quote:Op donderdag 16 december 2004 12:14 schreef Troel het volgende:
Ok, ik ga nu eens een andere op verzinnen... Mogen jullie zo keuren...
Lucille is op vakantie, QG stemt in in stilte en Slar is het er wel mee eensquote:En de modjes natuurlijk
Het aantal topics/posts die in dig zijn gepost "deze" dag. Tsja, ik zie het nut ook niet zo. Beter een periode van een week nemenquote:Op donderdag 16 december 2004 12:15 schreef mschol het volgende:
[..]
whehehe
enne whats wth the stats in OP??
aha compleet overbodig dus...quote:Op donderdag 16 december 2004 12:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Het aantal topics/posts die in dig zijn gepost "deze" dag. Tsja, ik zie het nut ook niet zo. Beter een periode van een week nemen
En dat is dan het "managment" hierquote:The University desided to close the cantina of the Snellius building and
the Huygens building between December 20, 2004 and January 7, 2005.
The nearest open cantina in this period is in the Gorlaeus building.
We protested again the closing but without success.
Information about all cantinas you will find enclosed.
OMFG!!quote:Op donderdag 16 december 2004 12:21 schreef devzero het volgende:
Sommige mensen schrijven zulk slecht engelsNet in mijn mailbox
[..]
En dat is dan het "managment" hierdesided
![]()
begin volgens mij vandaag op de 2547 ofzo...quote:Op donderdag 16 december 2004 12:22 schreef devzero het volgende:
[..]En hoeveel heb je er vandaag gepost?
Kom er gezellig bij zitten!quote:Hier zit je in het DIG-café! Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
De vorige delen en de statistieken van deze reeks kan je hier vinden.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG.
erg leuk maar die plaatjes zijn te ouderwets, moet iets flitsends in..quote:Op donderdag 16 december 2004 12:27 schreef Troel het volgende:
[afbeelding]
[..]
Kom er gezellig bij zitten!
[afbeelding]
Iemand die iets drinken wil?
[afbeelding]
deze OP: http://www.troel.nl/dig/op.txt
quote:Op donderdag 16 december 2004 12:29 schreef Godlike02 het volgende:
Oh ik ben weer terug dan!!
En gerookt
Geen idee, ben nog volop aan het knutselen ermee...quote:Op donderdag 16 december 2004 12:29 schreef mschol het volgende:
[..]
erg leuk maar die plaatjes zijn te ouderwets, moet iets flitsends in..
en die linkies.. is dat wel handig??
Waar doe je stappen de laatste tijd dan?quote:Op donderdag 16 december 2004 12:34 schreef Marty26 het volgende:
* Marty26 heeft ook lekker gegeten en een peuk gerookt
@godlike wanneer gaan we stappen dan?
tekst in nieuwe OP is prima zoquote:Op donderdag 16 december 2004 12:43 schreef Troel het volgende:
Maar is de tekst zo beter?
quote:Op donderdag 16 december 2004 12:43 schreef Troel het volgende:
Maar is de tekst zo beter?
plaatjes zijn niet mijn dingquote:Op donderdag 16 december 2004 13:09 schreef devzero het volgende:
[..]Alleen nog wat andere plaatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |