Die rukker ruikt zijn kans en ziet alleen voordelen. Het kan er bij mij gewoon niet in dat onze 'vertegenwoordigers' er zo met mee gaan.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:33 schreef Snik het volgende:
[..]
Oh wat zou ik dat graag bij die snorsmurf van een Erdogan doen. Zo als ie weer begint te zeiken dat 'Turkije accepeert bla bla dreigement 1 dreigement 2 dreigement 3' zo in een keer *BANG* vol op ze smoel. Heerlijk
Balkenende is teveel bezig met de technische aspecten, maar gaat voorbij aan sociale wenselijkheid. Ik vind het ronduit schandalig dat over zo'n belangrijke verandering geen referenda worden gehouden. Democratie is een wassen neus.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:30 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Wat zou ik die kerel nu graag een knal voor zijn kop geven. Zijn eigen achterban staat op niet bepaald achter de wijze waarop alles verloopt : http://afdelingen.cda.nl/debat/read.php?f=114&i=659&t=659
Helemaal correct. Democratie is de 'dictatuur' van de meerderheid. Nu blijkt dat de meerderheid tegen toetreding is horen we ze niet meer.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Balkenende is teveel bezig met de technische aspecten, maar gaat voorbij aan sociale wenselijkheid. Ik vind het ronduit schandalig dat over zo'n belangrijke verandering geen referenda worden gehouden. Democratie is een wassen neus.
Inderdaad, het blijkt keer op keer. Zo dom na de afgelopen 2 jaar al flinke burgerlijke ongehoorzaamheden zijn uitgebroken naar de regering toe. Snappen ze nu echt niet wat ze nu aan het doen zijn? Dat ze eigenhandig een eeuw vol moslimterrorisme en uiteindelijk burgeroorlog in heel Europa aan het ontketenen zijn?quote:Op donderdag 16 december 2004 22:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Democratie is een wassen neus.
Ik geloof niet dat de gemiddelde burger een afdoende afweging kan maken tussen alle voors en tegens. De gemiddelde burger kan wel denken dat hij dat kan, maar de materie is te complex om te laten beslissen door een misplaatste overschatting van de eigen vermogens, al dan niet in combinatie met een totale afwezigheid van bereidheid om zich in de materie te verdiepen.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Balkenende is teveel bezig met de technische aspecten, maar gaat voorbij aan sociale wenselijkheid. Ik vind het ronduit schandalig dat over zo'n belangrijke verandering geen referenda worden gehouden. Democratie is een wassen neus.
Als het moet dan is het niet anders. Ik ben bereid te vechten voor de vrijheden waar mijn voorvaderen decenia aan gewerkt hebben.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:39 schreef Snik het volgende:
[..]
Dat ze eigenhandig een eeuw vol moslimterrorisme en uiteindelijk burgeroorlog in heel Europa aan het ontketenen zijn?
Ik had het graag met je eens geweest, maar ik geloof daar niet meer in. Vrijwel nooit zijn grote leiders professoren.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:43 schreef Argento het volgende:
Met andere woorden, alstublieft geen referenda. Laten we dit maar oplossen door hen die er voor doorgeleerd hebben. Dat heeft lang niet iedereen.
Dat was wel te verwachten. Het Stokpaardje van Troje moet en zal binnengehaald worden ...quote:Op donderdag 16 december 2004 22:51 schreef HiZ het volgende:
Volgens Reuters zal de EU Turkije aanbieden de onderhandelingen voor lidmaatschap te beginnen in oktober 2005. In de wandelgangen worden 16 of 17 oktober genoemd.
[23:02] <zakjapannertje> volgens een diplomaat 3 oktober 2005 beginnen de onderhandelingen, van TTquote:Op donderdag 16 december 2004 22:51 schreef HiZ het volgende:
Volgens Reuters zal de EU Turkije aanbieden de onderhandelingen voor lidmaatschap te beginnen in oktober 2005. In de wandelgangen worden 16 of 17 oktober genoemd.
Zeg pikkie, weet je al wat Nederland er aan heeft?quote:Op donderdag 16 december 2004 23:05 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[23:02] <zakjapannertje> volgens een diplomaat 3 oktober 2005 beginnen de onderhandelingen, van TT
Maar goed, de onderhandelingen worden dus gestart: 'Leiders EU akkoord met Turkse toetreding'
Ik ook.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:43 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Als het moet dan is het niet anders. Ik ben bereid te vechten voor de vrijheden waar mijn voorvaderen decenia aan gewerkt hebben.
quote:122 Teletekst do 16 dec
Europa zegt 'ja' tegen Turkije
BRUSSEL De EU opent in het najaar van
2005 de onderhandelingen met Turkije
over toetreding tot de unie.Dat hebben
de regeringsleiders van de 25 lidstaten
besloten op de top in Brussel.
De onderhandelingen moeten 3 oktober
2005 van start gaan en zullen zeker
tien jaar duren.Dat er gesproken wordt,
betekent niet automatisch dat het tot
toetreding komt,benadrukt de EU.
Er zou ook een akkoord zijn over de
relatie tussen Turkije en het EU-lid
Cyprus.Tot dusver weigert Ankara Cyprus
te erkennen,maar premier Erdogan gaf
kort voor de top aan dat hij bereid is
"nieuwe stappen te zetten".
quote:Op donderdag 16 december 2004 23:01 schreef HiZ het volgende:
Over enkele minuten is er een persconferentie in Brussel.
Neemt Erdogan nu Balkenende op de bek?quote:
Krijg de kanker maar Turkije, zeggen we liever.quote:
Yep, dat pand is nu al een flink stuk meer waard geworden schat ik zo in. Overigens, er is nooit sprake geweest van bekering.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:28 schreef Snik het volgende:
[..]
Krijg de kanker maar Turkije, zeggen we liever.
Zo, lekker feestje hiz? Huisje wordt meer waard? Dat je een heel continent de afgrond daarmee inhelpt, dat boeit niet. Je was toch al een verrader door je te bekeren tot de islam.
ik ook en vele miljoenen mensen in de EU dat kan nog leuk worden.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:43 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Als het moet dan is het niet anders. Ik ben bereid te vechten voor de vrijheden waar mijn voorvaderen decenia aan gewerkt hebben.
jammer, wie vecht er dan nog tegen dat zooitje?quote:Op donderdag 16 december 2004 23:30 schreef Snik het volgende:
Dit was trouwens het allerlaatste sprankje geloof dat ik had in Nederland, Europa en onze rechtsstaat. Ik zal me er vanaf nu dan ook niet meer aan houden. Deze verradersbende heeft voor mij geen legitimiteit meer. Deze kloon dump ik ook. Tot nooit meer ziens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |