da kenne gij wel zegge!quote:Op donderdag 16 december 2004 21:29 schreef BlueCurl het volgende:damn er is vandaag een beetje gepost zeg
nee echt???quote:Op donderdag 16 december 2004 21:29 schreef BlueCurl het volgende:damn er is vandaag een beetje gepost zeg
De kaboutertjes grap, doet het nogsteeds oké!quote:Op donderdag 16 december 2004 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
nee echt???
dat meen je niet??
ik dacht dat de kaboutertjes 3 topics hdden geopend ..
ak = aarderijkskunde???quote:Op donderdag 16 december 2004 21:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik was beneden, ff home alone, nu AK leren
Hmmm,some like de water kringloop, energie gedoe enzoquote:Op donderdag 16 december 2004 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ak = aarderijkskunde???
Succes, zal je vast nodig hebben..
wat moet je leren???
Jump is slechtquote:Op donderdag 16 december 2004 21:40 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding]
Tegen jump mijnenvegen kan heel leuk zijn
na 4-en was ik afwezig... kon ik niet fokken aka... er zaten mensen in mijn scherm te kijkendaarna thuis eten, CSI: Miami kijken en ff in me kamer Kung Fu-en de boel aan het vernielen... ow en net ff het huis gered van een Pyromaan (aka mijn vader die niet weet dat als je sommige dingen met microgolven opwarmt dat het in de fik kan vliegen) en nu weer fokken
quote:Op donderdag 16 december 2004 21:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm,some like de water kringloop, energie gedoe enzo
quote:Op donderdag 16 december 2004 21:40 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding]
Tegen jump mijnenvegen kan heel leuk zijn
na 4-en was ik afwezig... kon ik niet fokken aka... er zaten mensen in mijn scherm te kijkendaarna thuis eten, CSI: Miami kijken en ff in me kamer Kung Fu-en de boel aan het vernielen... ow en net ff het huis gered van een Pyromaan (aka mijn vader die niet weet dat als je sommige dingen met microgolven opwarmt dat het in de fik kan vliegen) en nu weer fokken
suc7 dan maar..quote:Op donderdag 16 december 2004 21:45 schreef Renesite het volgende:
Beetje sinas, goed muzakje en het boek, komt oke![]()
quote:Op donderdag 16 december 2004 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
suc7 dan maar..
ik ga nu maar filmpei kijken...
moet alleen nog beslissen welke
Sinasquote:Op donderdag 16 december 2004 21:45 schreef Renesite het volgende:
Beetje sinas, goed muzakje en het boek, komt oke![]()
behalve als je linux hebtquote:Op donderdag 16 december 2004 22:33 schreef Jump het volgende:
gewoon vanboven naar die menu balk kijken. daar past de tekst er juist op als je ingelogd bent
daar kijk ik altijd naar als ik zoiets "lomp" doe
got msn? meld me maar aan jump...dan wil ik morgen jou verslaanquote:Op donderdag 16 december 2004 22:04 schreef Jump het volgende:
mijn toer om BC in te make
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |