En bedankt voor de scoopquote:Op zondag 6 maart 2005 13:14 schreef fratsman het volgende:
Nog iets meer info
En Luca Brasi doet mee!
quote:Op zondag 6 maart 2005 13:14 schreef fratsman het volgende:
Nog iets meer info
En Luca Brasi doet mee!
PSP? lol lijkt me ook wel gaafquote:Op zondag 27 maart 2005 14:29 schreef dujour het volgende:
in de pu staat voor de ps2 / xbox / psp / pc
mooi
Wat dacht je van de o zo handige functie kopieren-plakken?quote:Op maandag 28 maart 2005 20:30 schreef jercovski het volgende:
xboxmagazine (UK) heeft ook aardige footage, ben nie ijverig gnoeg om over te typen
Ja hoor, ga jij maar kopiëren / plakken vanuit een tijdschriftquote:Op maandag 28 maart 2005 22:29 schreef fratsman het volgende:
[..]
Wat dacht je van de o zo handige functie kopieren-plakken?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:58 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Ja hoor, ga jij maar kopiëren / plakken vanuit een tijdschrift
Minders... iemand met XboxMagazine die wel ijverig genoeg is???quote:Op maandag 28 maart 2005 20:30 schreef jercovski het volgende:
xboxmagazine (UK) heeft ook aardige footage, ben nie ijverig gnoeg om over te typen
Money says it all doesn't itquote:Op zondag 25 december 2005 11:12 schreef Scarafax het volgende:
Heys nieuwe filmpjes en screens... vet man!
Grafisch is het al weer stukkie verbeterd vergeleken met de 'oude' screens...
Zit nog steeds met smart te wachten aangezien het helaas (maar wel voorspelbaar) weer was uitgesteld...
Maar bijna! In Amerika komt ie op 2 Januari uit...![]()
Edit: Overigens is niet zo lang geleden bekent gemaakt dat dit het duurste spel ooit is... verwacht er dus erg veel van!!!
Eigen engine zover ik weetquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:31 schreef alsem het volgende:
is het gemaakt op de gta engine?
Er komt een 360 versie aanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:51 schreef jorienvdherik het volgende:
jezus ingameben te verwend met een 360
Ik, het lijkt heel erg op GTA.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:53 schreef Slappy het volgende:
Iemand al de game gespeeld???
Lijkt me best wel een leuke game nu maar hopen dat het een beetje de Godfather sfeer heeft.
En niet een Clone van Gta.
het lijkt echt heel veel op de gta series, het ronde kaartje, de health bar me het geld erboven, een plaatje van het wapen erbij...quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:57 schreef H.Flick het volgende:
Of zijn jullie allemaal van die tyfus warezhoeren?
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:26 schreef Strolie75 het volgende:
Deze game wordt zoooooooooooooo slecht....stukjes dialoog.
http://ukresistance.co.uk/pics3/godfather.wma
de film zelf is ook zo slechtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die lui zijn ook helemaal niet sarcastisch ofzo![]()
het was al bekend dat deze game kut speelt op de pcquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:12 schreef -skippybal- het volgende:
Eventjes gespeeld en....... dit was toch de duurste game ooit?? Is al dat geld naar de license gegaan ofzo![]()
Graphics zijn middelmatig at best, camera zuigt echt 18 pikken in 5 minuten om over de controls nog maar niet te spreken..... Sfeer was dan wel weer best aardig.
Ik heb het dan wel op de PC gespeeld en kan dus niet oordelen over de console versies, maar dit is echt een schande voor de franchise genaamd "Godfather"![]()
Nee, ik spaar m'n tijd nog wel even op om m'n sociale leven te kunnen verneuken aan Oblivion![]()
en veel drukkere straten geloof ikquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:29 schreef Hellrazor het volgende:
ga mafia spelen ofzo
die ziet er ook nog eens beter uit (game van 4 jaar geleden)
Jouw mening, niet de mijnequote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:12 schreef Strolie75 het volgende:
Rondrijden was saai en geestdodend
missies waren saai
Spatie.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:12 schreef Fonzarelli het volgende:
Wat een poepgame...besturing is ronduit debiel. Kan iemand me vertellen hoe ik uit een auto moet stappen?!?!
Voor NL kaartjes klik hier, dan klik ik en doet hij niksquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:40 schreef G-Mart het volgende:
Op www.godfatherthegame.nl kun je gratis hele vette visitekaartjes bestellen in The Godfather stijl
Ik heb ze zojuist besteld, nu afwachten of ze thuis komen, Heb trouwens alleen die LOGO (zwart/wit) genomen, misschien dat het bij anderen een foutmelding geeft?quote:Op zondag 19 maart 2006 16:41 schreef Miguel het volgende:
[..]
Voor NL kaartjes klik hier, dan klik ik en doet hij niks![]()
Er was nog iets met cookies, maar nadat ik dat heb gefixed doet hij nog steeds niksquote:Op zondag 19 maart 2006 16:49 schreef Syd het volgende:
Ik heb ze zojuist besteld, nu afwachten of ze thuis komen, Heb trouwens alleen die LOGO (zwart/wit) genomen, misschien dat het bij anderen een foutmelding geeft?
Na lang zoeken eindelijk gevondenquote:Op zondag 19 maart 2006 17:27 schreef Miguel het volgende:
[..]
Er was nog iets met cookies, maar nadat ik dat heb gefixed doet hij nog steeds niksOpent hij een nieuw venster (zo ja, zou je misschien de directe link kunnen geven?) of zit dat visite-kaartjes-gebeuren ook in die flash site?
Welke debiel gaat dan ook een spel spelen met de door de makers gekozen knoppen?quote:Op zondag 19 maart 2006 16:12 schreef Fonzarelli het volgende:
Wat een poepgame...besturing is ronduit debiel. Kan iemand me vertellen hoe ik uit een auto moet stappen?!?!
HELD!quote:
Zal wel weer een keer ice cards spam krijgen nu, maar dat zien we later wel...quote:We hebben je bestelling ontvangen en sturen de kaartjes binnenkort naar je toe.
Zeg Godfather-spelers hier..ik heb hem nu ook net binnen. Maar ik snap geen kont van dat begin.. Die Luca Brasi komt je redden en dan moet je met zo'n ventje vechten. Maar hij wil maar niet dood en ik kan verder ook niet weglopen... maakt niet uit of ik hem probeer te wurgen of met probeer te executeren... Weet iemand wat daar de bedoeling van is?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:57 schreef White__Tiger het volgende:
Ik heb het spel nu sinds dinsdag en aardig wat gespeeld.
Alle missies nu al 100% voltooid en heel stuk kleiner dan GTA dus.
Het totale spel % is nu 42% bij mij, moet nog wat extra opdrsachten uitvoeren.
Hij valt voor mij toch wel tegen als ik kijk na alle commotie rondom het spel en uiteindelijk weinig revolutionaire nieuwe dingen. Veelal hetzelfde als GTA.
Waarom die moeite doen? Fredo gaat uiteindelijk toch dood?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:54 schreef NoSigar het volgende:
Volgens mij moet je gewoon doorgaan tot ie dood is. Misschien helt de V-toets.
Ik zit al twee dagen vast bij een belachelijk kut-missie waarin ik de ambulance moet achtervolgen naar het ziekehuis met die sukkel van een Fredo.
Die is mij in 2 keer geluktquote:Op maandag 20 maart 2006 12:54 schreef NoSigar het volgende:
Volgens mij moet je gewoon doorgaan tot ie dood is. Misschien helt de V-toets.
Ik zit al twee dagen vast bij een belachelijk kut-missie waarin ik de ambulance moet achtervolgen naar het ziekehuis met die sukkel van een Fredo.
Klopt..het valt wel wat tegen inderdaadquote:Op maandag 20 maart 2006 14:47 schreef =HellFire= het volgende:
Lachwekkend dit, een budget van 10 tot 20 miljoen en ze komen niet verder dan een magere GTA kloon die ook nog eens slechter speelt?
Ik heb hetzelfde probleem... met 'space' kan ik in een wagen stappen maar met geen enkele knop kan ik meer uit de wagen komen... heb ook alles al keer veranderd in het control-menu. Welke is het dan?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:35 schreef McGilles het volgende:
[..]
Welke debiel gaat dan ook een spel spelen met de door de makers gekozen knoppen?
Als ik een spel ga spelen ben ik altijd eerst 10 minuten zoet met alle knoppen wijzigen zodat ik weet wat waar zit en dan ga ik spelen.
preciesquote:Op maandag 20 maart 2006 14:47 schreef =HellFire= het volgende:
Lachwekkend dit, een budget van 10 tot 20 miljoen en ze komen niet verder dan een magere GTA kloon die ook nog eens slechter speelt?
Spatie.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:47 schreef Scarafax het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem... met 'space' kan ik in een wagen stappen maar met geen enkele knop kan ik meer uit de wagen komen... heb ook alles al keer veranderd in het control-menu. Welke is het dan?
Illegaal nog wel?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:30 schreef S1nn3rz het volgende:
ik snap eigenlijk niet dat mensen durven te klagen over iets wat ze illegaal gedownload hebben
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:30 schreef S1nn3rz het volgende:
ik snap eigenlijk niet dat mensen durven te klagen over iets wat ze illegaal gedownload hebben
-nee dus-quote:Op maandag 20 maart 2006 15:47 schreef Scarafax het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem... met 'space' kan ik in een wagen stappen maar met geen enkele knop kan ik meer uit de wagen komen... heb ook alles al keer veranderd in het control-menu. Welke is het dan?
Eerder een nog lelijkere versie van....quote:Op maandag 20 maart 2006 20:09 schreef Roi het volgende:
ALs het een GTA kloon is ben ik tevreden hoor
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:43 schreef G-Mart het volgende:
Vanaf de 23e .. nog drie dagen wachten dus ..
Gelukkig ben jij ook één van de weinige Fokkers met een IQ kleiner dan je schoenmaat.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:30 schreef S1nn3rz het volgende:
`quote:Op maandag 20 maart 2006 20:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij ook één van de weinige Fokkers met een IQ kleiner dan je schoenmaat.
er zijn genoeg games die je legaal kunt downloaden tegen betaling.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:53 schreef Roi het volgende:
Owja idd hihi het downloaden zelf is natuurlijk niet illegaal!
De mallerd!
Het downloaden niet, het verspreiden welquote:Op maandag 20 maart 2006 20:53 schreef Roi het volgende:
Owja idd hihi het downloaden zelf is natuurlijk niet illegaal!
De mallerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |