Wat een kut school dan je moet toch een goeie discussie kunnen voerenquote:Op donderdag 16 december 2004 17:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ow vandaag aanvaring gehad.
Ik houd er wel van om in discussie tegaan.. maar dat stellen ze nooit op prijs.
Ken heel dat nummer niet maar ik vind dat gemeld de hele tijd erg irritant worden.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:33 schreef BVO het volgende:. Heerlijk nummer juist.
.
BVO luistert nu Toni Braxton - Unbreak my heart
Ja maar... goed.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat een kut school dan je moet toch een goeie discussie kunnen voeren![]()
Hmmn k. zeg niksquote:Op donderdag 16 december 2004 17:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja maar... goed.
Ik ben soms dan ook wel een erge doorzeuder.
Achja, sommige mensen moeten gewoon niet zo arrogant doenquote:Op donderdag 16 december 2004 17:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Chris krijgt dan gelijk visioenen van hinnikende paarden met hamsterwangen die boos achter haar aan rennen vanwege een fansite..
Jij bent makkelijk om te kopen.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:13 schreef Christine het volgende:
Achja, sommige mensen moeten gewoon niet zo arrogant doen
Maar als ze een keer koffie komt drinken en taart meeneemt om haar excuses aan te bieden, dan zou ik haar wel vergeven hoor
Hahaquote:Op donderdag 16 december 2004 17:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij bent makkelijk om te kopen..
Yuli!quote:Op donderdag 16 december 2004 16:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, ondanks dat. ik.
. de initiatiefnemer was.
Over tof gesproken:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding].
Kom op Tom_Tom- wel eerlijk zijn he! Bij jou hoeft Hind alleen maar vriendelijk te lachen en alles is weer koek en ei tussen julliequote:
Ik heb nooit ruzie met H. Dat gaat ook een beetje moeilijk.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:24 schreef Dada het volgende:
Kom op Tom_Tom- wel eerlijk zijn he! Bij jou hoeft Hind alleen maar vriendelijk te lachen en alles is weer koek en ei tussen jullie
Bij Christine gaat de liefde nou eenmaal door de maag
quote:Op donderdag 16 december 2004 17:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
bar_rel?
Waarom heb je dat vreselijke misbaksel genaamd Mulholland Drive staan tussen 3 geweldige films (vooral Requiem for a Dream..
.
.)?
quote:Op donderdag 16 december 2004 17:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb Mulholland Drive nu al 2x gezien en ik kan niet anders zeggen dan dat ik het pretentieuze bagger vind.
Het gaat helemaal nergens over. Er zitten scenes tussen die helemaal nergens op slaan (die man die iets engs achter een muur ziet, die man die mensen neerschiet met een raar pistool, enz.). Je snapt het verhaal en het plot nog niet als je de uitleg erbij hebt gelezen. Ik vind het echt vreselijk.quote:
Ohhhhh die man die die dkke vrouw enzo neerschiet dat is gewoon de huurmoordenaar maar waarom hij idd die andere mensen dood schootquote:Op donderdag 16 december 2004 17:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het gaat helemaal nergens over. Er zitten scenes tussen die helemaal nergens op slaan (die man die iets engs achter een muur ziet, die man die mensen neerschiet met een raar pistool, enz.). Je snapt het verhaal en het plot nog niet als je de uitleg erbij hebt gelezen. Ik vind het echt vreselijk.
Het enige pluspunt is de prachtige scene in dat Silencio-theater met dat nummer. Maar ook die scene slaat nergens op.
Ja! Prachtige film.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:44 schreef Christine het volgende:
Kent iemand hier de film Thin Red Line?
quote:Op donderdag 16 december 2004 17:53 schreef Christine het volgende:
Dada
De soundtrack is ook zo supermooi, die draai ik nog altijd grijs...
20-50 eurootjes kan je er wel een krijgen denk ik!quote:Op donderdag 16 december 2004 18:06 schreef BVO het volgende:
He, m'n discman doet 't niet meer..
Van de week mar ff een nieuwe kopen.. Ik wil ook een webcam.
. He duur zijn die?
Waarom geen mp3-speler? Veel kleiner, veel hipperquote:Op donderdag 16 december 2004 18:06 schreef BVO het volgende:
. He duur zijn die?
En waar staat de na-foto?quote:Op donderdag 16 december 2004 17:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sorry, ZOWIEE, maar voor die voor-foto is het al te laat..
Ja, daar zat ik ook aan te denken...quote:Op donderdag 16 december 2004 18:28 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Waarom geen mp3-speler? Veel kleiner, veel hipper.
Je zou de CD eigenlijk moeten kopenquote:Op donderdag 16 december 2004 18:01 schreef Dada het volgende:
[..]
De muziek was heel mooi ja. Ben nu even aan het luisteren bij Bol.com....klote 30 seconden clipsmaar heel mooi ja
Een recente prachtige soundtrack vind ik die van The Cooler, het openingsnummer van de film is subliem en de andere door Mark Isham gemaakte nummers (sommige variaties op dat openingsnummer) zijn echt geweldig. De andere nummers zijn ook heerlijk (ook al zitten er één a twee fantasieloze nummers tussen).quote:Op donderdag 16 december 2004 20:02 schreef Christine het volgende:
Je zou de CD eigenlijk moeten kopenZulke mooie muziek!
Ik vind het ook heerlijke muziek om bij te lezen, of voor op een rustige zondagmiddag.
Nu word ik nieuwsgierig!quote:
Ik heb 'm nog nergens zien hangen.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:50 schreef Duiveltja het volgende:
Zeg Tommerd heb jij al zo'n Kidmanposter uit de bushokjes gejat?
Maar Bupa, waarom dan??quote:Op donderdag 16 december 2004 21:31 schreef Bupatih het volgende:
Ik had een bedreigingsdiss gemaakt voor jullie waarin ik verkondigde dat ik jullie allemaal zou stalken.
Nakend in de nacht met een altviool in mijn linkerhand en een slagroomtaart tussen mijn billen geklemd zou ik jullie dan lastigvallen door kreten uit te slaan die overeenkomen met het 13e-eeuws taaltje uit Oost-Roemenië.
En verder had ik van ieder van jullie adresgegevens neergezet met daaronder jullie e-mail adressen.
Ook zou ik eindelijk bekennen dat ik eigenlijk een misvormde creatie ben van sarsmannetjes
Maar ja...Toen drukte ik op editen.
Spannendquote:Op donderdag 16 december 2004 21:31 schreef Bupatih het volgende:
Ik had een bedreigingsdiss gemaakt voor jullie waarin ik verkondigde dat ik jullie allemaal zou stalken.
Nakend in de nacht met een altviool in mijn linkerhand en een slagroomtaart tussen mijn billen geklemd zou ik jullie dan lastigvallen door kreten uit te slaan die overeenkomen met het 13e-eeuws taaltje uit Oost-Roemenië.
En verder had ik van ieder van jullie adresgegevens neergezet met daaronder jullie e-mail adressen.
Ook zou ik eindelijk bekennen dat ik eigenlijk een misvormde creatie ben van sarsmannetjes
Maar ja...Toen drukte ik op editen.
In Utrecht staan ze overal op het station. Het is een megaposter van de Chanel reclamequote:Op donderdag 16 december 2004 22:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog nergens zien hangen..
. Hier hangen Westlifeposters in de bushokjes.
.
Maar zou je die posters ook ergens goedkoop kunnen bestellen?.
Dus je wilt eigenlijk zeggen dat wij te saai zijn?quote:Op donderdag 16 december 2004 22:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, verveling hè.
Wat doe je eraan?
Nee. De rest is saai. En daarom deed ik datquote:Op donderdag 16 december 2004 22:16 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dus je wilt eigenlijk zeggen dat wij te saai zijn?
Mooie film. Zeer mooi!!! Vooral zijn rol:quote:Op donderdag 16 december 2004 17:44 schreef Christine het volgende:
Kent iemand hier de film Thin Red Line?
Bij mij krijg je 15% korting. Maar dan moet je helemaal naar Purmerend komenquote:Op donderdag 16 december 2004 18:06 schreef BVO het volgende:
. He duur zijn die?
Oh, gelukkig ik schrok alquote:Op donderdag 16 december 2004 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee. De rest is saai. En daarom deed ik dat
Hmm....Alaaf.
Ik ga maar eens.![]()
Bupablie wil vast een potje donerenquote:Op donderdag 16 december 2004 22:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Ik wil ook een duo penotti kindje, maar dat zal helaas niet gaan lukken![]()
nu alquote:Op donderdag 16 december 2004 22:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga slapen. Trusten!
quote:Op donderdag 16 december 2004 23:05 schreef Duiveltja het volgende:
o...kijk es aan niksan is vrolijk
quote:Op donderdag 16 december 2004 23:17 schreef niksan het volgende:
[..]![]()
in míjn topic was ik ook vrolijk
![]()
quote:
zo.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je bent achterhet puntje vergeten