quote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 16:49 schreef BVO het volgende:
Airelle! Je bent geweldig!. Dat pokkehumeur is gelijk weg!
.
Zal wel teugkeren als ik tegen die kop van een Frits Barend aan zit te kijken..
Erg mooi, idd.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Veel mooier.. Staat alleen teveel echo op. En duurt maar 30 seconden.
.
* BVO luistert nu dit mooie nummer
Je wordt te voorspelbaar, Christine!quote:Op donderdag 16 december 2004 16:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Erg mooi, idd.
Totdat er iemand doorheen gaat zingen
Ik meen het wel serieus, ik ben gek op vioolmuziek en dit is uitzonderlijk mooi.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Je wordt te voorspelbaar, Christine!. Ik had namelijk deze reactie letterlijk verwacht.
.
quote:Op donderdag 16 december 2004 16:57 schreef Airelle het volgende:
I haat onzinnige regels op school![]()
![]()
.
Met de stem van Hind is toch niet veel mis?quote:Op donderdag 16 december 2004 16:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik meen het wel serieus, ik ben gek op vioolmuziek en dit is uitzonderlijk mooi.
En ik vind het nog steeds jammer dat Hind er dan doorheen gaat zingen.
Ow vandaag aanvaring gehad.quote:
Chris krijgt dan gelijk visioenen van hinnikende paarden met hamsterwangen die boos achter haar aan rennen vanwege een fansite.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Met de stem van Hind is toch niet veel mis?
Wat een kut school dan je moet toch een goeie discussie kunnen voerenquote:Op donderdag 16 december 2004 17:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ow vandaag aanvaring gehad.
Ik houd er wel van om in discussie tegaan.. maar dat stellen ze nooit op prijs.
Ken heel dat nummer niet maar ik vind dat gemeld de hele tijd erg irritant worden.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:33 schreef BVO het volgende:. Heerlijk nummer juist.
.
BVO luistert nu Toni Braxton - Unbreak my heart
Ja maar... goed.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat een kut school dan je moet toch een goeie discussie kunnen voeren![]()
Hmmn k. zeg niksquote:Op donderdag 16 december 2004 17:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja maar... goed.
Ik ben soms dan ook wel een erge doorzeuder.
Achja, sommige mensen moeten gewoon niet zo arrogant doenquote:Op donderdag 16 december 2004 17:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Chris krijgt dan gelijk visioenen van hinnikende paarden met hamsterwangen die boos achter haar aan rennen vanwege een fansite..
Jij bent makkelijk om te kopen.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:13 schreef Christine het volgende:
Achja, sommige mensen moeten gewoon niet zo arrogant doen
Maar als ze een keer koffie komt drinken en taart meeneemt om haar excuses aan te bieden, dan zou ik haar wel vergeven hoor
Hahaquote:Op donderdag 16 december 2004 17:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij bent makkelijk om te kopen..
Yuli!quote:Op donderdag 16 december 2004 16:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, ondanks dat. ik.
. de initiatiefnemer was.
Over tof gesproken:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding].
Kom op Tom_Tom- wel eerlijk zijn he! Bij jou hoeft Hind alleen maar vriendelijk te lachen en alles is weer koek en ei tussen julliequote:
Ik heb nooit ruzie met H. Dat gaat ook een beetje moeilijk.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:24 schreef Dada het volgende:
Kom op Tom_Tom- wel eerlijk zijn he! Bij jou hoeft Hind alleen maar vriendelijk te lachen en alles is weer koek en ei tussen jullie
Bij Christine gaat de liefde nou eenmaal door de maag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |