abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 december 2004 @ 12:25:00 #251
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24177920
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 12:12 schreef erodome het volgende:
Nei therapie is geen gewone therapie hoor, lees je er maar eens in, het is zeer succesvol...
"NEI werkt vooral met het onderbewuste. Daar wordt alles opgeslagen wat er ooit tegen je gezegd is en alles wat in je leven gebeurd is. Als je bijvoorbeeld vaak te horen hebt gekregen dat je het toch niet kunt, gaat het onderbewuste dat geloven en wordt het erg moeilijk iets wel te kunnen.

Door middel van spiertesten en/of een bio-sensor (een soort pendel) wordt er gecommuniceerd met het onderbewuste. Door gerichte vragen kun je erachter komen hoe en wanneer een probleem voor de allereerste keer ontstaan is. Daarna wordt op een speciale manier de gebeurtenis alsnog verwerkt. Mensen zijn dan vrij van de bijbehorende emoties en zullen zich beter voelen."

Sorry erodome, maar ik geloof niet in het onderbewuste. Het onderbewuste is niet terug te vinden in de hersenen en er zijn geen bewijzen dat het bestaat voor zover ik weet. Verder geloof ik ook niet in het herontdekken van traumatische gebeurtenissen om ze vervolgens te verwerken. Ik denk dat dit soort therapieen heel nuttig kunnen zijn voor mensen die zich niet goed kunnen uitdrukken in woorden, of die een ambigue probleem of klachtenpatroon hebben. Het is alleen niet echt iets voor mij.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  vrijdag 24 december 2004 @ 12:27:12 #252
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_24177964
quote:
Op woensdag 22 december 2004 19:42 schreef Lithion het volgende:

[..]

Ze zei: "geen nerds"
Wat is er mis met gamen?
Godfather Bodybuilding topic reeks
  vrijdag 24 december 2004 @ 12:54:59 #253
22944 Breetai
....Relax....
pi_24178455
Een kennis vroeg eens na een paar weken slap ouwehoeren in het cafe: "Ik weet niet of je wat van computers afweet?" Daarna kwam ik iets teveel los.

Ik kan je wel wat vertellen over CPU architecturen, dynamische librarisch opbouw, netwerk protocollen, linux, EMC, programmeertalen en hardware latencies. Ik betwijfel of je daar wat aan hebt.

zoals ik al zei: "Ik kan gewoon sociaal doen" maar af en toe moet ik toch ff nerden. Daarbij wonen de meeste Fok!ers toch teveel achter hun PC en doen ze toch wat sociaals. Ik heb hier interresantere en diepgaandere gesprekken dan dat ik mijn sociale kringen tegenkom.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  vrijdag 24 december 2004 @ 12:57:20 #254
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24178508
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 12:54 schreef Breetai het volgende:
Ik kan je wel wat vertellen over CPU architecturen, dynamische librarisch opbouw, netwerk protocollen, linux, EMC, programmeertalen en hardware latencies.
En dat is ontopic waarom?

knap hoor
  vrijdag 24 december 2004 @ 13:12:41 #255
22944 Breetai
....Relax....
pi_24178821
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 12:57 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

En dat is ontopic waarom?

knap hoor
je kan met mij alle kanten op. Soms schiet ik uit in de verkeerde richting.

Nou maar weer on-topic.

Wat betreft nei. Ik zelf zie ook weinig heil in therapien die je hele verleden weer naar boven willen halen om te kijken wat er precies aan je huidige gang van zaken schort.
"Ik probeer te worden, wat zijn wil en niet te zijn, wat ik worden wil." (quote van Def-P)
Het verleden neem ik voor kennisneming aan en heb ik al een plaats gegeven. (ergens dat het niet meer in de weg staat)
Het gaat er bij mij nu om wat barierres op te ruimen en vrolijk verder te gaan. Qua mentale aanpak vind ik NLP dan ook een stuk realistischer dan het normale psychologische gegraaf.

Fysiek heeft Emofree me wel aardig geholpen. Dat baseerd zich er op door alle essentiele zenuwpunten te stimuleren terwijl je jezelf mentaal in een van je mentale blokken plaatst.
De website:
http://www.emofree.com

Lees ff voorbij alle marketingspeak en begin met de tutorial door te lezen.
  vrijdag 24 december 2004 @ 13:27:46 #256
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_24179187
Dit topic wordt al bizarder zo.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_24179772
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 12:25 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

"NEI werkt vooral met het onderbewuste. Daar wordt alles opgeslagen wat er ooit tegen je gezegd is en alles wat in je leven gebeurd is. Als je bijvoorbeeld vaak te horen hebt gekregen dat je het toch niet kunt, gaat het onderbewuste dat geloven en wordt het erg moeilijk iets wel te kunnen.

Door middel van spiertesten en/of een bio-sensor (een soort pendel) wordt er gecommuniceerd met het onderbewuste. Door gerichte vragen kun je erachter komen hoe en wanneer een probleem voor de allereerste keer ontstaan is. Daarna wordt op een speciale manier de gebeurtenis alsnog verwerkt. Mensen zijn dan vrij van de bijbehorende emoties en zullen zich beter voelen."

Sorry erodome, maar ik geloof niet in het onderbewuste. Het onderbewuste is niet terug te vinden in de hersenen en er zijn geen bewijzen dat het bestaat voor zover ik weet. Verder geloof ik ook niet in het herontdekken van traumatische gebeurtenissen om ze vervolgens te verwerken. Ik denk dat dit soort therapieen heel nuttig kunnen zijn voor mensen die zich niet goed kunnen uitdrukken in woorden, of die een ambigue probleem of klachtenpatroon hebben. Het is alleen niet echt iets voor mij.
Toch heeft de universiteit van utrecht dit onderzocht (de meest veelbelovende alternative therapie genoemd)en wordt het met extreem veel succes gedaan, maar goed, het is jouw keuze, maar waarom gebruik je dan wel reiki????
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_24180412
onderbewustzijn heb ook jij wel dafjedaf.. hoe denk je dat jij aan reacties komt?
als je heet water op je voelt lekken, of een vlieg voelt kriebelen.. dan reageer je meestal al voordat je er over denkt. dat is een reflex.. en waarom je lichaam een reflex geeft? omdat in je onderbewuste is opgeslagen dat de vorige keer dat dit gevoel optrad, het niet fijn was, en het te voorkomen/stoppen is door een bepaalde handeling..

en wat doet de REM-slaap anders volgens jou? (anders dan de vorige dag verwerken en het aanvullen van je onderbewustzijn)...
iig fijne kerst
dag
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:34:15 #259
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_24180460
Dus omdat je iets herinnert zit het in je onderbewuste? Zo beredeneerd komt zin hebben in seks ook door je onderbewuste, immers, je weet nog van de vorige keer dat het een fijn gevoel opleverde. Wat een onzinverhaal echt.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_24181287
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:34 schreef Kamphuys het volgende:
Dus omdat je iets herinnert zit het in je onderbewuste? Zo beredeneerd komt zin hebben in seks ook door je onderbewuste, immers, je weet nog van de vorige keer dat het een fijn gevoel opleverde. Wat een onzinverhaal echt.
nee, maar als je reageerd, terwijl je er niet expliciet over nadenkt, dan zit dat wel in je onderbewuste..
als jij een vieze geur ruikt.. weet je al dat het een vieze geur is voordat je er over nagedacht hebt, omdat je die geur associeert met iets wat vies is.. en dat associeren, dat heeft te maken met je onderbewustzijn

http://proto2.thinkquest.nl/~llc220/hoofdstuk.php?id=62 (freud) klein stukje over onderbewustzijn

en een korte uitleg over het begrip: http://www.consumed.nl/database/indicaties/indicatie.php3?id=5248

[ Bericht 12% gewijzigd door Peter op 24-12-2004 15:25:10 ]
dag
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:34:20 #261
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_24181532
Als je ergens op reageert zoals in jouw voorbeeld dan heet dan een reflex. Door je zicht+gehoor+reuk krijgen je hersenen bepaalde signalen binnen, hierdoor reageer je erop. En ja dat komt omdat je weet dat het een onaangename ervaring gaat zijn. Als iemand jou een zoen gaat geven dan zul je daar niet snel voor uitwijken, omdat je weet dat het een positieve ervaring gaat zijn. Heeft wat mij betreft geen bal te maken met je onderbewuste.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
pi_24181838
en wat "triggert" een reflex dan wel? hoe sturen je hersenen die aan?

maar goed.. we raken nu wel erg offtopic
hoewel het klopt dat niet àlle reflexen uit je onderbewustzijn komen.. roept het in bepaalde gevallen wel een gevoel op..
dag
pi_24181863
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:51 schreef petre86 het volgende:

hoewel het klopt dat niet àlle reflexen uit je onderbewustzijn komen.. roept het in bepaalde gevallen wel een gevoel op..
nog ff offtopic: hey ik had je gisteren precies gemist , daarom nu ff gedag
pi_24181996
je mentaal in je mentale blokken plaatsen...
okay dan!

is Emo een vrijheidsstrijder die al jaren vastzit in een donkere cel in Ndukuwatti of zo
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:06:50 #265
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_24182094
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:51 schreef petre86 het volgende:

Je zintuigen dus, precies zoals ik net al zei.
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:32:36 #266
22944 Breetai
....Relax....
pi_24182631
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:06 schreef Kamphuys het volgende:
Je zintuigen dus, precies zoals ik net al zei.
D'r hoort nog een stukje embedded software bij om alles te interpreteren. JIj kan noooit alle impules die jij binnenkrijgt met je normale interne bewustzijn interpreteren. Je onderbewustzijn neemt dat voor het grootste gedeelte waar. Bepaalde van je signalen kunnen er ook voor zorgen dat jij je anders gaat voelen en anders reageerd.
pi_24182841
doet je onderbewustzijn niet toevallig ook iets aan grammatica en spelling?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24182874
Een reflex werkt wel een beetje anders hoor, idd aangestuurd door je zintuigen, maar de terugkoppeling (naar beweging) verloopt heel kort, de kortste weg van zenuuw naar sprieren. Je hersenen hebben de informatie dan nog niet eens verwerkt. Er is niks onderbewusts aan.

Dit topic begind idd wazig te worden.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:53:16 #269
22944 Breetai
....Relax....
pi_24183107
foutje
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:54:56 #270
22944 Breetai
....Relax....
pi_24183141
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:42 schreef milagro het volgende:
doet je onderbewustzijn niet toevallig ook iets aan grammatica en spelling?
Spelling en grammatica blijft af en toe rampzalig bij mij. Vooral als het wazig wordt.
  vrijdag 24 december 2004 @ 18:47:14 #271
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24185546
Even een paar dingetjes... Een pijnreflex gaat niet tot aan de hersenen, ik meen alleen tot aan het ruggemerg. Daar zit geen leerproces bij.
Daarnaast geloof ik wel in het onbewuste, alleen niet in het onderbewuste. Het onbewuste is alle info die je opgeslagen hebt en die er met de juiste prikkeling (vragen, herbeleven) uit kan komen, bewust kan worden. Het onderbewuste daarentegen is een veronderstelt iets waar iedere ervaring in wordt opgeslagen maar wat niet bewust kan worden gemaakt in de zin van een herinnering, maar wat dan wel door een bepaalde kwakzalverige techniek naar buiten kon komen (van droomduiding tot rebirthing) waardoor "emotionele blokkades" zouden worden opgeheven.
  vrijdag 24 december 2004 @ 18:50:10 #272
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24185608
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:57 schreef erodome het volgende:
Toch heeft de universiteit van utrecht dit onderzocht (de meest veelbelovende alternative therapie genoemd)en wordt het met extreem veel succes gedaan, maar goed, het is jouw keuze, maar waarom gebruik je dan wel reiki????
Reiki is geen praat-techniek waarbij je pretendeert de oorzaak van de klacht te kennen. Je probeert alleen te genezen wat er nu is. Alleen de warmte kan al genezend werken op spierpijn, zelfs al geloof je niet in de energiegedachte er achter. Baat het niet, dan schaadt het ook niet, en dat geldt zeker niet voor het ophalen van verdrongen emotionele gebeurtenissen. Uit veel onderzoek is gebleken dat mensen erg gevoelig zijn voor het krijgen van valse herinneringen, waar ze op reageren alsof het echte zijn....
pi_24186450
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 18:50 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Reiki is geen praat-techniek waarbij je pretendeert de oorzaak van de klacht te kennen. Je probeert alleen te genezen wat er nu is. Alleen de warmte kan al genezend werken op spierpijn, zelfs al geloof je niet in de energiegedachte er achter. Baat het niet, dan schaadt het ook niet, en dat geldt zeker niet voor het ophalen van verdrongen emotionele gebeurtenissen. Uit veel onderzoek is gebleken dat mensen erg gevoelig zijn voor het krijgen van valse herinneringen, waar ze op reageren alsof het echte zijn....
Dan heb je het over therapie soorten als regressie, waar idd een heel fiks risiko in schuilt, ik vind daar tevaal dingen uitkomen als kindermisbruik dat verdrongen was e.d., heb je lekker een trauma op je nek die helemaal niet van jou is, daar zit je idd niet op te wachten.
Nu ze het niet meer met hypnose doen is dat risiko wel wat vermindert, maar nogsteeds vind ik dat er te vaak dingen uitkomen bij mensen waarbij ik sterk mijn wenkbrouwen frons, mensen die dachten een leuke jeugd gehad te hebben zijn ineens zwaar overstuur omdat hun hele beeld van hun leven op z'n kop wordt gegooit.

Wat reiki is weet ik wel, ik ben een reiki master(in woord, vind mezelf een leraar in opleiding en dat zal nog wel een hele tijd zo blijven), dat baad het niet dan schaad het niet is niet waar kan ik je zo al vertellen, als je reiki krijgt van iemand die niet stabiel is, die dus niet eerst zelf de boel eens goed op een rijtje heeft gezet kan het zeer zeker hele kwalijke gevolgen hebben, wat de reiki-mensen ook beweren, heb het al iets te vaak gezien zelf en mensen die energie zien en ermee werken zullen hetzelfde vertellen...
Het reiki kanaal zelf is schoon, maar ze leggen er (onbewust) kanalen langs op met negativiteit, beter kan ik het niet uitleggen zo even...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_24186475
Maar reiki werkt met datzelfde onderbewustzijn waar je niet in geloofd
  vrijdag 24 december 2004 @ 19:42:37 #275
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24186774
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 19:28 schreef erodome het volgende:
Wat reiki is weet ik wel, ik ben een reiki master(in woord, vind mezelf een leraar in opleiding en dat zal nog wel een hele tijd zo blijven), dat baad het niet dan schaad het niet is niet waar kan ik je zo al vertellen, als je reiki krijgt van iemand die niet stabiel is, die dus niet eerst zelf de boel eens goed op een rijtje heeft gezet kan het zeer zeker hele kwalijke gevolgen hebben, wat de reiki-mensen ook beweren, heb het al iets te vaak gezien zelf en mensen die energie zien en ermee werken zullen hetzelfde vertellen...
Ik behandel mezelf, ik kan wel aanvoelen of het een goed moment is of niet.
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 19:30 schreef erodome het volgende:
Maar reiki werkt met datzelfde onderbewustzijn waar je niet in geloofd
In welke zin? Zo heb ik het nooit geleerd...
pi_24186919
Het zelfgenezend vermogen wordt aangestuurt door datzelfde onderbewustzijn...
Reiki helpt je onderbewustzijn zich te richten op de probleemplekken waardoor het zelfgenezend vermogen zich er wat exra op richt, ondersteunt door de reiki energie...

Reiki doet niets anders dan wat al in je zit stimuleren en wijzen...
pi_24186978
Oh, als je jezelf behandeld dan hoef je je niet zo druk te maken om de risiko's, mits je maar niet gaat zelfbehandelen als je echt helemaal in de put zit, maar als jij in de staat die je hier in dit topic beschrijft iemand anders reiki gaat geven dan hebben we wel degelijk een probleem, je kan zelf stukken van je ziektebeeld overgeven, tijdelijk meestal, maar het kan absoluut....
pi_24188056
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:43 schreef Frezer het volgende:
Een reflex werkt wel een beetje anders hoor, idd aangestuurd door je zintuigen, maar de terugkoppeling (naar beweging) verloopt heel kort, de kortste weg van zenuuw naar sprieren. Je hersenen hebben de informatie dan nog niet eens verwerkt. Er is niks onderbewusts aan.

Dit topic begind idd wazig te worden.
er zijn verschillende reflexen hoor
als jij door routine/ gewoonte ergens op reageerd(snel) kan dat ook een reflex zijn..

en bijv. dat jij je in een donker bos angstig voelt.. .. wat geeft jou dat gevoel?
(je onderbewustzijn dus )
dag
pi_24188599
Zie de betere uitleg van een reflex door Dafjedaf een paar posts hierboven.

Dat dat je "onderbewustzijn" zou zijn ben ik het niet mee eens. In je geheugen liggen allerlei koppelingen, waardoor je je angstig voelt in een donker bos, heeft in mijn optiek niks met onderbewustzijn te maken. Maar meningen kunnen verschillen, en offtopic zijn .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  vrijdag 24 december 2004 @ 23:06:33 #280
22944 Breetai
....Relax....
pi_24191088
We zullen het maar op definitieverschillen houden. Wat de ene een reflex noemt zal iemand anders al het onderbewuste noemen.

Naar mijn idee kunnen we allemaal concluderen dat we sommige dingen doen op basis van conditionering en andere op basis van redenatie.
pi_24191704
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 21:10 schreef Frezer het volgende:
Zie de betere uitleg van een reflex door Dafjedaf een paar posts hierboven.

Dat dat je "onderbewustzijn" zou zijn ben ik het niet mee eens. In je geheugen liggen allerlei koppelingen, waardoor je je angstig voelt in een donker bos, heeft in mijn optiek niks met onderbewustzijn te maken. Maar meningen kunnen verschillen, en offtopic zijn .
die koppelingen maak je niet bewust..
je denkt niet eerst "heej ik heb 5 films gezien waarin er iets ergs gebeurde in een donker bos.. ik heb iets engs meegemaakt in het donker... ik ben niet zo sterk alleen" nee. dat gevoel heb je gelijk al.. dàt valt volgens mij ook bij het onderbewustzijn..
dag
pi_24254767
Hey dafjedaf, ik heb hetzelfde probleem met mijn libido.

Verschil is echter:

- ik ben een man
- ik heb geen ziektes
- slik dus geen medicijnen
- heb geen vriendin (diegene die ik had wilden ook niet zo vaak)

conclusie: mensen vinden mij gewoon een vies geil ventje..

Ik kan er niets aan doen, heb gewoon iemand nodig die mijn "behoeftes" vervult. Dan ben ik hartstikke aardig en lief enz..
pi_24266176
Dafjdaf, wat vind je zelf ervan? Er zijn zat vrouwen die enkele keren niet ervan genieten, jij juist wel.
Verwijderd door Admin.
pi_24266286
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 13:27 schreef Mik-xa het volgende:
Hey dafjedaf, ik heb hetzelfde probleem met mijn libido.

Verschil is echter:

- ik ben een man
- ik heb geen ziektes
- slik dus geen medicijnen
- heb geen vriendin (diegene die ik had wilden ook niet zo vaak)

conclusie: mensen vinden mij gewoon een vies geil ventje..

Ik kan er niets aan doen, heb gewoon iemand nodig die mijn "behoeftes" vervult. Dan ben ik hartstikke aardig en lief enz..
jouw situatie is dus totaal niet te vergelijken
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_24266326
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 23:35 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Dafjdaf, wat vind je zelf ervan? Er zijn zat vrouwen die enkele keren niet ervan genieten, jij juist wel.
feit dat ze een hoog libido heeft wil niet zeggen dat ze geniet van slechte sex hoor of begrijp ik het niet goed
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_24266346
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 23:42 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

feit dat ze een hoog libido heeft wil niet zeggen dat ze geniet van slechte sex hoor of begrijp ik het niet goed
Ze geniet ervan op een andere manier.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24266403
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 23:43 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ze geniet ervan op een andere manier.
volgens mij geniet elke vrouw van goede sex, dus niet altijd of veelal niet genieten zou dus betekenen slechte sex. want als de sex is geniet de vrouw echt wel hoor.

op een andere manier genieten van slechte sex ? ik acht het niet waarschijnelijk
pi_24267014
Een vrouw hoeft niet te genieten, GM, behalve dan het genot dat ze krijgt, omdat haar man genoten heeft.
  woensdag 29 december 2004 @ 00:15:45 #289
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24267058
quote:
Op woensdag 29 december 2004 00:13 schreef FuifDuif het volgende:
Een vrouw hoeft niet te genieten, GM, behalve dan het genot dat ze krijgt, omdat haar man genoten heeft.
fuifje toch.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_24267082
quote:
Op woensdag 29 december 2004 00:13 schreef FuifDuif het volgende:
zucht niet weer
pi_24267103
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 23:46 schreef GewoneMan het volgende:

op een andere manier genieten van slechte sex ? ik acht het niet waarschijnelijk
Lees het topic.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24267187
Geintje !
pi_24267221
quote:
Op woensdag 29 december 2004 00:21 schreef FuifDuif het volgende:
Geintje !
hmm ik geef je het voordeel van de twijfel...

ps waarom ben je offline op MSN?
  woensdag 29 december 2004 @ 00:23:57 #294
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24267239
quote:
Op woensdag 29 december 2004 00:21 schreef FuifDuif het volgende:
Geintje !
gelukkig maar, zucht mijn humanistisch hart.
pi_24267270
quote:
Op woensdag 29 december 2004 00:23 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

hmm ik geef je het voordeel van de twijfel...

ps waarom ben je offline op MSN?
Ik ga zo slapen. Nee rustig maar GM, ik heb je niet geblokkeerd . Als ik namelijk online kom, dan blijf ik weer plakken en dat kan niet, want ik moet nodig gaan slapen.
pi_24267290
quote:
Op woensdag 29 december 2004 00:23 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

gelukkig maar, zucht mijn humanistisch hart.
en een goed hart is dat.
  woensdag 29 december 2004 @ 00:26:43 #297
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24267314
quote:
Op woensdag 29 december 2004 00:25 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

en een goed hart is dat.
slaap zacht jonge vriend.
pi_24267434
quote:
Op woensdag 29 december 2004 00:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

slaap zacht jonge vriend.
Jij ook alvast een goede nacht gewenst.
  woensdag 29 december 2004 @ 00:36:16 #299
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24267508
quote:
Op woensdag 29 december 2004 00:33 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Jij ook alvast een goede nacht gewenst.
dat je mooi mag dromen, van water.
  woensdag 29 december 2004 @ 11:34:23 #300
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24273126
Doe s niet slowchatten in mn topic, dan is ie straks vol en dan heb ik nog geen oplossing
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')