abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24373383
schat, je wint en nintendo DS en 1000 euro. ga nu maar weer terug naar de basisschool
  maandag 3 januari 2005 @ 15:53:25 #252
92418 BGN
Sunrise
pi_24373484
Met 1000 euro kun je je eigen basisschool kopen!
pi_24373517
quote:
Op maandag 3 januari 2005 15:48 schreef jimjim1983 het volgende:
schat, je wint een nintendo DS + 1000 euro. ga nu maar weer terug naar de basisschool
*zucht*

Dat wilde ik dus weten
Houd van een lijntje.
pi_24374060
Vind het inderdaad een beetje onzin dat je nou 25 euro moet gaan betalen voor zo'n toernooi. Ik bedoel, zoveel kost het toch echt niet om te organiseren. 5 euro is wel het maximale.
pi_24374109
nee 5 is te weinig, toen in pathe arena was het dacht ik 15 euro. vind ik een goede prijs, houdt de slechte spelers die niet echt serieus zijn ook wel weg.
  maandag 3 januari 2005 @ 16:36:32 #256
92418 BGN
Sunrise
pi_24374197
Het kost echt wel iets om een toernooi te organiseren.

Zaalhuur, prijzengeld, administratie, tv's regelen, ps'2 regelen, scheidsrechters inhuren, alles vervoeren naar de zaal, etc.

Maar 15 euro vind ik ook wel aardig. Al zijn slechte spelers niet erg natuurlijk, behalve als ze niet tegen hun verlies kunnen. En een goede indeling, dat iedereen toch een wedstrijd of zes speelt.
pi_24374642
Xbox live Pes4 league

He, ik heb een xbox pes 4 league opgezet. Je kunt je nu inschrijven op:
http://www.phpbbserver.com/phpbb/?mforum=nlpesleague
pi_24376232
weet iemand toevallig hoe je een 'zelfgemaakte' speler in een team kan toevoegen?

en hoe je spelers uit classic brazil/nederland bjvoorbeeld kan kopen tijdens masterleague??
pi_24376381
quote:
Op maandag 3 januari 2005 17:03 schreef Snoephond het volgende:
Xbox live Pes4 league

He, ik heb een xbox pes 4 league opgezet. Je kunt je nu inschrijven op:
zoiets hebben we hier ook al opgericht, we wachten echter nog op de live patch.
quote:
Op maandag 3 januari 2005 18:31 schreef Epsilux het volgende:
weet iemand toevallig hoe je een 'zelfgemaakte' speler in een team kan toevoegen?

en hoe je spelers uit classic brazil/nederland bjvoorbeeld kan kopen tijdens masterleague??
1. je moet die zelfgemaakte speler in PES of WE united stoppen, dan kan je 'm met register player in een team zetten.
2.volgens mij kan je die gewoon kopen zodra je die teams hebt gekocht in de pes shop.
pi_24376479
1. Als je een nieuwe speler aanmaakt, dan kan je deze niet in een team stoppen. Alleen opslaan als stock. Alleen als je een speler edit/vervangt dan kan je deze in een andere team stoppen.

2. Ja ik heb de teams unlocked. Alleen tijdens masterleague kan ik deze spelers nergens vinden. Ook niet als ik advanced zoek.

Iemand nog tips?
pi_24376624
quote:
Op maandag 3 januari 2005 18:44 schreef Epsilux het volgende:
1. Als je een nieuwe speler aanmaakt, dan kan je deze niet in een team stoppen. Alleen opslaan als stock. Alleen als je een speler edit/vervangt dan kan je deze in een andere team stoppen.

2. Ja ik heb de teams unlocked. Alleen tijdens masterleague kan ik deze spelers nergens vinden. Ook niet als ik advanced zoek.

Iemand nog tips?
1.ja sorry dat bedoelde ik

2.oh dan weet ik het ook niet moet je niet ergens iets instellen met retired players?
pi_24376793
ik heb zogoed als alles geprobeerd maar ik kan niet vinden waar ik dit kan doen..
speelde laatst bij iemand een klein toernooitje pes met 14 man. Deze gasten hadden allemaal classic players in hun team. Pele, van Basten, Schmeichel enz..

Als iemand dit weet dan hor ik het graag.
pi_24377653
Waarvoor is dat trainingsgedoe eigenlijk bij de Master League? Het geeft aan om de conditie op pijl te houden, maar doet het ook wat?
  maandag 3 januari 2005 @ 22:04:00 #264
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24379646
Las pas dat het ervoor zorgt dat je geen spelers meer hebt met een pijl naar beneden, als je dat elke keer voor de wedstrijd doet tot je "OK" op je scherm krijgt
pi_24379691
quote:
Op maandag 3 januari 2005 22:04 schreef twi het volgende:
Las pas dat het ervoor zorgt dat je geen spelers meer hebt met een pijl naar beneden, als je dat elke keer voor de wedstrijd doet tot je "OK" op je scherm krijgt
Hey dat is handig, werkt dat ook voor accumulated fatigue?
pi_24379759
van Duijnhoven is bruin
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  maandag 3 januari 2005 @ 22:15:06 #267
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24379823
Nee, volgens mij niet.
pi_24379882
Ik speel momenteel PEs4 op de PS2 maar wil graag een Xbox kopen met Live en PES4 zodat ik online kan spelen. Maar hoe speelt ie online. Veel last van lag? Veel spelers online? Hoe speelt ie op de Xbox als je de PS2 versie gewend bent?
  maandag 3 januari 2005 @ 23:02:16 #269
92418 BGN
Sunrise
pi_24380771
quote:
Op maandag 3 januari 2005 22:18 schreef Darkzell het volgende:
Ik speel momenteel PEs4 op de PS2 maar wil graag een Xbox kopen met Live en PES4 zodat ik online kan spelen. Maar hoe speelt ie online. Veel last van lag? Veel spelers online? Hoe speelt ie op de Xbox als je de PS2 versie gewend bent?
Het is best leuk, er komt binnenkort een patch uit om de problemen als lag (soms erg, soms niet) op te lossen. Ook wordt dan de ranking opnieuw ingedeeld, zodat spelers met veel punten spelers zijn die niet alleen veel gespeeld hebben, maar ook veel gewonnen. Dat ontbreekt momenteel nog. Er is bijna altijd wel iemand online waartegen je kunt spelen. En met XBOX Live! kun je een friends list maken, zodat je snel kunt zien of jouw favoriete tegenstanders online zijn.

Het is even wennen van de PS2 naar de XBOX, je kunt bovendien een converter aanschaffen zodat je nog steeds met je PS2-controller speelt.
pi_24381232
Maar er valt dus wel aan te wennen. Raad jullie mij het ook aan om voor PES4 online ook een Xbox te kopen. De singleplayer begint namelijk nogal zijn uitdaging te verliezen. Elke wedstrijd met 4-0 winnen op 6* is nou niet echt de reden waarom ik PES speel. Anders had ik wel Fifa gehaald ofzo.
  maandag 3 januari 2005 @ 23:42:55 #271
92418 BGN
Sunrise
pi_24381620
Ik heb zelf een XBOX gekocht voor online PES.

Er zitten een aantal flinke fouten in het online gedeelte, maar die worden als het goed is gerepareerd met een patch. En zelfs met die fouten (vooral organisatorisch) is het nog steeds erg leuk.
pi_24387242
zijn er hier mensen die voor PES4 op de xbox zo'n kastje gebruiken om met een PS2 controller te spelen ? en zo ja, speelt dat dan hetzelfde als op de PS2....?

ik vind die xbox controller niet echt fijn om PES te spelen...
  dinsdag 4 januari 2005 @ 11:19:07 #273
107048 Nippletwister
Bekeerd tot Xbox
pi_24388320
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 10:03 schreef vanBoeschoten het volgende:
zijn er hier mensen die voor PES4 op de xbox zo'n kastje gebruiken om met een PS2 controller te spelen ? en zo ja, speelt dat dan hetzelfde als op de PS2....?

ik vind die xbox controller niet echt fijn om PES te spelen...
Ik vind de Xbox controller S wel erg lekker spelen, weet niet of jij de oudere versie hebt want die vond ik namelijk bagger
pi_24388768
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 11:19 schreef Nippletwister het volgende:

[..]

Ik vind de Xbox controller S wel erg lekker spelen, weet niet of jij de oudere versie hebt want die vond ik namelijk bagger
da weet ik zo niet eigenlijk...
zal wel eens kijken als ik thuis ben...
  dinsdag 4 januari 2005 @ 12:57:40 #275
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_24390224
PES4 speelt wel lekkerder als FIFA2005
Alleen de rest vindt ik toch minder.
Commentaar is kut en klopt gewoon niet, muziek is nauwelijks aanwezig, geluidseffecten zijn ook minder.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_24390396
commentaar is kut ja, maar waar le fok heb je muziek voor nodig?
pi_24390533
ik ben gister een nieuwe master league gestart op 6 sterren met mijn eigen team FC Amsterdam
pi_24391049
Hoe kan je in vredesnaam in 1 keer een bal uit de lucht goed meenemen? Het is me nog nooit op een goede manier gelukt. Meestal gaat ie eerst stil staan, neemt 'm aan en dan sprint hij pas verder. Zo kom je natuurlijk nooit goed weg bij je man.
X
X
X
  dinsdag 4 januari 2005 @ 13:53:08 #279
92418 BGN
Sunrise
pi_24391164
R2 (zwarte knopje)
pi_24391172
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 13:15 schreef jimjim1983 het volgende:
ik ben gister een nieuwe master league gestart op 6 sterren met mijn eigen team FC Amsterdam
Ik ben ook met een eigen team bezig, in het begin 3 spelers aankopen en spelen maar. Erg lastig... dat wachten op betere spelers is zo irritant zeker als je op 6 sterren speelt.

En muziek? Ik zet gewoon winamp aan .
  dinsdag 4 januari 2005 @ 14:00:41 #281
92418 BGN
Sunrise
pi_24391303
Had ik maar een PC in mijn slaapkamer. Wat niet is kan nog komen natuurlijk.
pi_24392343
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 13:53 schreef BGN het volgende:
R2 (zwarte knopje)
Handig knopje daarvoor .

Nu krijg ik dus ongewilde super-cancel (Zwart+R) omdat ik bij het wegsprinten al R ingedrukt hou en dan ook nog een keer zwart om goed weg te komen.

WIl je de bal goed aannemen, loopt hij er voor weg .
X
X
X
pi_24401142
Heb vandaag Xbox met PES4 gekocht. Hij is cker leuk maar ook al meteen iemand tegengekomen die kapte toen ik na 30 min. met 4-0 voor stond. Erg jammer maar de andere 2 wedstrijden waren wel erg leuk. 3-0 gewonnen en 4-3 verloren
pi_24402974
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 14:59 schreef Frasier het volgende:

[..]

Handig knopje daarvoor .

Nu krijg ik dus ongewilde super-cancel (Zwart+R) omdat ik bij het wegsprinten al R ingedrukt hou en dan ook nog een keer zwart om goed weg te komen.

WIl je de bal goed aannemen, loopt hij er voor weg .
Mijn eigen fout. Je moet alleen even op zwart drukken op het moment dat je aanneemt. Dus gewoon goed timen .
X
X
X
pi_24404130
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 01:05 schreef Frasier het volgende:

[..]

Mijn eigen fout. Je moet alleen even op zwart drukken op het moment dat je aanneemt. Dus gewoon goed timen .
Werkt goed he?

Het zwarte knopje werkt geweldig, jammer alleen dat het net iets te ver van A,B,X,Y zit. Zo snel is mijn duim ook weer niet.
pi_24404143
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 02:11 schreef BGN het volgende:

[..]

Werkt goed he?
Inderdaad. Ik heb ineens een stuk minder moeite met 3 sterren .
X
X
X
pi_24404347
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 02:12 schreef Frasier het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik heb ineens een stuk minder moeite met 3 sterren .
In de verdediging is het zwarte knopje ook geweldig, om voor de man te komen of je verdediger net iets anders te laten lopen.

Vooral online is het grappig. Dan hoor je je tegenstander over de headset schreeuwen:
"Dat kan toch niet. Weer! Dat klotespel!"
pi_24406092
quote:
Op maandag 3 januari 2005 23:02 schreef BGN het volgende:

[..]

Het is best leuk, er komt binnenkort een patch uit om de problemen als lag (soms erg, soms niet) op te lossen. Ook wordt dan de ranking opnieuw ingedeeld, zodat spelers met veel punten spelers zijn die niet alleen veel gespeeld hebben, maar ook veel gewonnen. Dat ontbreekt momenteel nog.
enig idee wanneer die patch komt dan?!? Wordt nu wel tijd!!

passen ze gelijk ook aan dat je keeper wel duikt naar een bal die op de paal gaat!?!? of net naast mag hij ook nog wel naar duiken!! Ziet er soms zo gek uit! Snoeiharde kogel van 30 m...... keeper blijft gewoon midden in zijn goal staan..... bal spat op de paal uit elkaar en de keeper staat erbij of er niks gebeurt is!!
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_24409051
Mijn geweldige Ajax opstelling:

-------------------------------- Dudek----------------------------------

Reiziger --------- F De Boer -------Ferdinand----------Heitinga

----------------------------------Davids-----------------------------------

------------------ Zidane---------------------------Totti------------------

B Laudrup---------------------------------------------------------Owen
------------------------------------Raul-------------------------------------

Bank:

Seedorf
Van Nistelrooy
Robben
Gronkjaer
Henry
Sneijder
Van Bommel ( )
Stanley (eigen opgeleide speler)
Van der Gouw

Tis een roulatiesysteem, bijna elke wedstrijd weer een andere spits en/of buitenspeler
Pes 3 speel ik nog steeds.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 5 januari 2005 @ 13:13:24 #290
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24409989
Ik vind het zelf helemaal niet leuk om met zulke wereldspelers te spelen. Ik haal liever de goeie talenten in de hoop dat er wat uit komt. Owen, ja, die zou ik heel graag bij m'n nieuwe team willen hebben waar ik net kampioen op ben geworden bij de D2, maar die kan ik nog niet betalen. Moet het doen met Kompany, Van den Borre, Heitinga, Dagaka en Bentley (ondanks dat 't een rechtspoot is geeft 'ie bij mij fantastische voorzetten van links ). Dan heb ik nog een half elftal Koreanen wat ik in de loop van 't seizoen hoop weg te kunnen werken met spelers als Martins en Hunt. Vooral die laatste was in m'n laatste game aardig aan het ballen.
pi_24410083
talentjes trainen vind ik nu niet meer leuk........ in PES3 kon je de punten nog zelf geven. Nu krijgen ze gewoon wat en kan je ze niet echt goed maken op 1 onderdeel om dan de rest langzaamaan op te vullen........
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_24410161
die talenten heb ik ook maar opgegeven, had er een paar maar die werden nooit echt goed. ik neem nu jonge spelers die al redelijk tot goed zijn en laat die spelen.
pi_24410167
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 13:47 schreef Frasier het volgende:
Hoe kan je in vredesnaam in 1 keer een bal uit de lucht goed meenemen? Het is me nog nooit op een goede manier gelukt. Meestal gaat ie eerst stil staan, neemt 'm aan en dan sprint hij pas verder. Zo kom je natuurlijk nooit goed weg bij je man.
En hoe doe je dit op de ps2?
pi_24410229
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 13:24 schreef Markster het volgende:

[..]

goed aannemen? dat staat er al.
pi_24410247
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 13:24 schreef Markster het volgende:

[..]

R2
pi_24410580
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 13:13 schreef twi het volgende:
Ik vind het zelf helemaal niet leuk om met zulke wereldspelers te spelen. Ik haal liever de goeie talenten in de hoop dat er wat uit komt. Owen, ja, die zou ik heel graag bij m'n nieuwe team willen hebben waar ik net kampioen op ben geworden bij de D2, maar die kan ik nog niet betalen. Moet het doen met Kompany, Van den Borre, Heitinga, Dagaka en Bentley (ondanks dat 't een rechtspoot is geeft 'ie bij mij fantastische voorzetten van links ). Dan heb ik nog een half elftal Koreanen wat ik in de loop van 't seizoen hoop weg te kunnen werken met spelers als Martins en Hunt. Vooral die laatste was in m'n laatste game aardig aan het ballen.
Klopt, maar die wereldspelers heb ik ook beetje bij beetje gekocht. heb ook m'n eerste seizoenen met eigen opgeleide spelers gespeeld en wat toppers. Maar zoals al gezegd is, worden ze nooit echt super. Owen is trouwens echt fantastisch idd, doet het stukken beter dan Henry of Van Nistelrooy. Robben en Gronkjaer zijn trouwens ook niet verkeerd in het spel.
Porcupine Tee - Normal
pi_24410675
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 13:50 schreef StarGazer het volgende:

[..]
Owen is trouwens echt fantastisch idd, doet het stukken beter dan Henry of Van Nistelrooy. Robben en Gronkjaer zijn trouwens ook niet verkeerd in het spel.
Owen is te klein om mijn spits te zijn. Henry en Shevchenko zijn mijn mannen voorin!! Daarachter Ronaldinho en je maakt het met maar 3 man elke verdediging lastig......
pi_24410738
is het waar dat je classic players van brazil bijv pas in het 2e seizoen van masterleague kan kopen nadat je deze unlocked heb? of zit ik er nou helemaal naast?
pi_24410788
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 13:28 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

goed aannemen? dat staat er al.
Ow, ik dacht dat dat op de Xbox was
pi_24410871
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 13:55 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Owen is te klein om mijn spits te zijn. Henry en Shevchenko zijn mijn mannen voorin!! Daarachter Ronaldinho en je maakt het met maar 3 man elke verdediging lastig......
Daarom staat Owen ook linkerspits
Porcupine Tee - Normal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')