Misschien moet ik mijn verdriet om hem inderdaad maar wegdrinken ja. Ik zit hier allemaal te wachten, maar hij komt niet terugquote:Op donderdag 16 december 2004 18:32 schreef onlogisch het volgende:
kut voor je.... maar bier?
Nee, want hij was er deze week nog.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:33 schreef knokkels het volgende:
Misschien heeft HeatWave hem meegenomen naar huis, om toch nog een extra stukje van Blinky's huisgevoel bij zich te hebben
Dan moet hij nog lang wachten op de zon denk ik.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:37 schreef knokkels het volgende:
awww .. misschien is dit wel hem gebeurd
Ja... maar.. ehh.. erm.... euhquote:Op donderdag 16 december 2004 18:39 schreef Blinky het volgende:
[..]
Dan moet hij nog lang wachten op de zon denk ik.
En daarbij... binnen regent het niet!
Overijverige schoonmakers!quote:
Mijn Sebastiaan! Wat doe je!!!!!quote:
Jij bent scherpquote:Op donderdag 16 december 2004 18:52 schreef Georges het volgende:
Sebastiaan is een foto van een spin?
Nee. Als jij Sebasitaan dood hebt gemaakt, moet je hem ook zelf maar begravenquote:Op donderdag 16 december 2004 18:51 schreef Renmaestro het volgende:
Hij heeft in ieder geval veel pijn geleden. Ik heb nog wat resten van hem aan mijn duim zitten, moet ik wat opsturen?
Wat heeft Sebasitaan er nou mee te maken, oh gij door emoties overmande deernequote:Op donderdag 16 december 2004 18:58 schreef Blinky het volgende:
[..]
Nee. Als jij Sebasitaan dood hebt gemaakt, moet je hem ook zelf maar begraven
Ja... ik zag door mijn tranen de toetsen niet meer. Zal ik hem ooit nog terugzien?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wat heeft Sebasitaan er nou mee te maken, oh gij door emoties overmande deerne
Aww of je hem terugziet weet ik niet, maar misschien kan dit het leed een beetje verzachtenquote:Op donderdag 16 december 2004 20:13 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ja... ik zag door mijn tranen de toetsen niet meer. Zal ik hem ooit nog terugzien?
![]()
Dat brengt me Sebastiaan niet bij mij terug, maar het is wél aardig van jequote:Op donderdag 16 december 2004 20:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Aww of je hem terugziet weet ik niet, maar misschien kan dit het leed een beetje verzachten
Awwww alstublieftquote:Op donderdag 16 december 2004 20:23 schreef Blinky het volgende:
[..]
Dat brengt me Sebastiaan niet bij mij terug, maar het is wél aardig van je
Nou, Sebastiaan was eigenlijk de eerste spin die ik een naam gaf en die ik elke keer begroette als ik onder hem doorliep om de trap omhoog te gaan. Andere soortgenoten van hem vond ik maar eng.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Awwww alstublieft
Misschien wil HeatWave wel een spin voor je vangen, maar het is dan niet hetzelfde he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |