Ik ben ook met een eigen team bezig, in het begin 3 spelers aankopen en spelen maar. Erg lastig... dat wachten op betere spelers is zo irritant zeker als je op 6 sterren speelt.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:15 schreef jimjim1983 het volgende:
ik ben gister een nieuwe master league gestart op 6 sterren met mijn eigen team FC Amsterdam
Handig knopje daarvoorquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:53 schreef BGN het volgende:
R2 (zwarte knopje)
Mijn eigen fout. Je moet alleen even op zwart drukken op het moment dat je aanneemt. Dus gewoon goed timenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Handig knopje daarvoor.
Nu krijg ik dus ongewilde super-cancel (Zwart+R) omdat ik bij het wegsprinten al R ingedrukt hou en dan ook nog een keer zwart om goed weg te komen.
WIl je de bal goed aannemen, loopt hij er voor weg.
Werkt goed he?quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mijn eigen fout. Je moet alleen even op zwart drukken op het moment dat je aanneemt. Dus gewoon goed timen.
In de verdediging is het zwarte knopje ook geweldig, om voor de man te komen of je verdediger net iets anders te laten lopen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 02:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb ineens een stuk minder moeite met 3 sterren.
enig idee wanneer die patch komt dan?!? Wordt nu wel tijd!!quote:Op maandag 3 januari 2005 23:02 schreef BGN het volgende:
[..]
Het is best leuk, er komt binnenkort een patch uit om de problemen als lag (soms erg, soms niet) op te lossen. Ook wordt dan de ranking opnieuw ingedeeld, zodat spelers met veel punten spelers zijn die niet alleen veel gespeeld hebben, maar ook veel gewonnen. Dat ontbreekt momenteel nog.
En hoe doe je dit op de ps2?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:47 schreef Frasier het volgende:
Hoe kan je in vredesnaam in 1 keer een bal uit de lucht goed meenemen? Het is me nog nooit op een goede manier gelukt. Meestal gaat ie eerst stil staan, neemt 'm aan en dan sprint hij pas verder. Zo kom je natuurlijk nooit goed weg bij je man.
Klopt, maar die wereldspelers heb ik ook beetje bij beetje gekocht. heb ook m'n eerste seizoenen met eigen opgeleide spelers gespeeld en wat toppers. Maar zoals al gezegd is, worden ze nooit echt super. Owen is trouwens echt fantastisch idd, doet het stukken beter dan Henry of Van Nistelrooy. Robben en Gronkjaer zijn trouwens ook niet verkeerd in het spel.quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:13 schreef twi het volgende:
Ik vind het zelf helemaal niet leuk om met zulke wereldspelers te spelen. Ik haal liever de goeie talenten in de hoop dat er wat uit komt. Owen, ja, die zou ik heel graag bij m'n nieuwe team willen hebben waar ik net kampioen op ben geworden bij de D2, maar die kan ik nog niet betalen. Moet het doen met Kompany, Van den Borre, Heitinga, Dagaka en Bentley (ondanks dat 't een rechtspoot is geeft 'ie bij mij fantastische voorzetten van links). Dan heb ik nog een half elftal Koreanen wat ik in de loop van 't seizoen hoop weg te kunnen werken met spelers als Martins en Hunt. Vooral die laatste was in m'n laatste game aardig aan het ballen.
Owen is te klein om mijn spits te zijn. Henry en Shevchenko zijn mijn mannen voorin!! Daarachter Ronaldinho en je maakt het met maar 3 man elke verdediging lastig......quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Owen is trouwens echt fantastisch idd, doet het stukken beter dan Henry of Van Nistelrooy. Robben en Gronkjaer zijn trouwens ook niet verkeerd in het spel.
Ow, ik dacht dat dat op de Xbox wasquote:Op woensdag 5 januari 2005 13:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
goed aannemen? dat staat er al.
Daarom staat Owen ook linkerspitsquote:Op woensdag 5 januari 2005 13:55 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Owen is te klein om mijn spits te zijn. Henry en Shevchenko zijn mijn mannen voorin!! Daarachter Ronaldinho en je maakt het met maar 3 man elke verdediging lastig......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |