hahaha moet je maar niet downloadenquote:Op maandag 27 maart 2006 18:55 schreef ZigoSOS het volgende:
Wat een kutspel. Gare besturing. En uit een auto stappen lukt bij mij ook niet, en nee, ook niet met spatie. Heb elk knopje geprobeerd.
Als jij nou 'ns je kop dichthoudt met je irritante geblaat over illegaal downloaden.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:59 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hahaha moet je maar niet downloaden
Ik heb ém gedownd (quote:Op zondag 26 maart 2006 21:53 schreef Boomstam het volgende:
Ik vind het maar bagger. Het spel en alles begont erg mooi, sfeer is geweldig en de missies ook.
Als je verder in het spel komt wil je toch meer dan doen wat je in het begin al deed.
Er zit werkelijk geen verschil in soldaat zijn of don zijn.
oja nou ja als don heb je geen missies meer en kan je alleen maar verveeld door de stad burgers plat rijden. Het is ook veel te snel utigespeelt. je wordt warm gemaakt maar het orgasme onbreekt eraan. Wou dat ik hem maar gedownload had ipv gekocht.,.....
Als je het een leuk spel vind koop je hem toch zeker wel. Of laat je je mening af gaan op andere mensen waar je het oneens mee bentquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:30 schreef Ruuudje het volgende:
[..]
Ik heb ém gedownd () ma wou hem morgen gaan kopen...heb nog niet echt veel gespeeld, maar kopen isz duss af te raden?! dit soort spellen is toch wel mooi voor de collectie lijkt me, njaa eerst maar eens verder spelen dan
Ik had em woensdag al :-Dquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:00 schreef Tommynation het volgende:
ja ik ben de eerste weer heb hem vanmorgen gekocht, en kan niet wachten tot ik vanmiddag kan gaan spelen op de ps2. lijkt me wel echt heel gaaf!!!
klopt, ik las mn post net aan het eind van de pagina, had niet echt door wat ik zo snel zei maar heb net besloten hem te kopenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:33 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je het een leuk spel vind koop je hem toch zeker wel. Of laat je je mening af gaan op andere mensen waar je het oneens mee bentBeetje vreemd imho.
FBI agent omkopenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:20 schreef Cart_man het volgende:
Wat moet je nou eigenlijk doen ten tijde van een mobwar?
Hoe blaas je de zaak op dan? Gewoon bom droppen en wegrennen? Zo een Dillinger is overigens een heerlijk wapen voor wanneer je de compounds moet zuiveren.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:39 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
FBI agent omkopen![]()
Anders, 2 zaken van hun opblazen. FBI agent omkopen is echter veel eenvoudiger, omdat ze op de map staan.
DIllinger?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:40 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hoe blaas je de zaak op dan? Gewoon bom droppen en wegrennen? Zo een Dillinger is overigens een heerlijk wapen voor wanneer je de compounds moet zuiveren.![]()
Dat wist ik dus ook niet, terwijl ik toch al 10 uur playing time hebquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:27 schreef Even het volgende:
Veel mensen die ik ken en ook dit spel hebben weten niet eens dat je je kleding en uiterlijk nog allemaal kan aanpassen in het Load Game scherm![]()
Gewoon ff op edit drukken![]()
zonder moeitequote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:21 schreef Cart_man het volgende:
Ik ben don. Wat een anticlimax was dat. Zonder moeite vier familiecompounds opgeblazen, terug naar mijn eigen compound en ik ben don.
Nu moet ik alle sidemissies nog doen. Dat is eigenlijk het leukste.
Ik begon altijd met de 'kleine' compound, als je daar uit bent kan je wel makkelijk dekking zoeken. meteen vanuit die deur rechtdoor dat 'tuintje' inquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:06 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
zonder moeite
leg uit, ik heb het er knap lastig mee.
heb ik me net een compound binnen geknald, drop ik de bom, loop ik het huis uit, staan daar 4 mannetjes met shotguns op me te knallen. zonder dat ik dekking heb...
overigens heb ik wel die gun van 500k nu....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |