nee das niet tof kan ik je vertellen...quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:51 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Niet?
Maar moet je es na gaan ... dat er 60 cm worm terug in je kont kruipt ....
Lul niet man, je zat te schijten en werd bijkans opgevroten door de maaien in je eigen strontquote:Op donderdag 16 december 2004 12:14 schreef Insomaniac het volgende:
Hoe schadelijk is dat eik?
[edit-uitbreiding]
Zelf heb ik (nog) geen ervaring met dit fenomeen, maar ik ben er wel erg nieuwsgierig naar. Omdat ik er zelf nagenoeg niks van af weet, ben ik erg benieuwd wat jullie me er over kunnen vertellen. Wat voor soorten wormen kán je in je poep hebben, wat zijn de symptomen (dus naast wormen in je poep), hoe schadelijk is het precies, hoe kom je er aan, hoe kom je er vanaf etc etc.
iewl... hoe moet ie daar in hemelsnaam gekomen zijn?quote:Op zondag 19 december 2004 04:40 schreef HarigeKerel het volgende:
Er zal maar opeens een worm uit je eikel naar buiten kruipen tijdens het pissen, dan schrik je je echt rot![]()
![]()
![]()
via drinken, alleen dan vraag ik me wel af wat jij allemaal drinktquote:Op zondag 19 december 2004 11:45 schreef Shreever het volgende:
[..]
iewl... hoe moet ie daar in hemelsnaam gekomen zijn?![]()
In Nederland valt dit gigantisch mee, maar bijna elk arm afrikaantje heeft er wel een paar ja.quote:Op zondag 19 december 2004 19:19 schreef Insomaniac het volgende:
Eerder vandaag hoorde ik op Discovery Channel dat er ongeveer 1 miljard mensen zijn met wormen in hun lichaam.! Dus moeten er meer FOK!kers zijn met wormen dan diegenen die zich nu gemeld hebben.
Lees dit eens:quote:Op zondag 19 december 2004 19:19 schreef Insomaniac het volgende:
Eerder vandaag hoorde ik op Discovery Channel dat er ongeveer 1 miljard mensen zijn met wormen in hun lichaam.! Dus moeten er meer FOK!kers zijn met wormen dan diegenen die zich nu gemeld hebben.
quote:Chirurgen halen worm uit hersenen van Chinees
Chirurgen in de Centraal-Chinese provincie Hunan hebben een 12 centimeter lange worm verwijderd uit de hersenen van een 24-jarige man. Dat heeft de China Daily vrijdag gemeld. Volgens de krant had de man een sparganum. Die parasiet heeft hij waarschijnlijk binnengekregen door het eten van wilde slangen of kikkers. Mensen met die worm lijden meestal aan hoofdpijn en stuiptrekkingen voordat ze in coma raken.
Fucking hellquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:03 schreef __ZzaZzou__ het volgende:
[..]
nouhou... dat kreng kroop weer terug en ik helemaal in paniek natuurlijk...
na een kuurtje van de dokter kwam die er na een poosje wel uit hoor... uigedroogd en gekrompen...
![]()
![]()
![]()
Ah, maar je hebt er over gehoord bij een vriendin en nu wil je er alles over weten.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:14 schreef Insomaniac het volgende:
Zelf heb ik (nog) geen ervaring met dit fenomeen, maar ik ben er wel erg nieuwsgierig naar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |