Not really, knal maar af. Alleen is het wat onduidelijk wat Turken bij Koerden onder terrorisme verstaan...quote:Op donderdag 16 december 2004 18:15 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Vervolgens huillie doen als Turkije een terroristenleider de doodstraf wilt opleggen.
Hou je gore kutbek dicht, vuile racist. En zeker wel janken als er moslims worden beledigd. Hoe HYPOCRIET kun je zijn??!!! Maar goed, dat wist ik allang van types zoals jij. De hypocrisie druipt er van af. Frankrijk heeft ook een probleem met opstandelingen (Basken en Corsicanen) maar die gaan er een stuk humaner mee om dan de Turken met de Koerden. Beschavingsverschil misschien?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:36 schreef Dildo het volgende:
[..]
Ach ja, fransen staan niet echt bekend om hun intelligentie. Het grootste deel van dat volk is zo dom als het achterend van je varken. Dat volk heeft af en toe een speech nodig om zich weer beter te voelen.
De bron is dat tijdens de laatste europese verkiezingen is gekozen voor een bepaalde samenstelling. Als mensen er tegen zouden zijn geweest, hadden ze wel anders gestemd.
Moslims zijn sowieso geen ras. Fransen zijn een volk. De mens is van 1 ras. Dus racisme is meer volksdiscriminatie.quote:
waar heb je MIJ horen huilen of zeggen dat dat niet mocht ??? van mij mogen ze alle terroristen tegen een muur zetten, dan wil ik zelf MITS LEGAAL de trekker wel overhalen. helaas is de doodstraf iets dat in de EU niet mag. maar van mij mogen ze het vandaag nog invoeren onder strenge regels:quote:Op donderdag 16 december 2004 18:15 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Vervolgens huillie doen als Turkije een terroristenleider de doodstraf wilt opleggen.
voor meer zie: http://www.nos.nl/nieuws/(...)ijder_dennekamp.htmlquote:Heeft u vragen over de Eurotop in Brussel en wilt u weten hoe het zit met de mogelijke toetreding van Turkije? Paul Sneijder en Gert Jan Dennekamp zitten vanavond van 20.30 tot 21.30 klaar om al uw vragen over Europa te beantwoorden.
Over de relatie van Turkije met Europa bijvoorbeeld, of over premier Balkenende en het Nederlandse voorzitterschap.
Vlak voor aanvang van de (gemodereerde) chat start wordt de link naar het chatvenster actief gemaakt. Later op de avond volgt het verslag van de chat.
Aaah, hij mist zijn mammie. Huillie.quote:
Bovendien kan ieder lid een veto uitspreken. Bye bye.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:39 schreef Snik het volgende:
RTL Nieuws presenteert ook nog dramatischere cijfers: volgens hun is meer dan 70% van de Duitsers en Fransen tegenstander van Turkse toetreding en is ook in NL ruim 67% tegen. Verbaast me ook niets: echt NIEMAND die ik ken is voorstander, niemand.
Doeggg, jij emigreert naar een land buiten de eu?? Ook opgelost.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bovendien kan ieder lid een veto uitspreken. Bye bye.
Nope. Ga jij maar lekker terug naar een land buiten de EU: turkijequote:Op donderdag 16 december 2004 19:45 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Doeggg, jij emigreert naar een land buiten de eu?? Ook opgelost.
Kan ook, maar ieder EU-lid, maar ook Turkije zelf (!) kan een veto uitspreken inzake de toetreding van Turkije.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:45 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Doeggg, jij emigreert naar een land buiten de eu?? Ook opgelost.
Ja, zodra Turkije in de eu zit en het land er duidelijk op vooruit gaat ben ik weg.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:52 schreef Snik het volgende:
[..]
Nope. Ga jij maar lekker terug naar een land buiten de EU: turkije
Voordeel is ook dat je daar dan ook meer belasting mag gaan betalen. Succes!quote:Op donderdag 16 december 2004 20:22 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja, zodra Turkije in de eu zit en het land er duidelijk op vooruit gaat ben ik weg.
Stuur ik je wel een kaartje als ik aan het strand lig met een cocktail in m'n hand. Ik doe het kaartje wel in een envelop aangezien het hier wel zal regen, word het kaartje niet nat.
Maar ja, voorlopig eerst hier de boel nog belazeren hier en daar, om een beetje kapitaal te maken.
dan heb ik slecht nieuws voor je, NOOIT zal turkije in de EU komen. dat je dat nu nog niet inzietquote:Op donderdag 16 december 2004 20:22 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja, zodra Turkije in de eu zit en het land er duidelijk op vooruit gaat ben ik weg.
Stuur ik je wel een kaartje als ik aan het strand lig met een cocktail in m'n hand. Ik doe het kaartje wel in een envelop aangezien het hier wel zal regen, word het kaartje niet nat.
Maar ja, voorlopig eerst hier de boel nog belazeren hier en daar, om een beetje kapitaal te maken.
quote:Op donderdag 16 december 2004 20:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Voordeel is ook dat je daar dan ook meer belasting mag gaan betalen. Succes!
We shall seequote:Op donderdag 16 december 2004 20:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dan heb ik slecht nieuws voor je, NOOIT zal turkije in de EU komen. dat je dat nu nog niet inziet![]()
![]()
Jij denkt zeker dat Turkije uit de europese ruif mag blijven vreten bij een toetreding?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:32 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Blijf jij maar gewoon met de binnenlandse economie bezig.
Jouw inzicht in economie is niet bijster groot, maar dat geeft niet. Je ziet de envelop vanzelf op de klep vallen.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:39 schreef ClioSporT het volgende:
Wat heeft dat met meer belasting betalen te maken. Erger dan hier wordt het toch niet.
Om dat paradijsje te maken is het nodig dat er geld is. Dat geld komt nu nog uit de subsidiepot, maar het is dus de bedoeling dat Turkije dus ook gaat meebetalen aan onzinnige landen. Bijvoorbeeld Armenie en Bulgarije.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:42 schreef ClioSporT het volgende:
Nou geef dan antwoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |