Kom er gezellig bij zitten!quote:Hier zit je in het DIG-café! Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
De vorige delen en de statistieken van deze reeks kan je hier vinden.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG.
Nietus, een mod heeft altijd gelijkquote:Op donderdag 16 december 2004 17:00 schreef cygnusx het volgende:
wtf, wat doet slar nu weer, ik was eerst, andere was vol, geen reden dus!
niet liegen, hij was nog niet volquote:Op donderdag 16 december 2004 17:00 schreef cygnusx het volgende:
wtf, wat doet slar nu weer, ik was eerst, andere was vol, geen reden dus!
de meeste mods wel ja...quote:Op donderdag 16 december 2004 17:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nietus, een mod heeft altijd gelijk![]()
En wat als ik zeg, dat ik vind datquote:Op donderdag 16 december 2004 17:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nietus, een mod heeft altijd gelijk![]()
Nee, alle mods. Zo werkt dat nou eenmaal in een dictatuur. Of je mods nou mag of niet. Of ze jou nou mogen of niet.quote:
dan vind ik jou koel!quote:Op donderdag 16 december 2004 17:04 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
En wat als ik zeg, dat ik vind dat Cynusx gelijk heeft?
En Troel had de vorige geopened en dus had Cygnus recht op dezequote:Op donderdag 16 december 2004 17:04 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
En wat als ik zeg, dat ik vind datCynusx
gelijk
heeft?
Nou, hij moest hem openen toen het topic DICHT wasquote:Op donderdag 16 december 2004 17:04 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
En wat als ik zeg, dat ik vind datCynusx
gelijk
heeft?
Dat is dan de schuld van de usert dat hij het verneuktquote:Op donderdag 16 december 2004 17:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, alle mods. Zo werkt dat nou eenmaal in een dictatuur. Of je mods nou mag of niet. Of ze jou nou mogen of niet.
quote:Op donderdag 16 december 2004 17:08 schreef devzero het volgende:
Wat boeit het eigenlijk wie de slowchat opent? Met dit tempo is hoef je maar een paar uur te wachten voor de volgende poging.
quote:Op donderdag 16 december 2004 17:10 schreef cygnusx het volgende:
actie tegen het slotje van mijn topic!
http://www.defokmodszijnkut.tkquote:Op donderdag 16 december 2004 17:10 schreef cygnusx het volgende:
Nou snap ik waarom men jou niet magquote:Op donderdag 16 december 2004 17:10 schreef cygnusx het volgende:
Je bent dan ook wel een enorm kreng.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:22 schreef Troel het volgende:
en ja, ik snap ook waarom men MIJ niet mag
Ik ben op zijn tijd best een kreng denk ik. Maar of de mensen die mij goed kennen het daarmee eens zijn weet ik niet. Ze vinden mij te vaak te liefquote:Op donderdag 16 december 2004 17:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent dan ook wel een enorm kreng.
maar dat ben ik ook soms
De onbekende zachte kant van Troel komt naar vorenquote:Op donderdag 16 december 2004 17:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben op zijn tijd best een kreng denk ik. Maar of de mensen die mij goed kennen het daarmee eens zijn weet ik niet. Ze vinden mij te vaak te lief
Voor velen echter niet onbekend...quote:Op donderdag 16 december 2004 17:35 schreef devzero het volgende:
[..]
De onbekende zachte kant van Troel komt naar voren![]()
Neuh dat vind ik niet nodig. Cygnus hoeft mij niet beter te leren kennen.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:44 schreef Renesite het volgende:
je andere kent beter kennen bedoel ik dus
quote:Op donderdag 16 december 2004 17:45 schreef Slarioux het volgende:
De vorige was nog niet vol toen cygnus een nieuwe opende en wordt gerecycled voor deeltje 42.
ik wil je beter leren kennen...quote:Op donderdag 16 december 2004 17:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Neuh dat vind ik niet nodig. Cygnus hoeft mij niet beter te leren kennen.
quote:Op donderdag 16 december 2004 17:56 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ik wil je beter leren kennen...![]()
quote:Op donderdag 16 december 2004 18:15 schreef Troel het volgende:
Renesite is lief
Ik mocht zomaar op zijn weblog posten en zijn instellingen bekijken!
geen idee, maar zo te hboren aan de hond moet ik eerst de hond uitlatenquote:Op donderdag 16 december 2004 18:33 schreef SHERMAN het volgende:
nou waar wil je het over hebben dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |