik toch wat zonde... Maar dat kan aan mij liggen.. Vanmiddag een EG in een boom zien hangen, wat bezielt zulke gasten om zo imbeciel te rijden dat ze hun Civic in een boom zetten? | |
Anne | woensdag 30 maart 2005 @ 23:13 |
Mên, donkere velgen van maken! Staat mooier ![]() En eindelijk foto's van het frikkin' schermpje! Is ie er makkelijk uit te halen? Of ben je niet bang dat ie gejat wordt? | |
Jofunu-kun | woensdag 30 maart 2005 @ 23:16 |
Daar zat ik ook aan te denken.. Die velgen, zouden net iets leuker staan als ze donker waren geweest (GT4 heeft en daar een EG6 heeft en die ook multispaak velgjes heeft gegeven, met Antraciet kleurtje) is best mooi nog Ik heb m alleen wel verziekt met een DTM spoilertje, maarja, in GT4 moet je alle kansen op verbetering van rijgedrag en snelheid aanpakken, anders lukt het niet zo best.. Het enige jammere tot nu toe is dat je geen custom paints erover kan flikkeren.. | |
t0n | woensdag 30 maart 2005 @ 23:24 |
quote:De leegte is puur functionaliteit. Gewicht besparing. ![]() | |
t0n | woensdag 30 maart 2005 @ 23:24 |
quote:Ja én Ja. Kost wat... maar dan heb je ook wat. ![]() De velgen worden uiteindelijk wel weer donker gepoedercoat. | |
t0n | woensdag 30 maart 2005 @ 23:25 |
quote:Nee, dashboard deel moet los. En me alarm is wel goed, plus dat ik me auto nooit op ongure plaatsen zet. | |
Jofunu-kun | woensdag 30 maart 2005 @ 23:32 |
Bijdeweg t0n, jouw afdrukken van de meet staan nogsteeds te zien bij de Mac.. Er kijken nogsteeds veel mensen naar van "wie de fuck heeft dit dan gedaan?" | |
t0n | woensdag 30 maart 2005 @ 23:34 |
Heel goed! ![]() | |
Jofunu-kun | woensdag 30 maart 2005 @ 23:41 |
*heel stiekem ook op zoek is naar een Honda Civic* Alleen ik zit met een dilemma.. van de EG4 en 6 heb je beiden Hatch, 5dr en Sedan, ik wil graag een Sedan of 5dr, omdat dat net iets praktischer is, maar ik wil ook wel de hatch, gewoon om erachter te komen of je het serieus merkt dat ie maar net iets langer dan 4 meter is.. | |
chiren | donderdag 31 maart 2005 @ 00:13 |
Niet donker maken ![]() Vind dit staan dan die donkere velgen van ijsmeis en je oude donkere velgen, please laat het zo ![]() Ohja, bruut ook dat het nu een echte sprinter wordt, bank eruit, en is dat een 4puntsgordel? Je kunt ook nog je bijrijders stoel eruit rukken en een mooie enkele sparco stoel erinzetten ![]() Maar dan wordt het weer misschien niets voor daily drive ![]() Anyway, wordt top! | |
Anne | donderdag 31 maart 2005 @ 00:18 |
quote:De velgen vallen teveel op ![]() En donkere velgen bij een rode auto ![]() ![]() bijv. ![]() | |
chiren | donderdag 31 maart 2005 @ 00:21 |
Ja, dat is zwart ![]() DAT vind ik dan wel weer mooi, maar niet een smoke/donkergrijs antraciet/whatever kleur, dan wel meteen zwart! | |
-Muse- | donderdag 31 maart 2005 @ 16:51 |
Ben dan consequent, en trek dan heel je auto leeg ![]() Alleen een achterbank eruit maakt echt nix uit, sorry hoor ![]() Het zal wel functionaliteit zijn, maar het ziet er nu uit alsof je denk dat je straks een dikke dragstar hebt met die riemen ![]() (btw; ik wil geen geflame, want ik flame ook niet, geef enkel mijn mening) Btw; Die velgen zijn echt **kwijl** ![]() | |
Anne | donderdag 31 maart 2005 @ 16:54 |
quote:"Alle beetjes helpen" | |
-Muse- | donderdag 31 maart 2005 @ 17:02 |
Hmm. dan moet ik die extra cd's ook maar uit mijn handschoenvakje halen O_o ![]() | |
t0n | vrijdag 1 april 2005 @ 08:25 |
Njah, achterbank had bij mij sowieso geen nut, ding lag altijd vol met trash... Dus tja, audio gaf ik ook al niet zo veel meer om... Misschien dat de achterkant nog 'n keer afgewerkt wordt, met een mooie uitneembare audio install. Maar goed -Muse-, zonder achterbank en audio ben ik denk zo'n 50kg lichter, en dat scheelt. | |
Tjabbo | vrijdag 1 april 2005 @ 08:30 |
Nu heb je wel mooi plaats voor een rolkooi en 4-puntsgordels! | |
t0n | vrijdag 1 april 2005 @ 08:33 |
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ![]() | |
Tjabbo | vrijdag 1 april 2005 @ 09:02 |
idee? | |
slashme | vrijdag 1 april 2005 @ 09:21 |
quote:Ja, kun je er mooi mee naar zandvoort. | |
t0n | vrijdag 1 april 2005 @ 09:33 |
Misschien Tjab, maar heb eerst veeeeel andere dingen die ik wil gaan doen. ![]() |