Robben geeft Oranje weer hoop. Robben is ook de reden dat Chelsea Barca gaat kloppenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:34 schreef tong80 het volgende:
Nee, hij heeft de potentie, maar laten we nog een paar jaartjes wachten tot we hem echt kunnen beoordelen. Ik ben fan hoor, begrijp me niet verkeerd.
maar hoort nu nog neit eens bij de beste 15 voetballers van de wereld. en Cruijff, van Basten, Gullit waren ooit de beste van de wereld!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Robben geeft Oranje weer hoop. Robben is ook de reden dat Chelsea Barca gaat kloppenHet allermooist is nog dat Robben een gewone Nederlander is, ik kan me in hem veel meer herkennen dan in een Kluivert of Sneijder en met mij vele anderen
Met andere woorden, Robben is een betere vertegenwoordiger van het Nederlandse volk dan die twee.
Dit jaar is geloof ik Ronaldinho speler van het jaar 2004 geworden. Robben wordt de speler van het jaar 2005quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar hoort nu nog neit eens bij de beste 15 voetballers van de wereld. en Cruijff, van Basten, Gullit waren ooit de beste van de wereld!
kratje bier erop dat t nie zo isquote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dit jaar is geloof ik Ronaldinho speler van het jaar 2004 geworden. Robben wordt de speler van het jaar 2005
Wat is er niet Nederlands aan Sneijderquote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:37 schreef cultheld het volgende:
Robben geeft Oranje weer hoop. Robben is ook de reden dat Chelsea Barca gaat kloppenHet allermooist is nog dat Robben een gewone Nederlander is, ik kan me in hem veel meer herkennen dan in een Kluivert of Sneijder en met mij vele anderen
Met andere woorden, Robben is een betere vertegenwoordiger van het Nederlandse volk dan die twee.
Ik heb het niet over "niet Nederlands" ik heb het over het vertegenwoordigen van "de gemiddelde Nederlander". Dat glamour gedrag van Sneijder, de maniertjes, de arrogantie, het feit dat zijn vader (en hij zelf) het belangrijker vindt dat Sneijder goed presteert dan dat Oranje goed presteert. Etc. etc. Zo zei PAuper Sneijder: Ik heb liever dat Nederland verliest en Wesley goed speelt dan andersom. Zo denkt dat mannetje er zelf ook over en daarom vind ik dat hij een slechte vertegenwoordiger van het Nederlandse volk is, want juist eendracht maakt machtquote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat is er niet Nederlands aan Sneijder
Ik kan me wel een beetje vinden in je post, maar vergeet niet dat Robben op het veld net zo goed 'maniertjes' heeft. Die is niet vies van een schwalbe.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb het niet over "niet Nederlands" ik heb het over het vertegenwoordigen van "de gemiddelde Nederlander". Dat glamour gedrag van Sneijder, de maniertjes, de arrogantie, het feit dat zijn vader (en hij zelf) het belangrijker vindt dat Sneijder goed presteert dan dat Oranje goed presteert. Etc. etc. Zo zei PAuper Sneijder: Ik heb liever dat Nederland verliest en Wesley goed speelt dan andersom. Zo denkt dat mannetje er zelf ook over en daarom vind ik dat hij een slechte vertegenwoordiger van het Nederlandse volk is, want juist eendracht maakt macht
Ah, het met een paar pilsjes, met de hand in de broek kijkend en scheldend, kijken naar een voetbalwedstrijd onder het genot van André Bouwer genietend van een voetbalwedstrijd, waar de eerste de beste zwarte speler wordt begroet met oerwoudgeluiden?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:51 schreef cultheld het volgende:
Ik heb het niet over "niet Nederlands" ik heb het over het vertegenwoordigen van "de gemiddelde Nederlander".:)
Op het veld, dat mag, net als Van Bommel en Kuijt. Maar buiten het veld gedragen ze zich naar behorenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:56 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik kan me wel een beetje vinden in je post, maar vergeet niet dat Robben op het veld net zo goed 'maniertjes' heeft. Die is niet vies van een schwalbe.
Hmm is het zo slecht gesteld met de gemiddelde Nederlander?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, het met een paar pilsjes, met de hand in de broek kijkend en scheldend, kijken naar een voetbalwedstrijd onder het genot van André Bouwer genietend van een voetbalwedstrijd, waar de eerste de beste zwarte speler wordt begroet met oerwoudgeluiden?
Zo een Nederlander dus?
Van Bommel en Kuijt maken geniepige overtredingen, Robben simuleert overtredingen. Dat vind ik wel wat anders. Kijk over z'n voetbalkwaliteiten zijn we het wel eens, maar als hij zich tien keer per wedstrijd laat vallen (wordt al minder) dan ben ik er nou niet echt trots op dat hij een Nederlander is.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Op het veld, dat mag, net als Van Bommel en Kuijt. Maar buiten het veld gedragen ze zich naar behoren
Dat laten vallen tijdens wedstrijden is irritant, maar het maakt hem geen minderwaardig mens. Mensen als Van Persie (al is ie een begenadigd voetballer), Kluivert en Sneijder vertegenwoordigen Nederland op een verkeerde manier door zich als mens verkeerd te manifesteren.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:22 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Van Bommel en Kuijt maken geniepige overtredingen, Robben simuleert overtredingen. Dat vind ik wel wat anders. Kijk over z'n voetbalkwaliteiten zijn we het wel eens, maar als hij zich tien keer per wedstrijd laat vallen (wordt al minder) dan ben ik er nou niet echt trots op dat hij een Nederlander is.
Het zijn nou niet types met veel zelfkritiek, Van Persie en Sneijder zijn nog jong, maar Kluivert is helemaal een lost cause denk ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat laten vallen tijdens wedstrijden is irritant, maar het maakt hem geen minderwaardig mens. Mensen als Van Persie (al is ie een begenadigd voetballer), Kluivert en Sneijder vertegenwoordigen Nederland op een verkeerde manier door zich als mens verkeerd te manifesteren.
ach, troost je , Lorenzo Staelens noemde hem ooit nog de beste voetballer die hij een rode kaart aansmeerde in zijn carrierequote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:48 schreef tong80 het volgende:
Ik ben de enige Nederlander die nog achter Kluivert staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |