tss ik ben van mening dat dat geen zin heeft.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:54 schreef Geqxon het volgende:
Okay. Anders kon je allicht nog een diefstal in scene zetten
1 2 3 | SELECT COUNT(*), SUM(`topicreplies`) FROM `fok_topiclist` WHERE `subforum` = 96 |
[bassie-en-adriian-mode] Alsjemenou! Die boef gaat er met mijn telefoon vandoor![/b-e-a-mode]quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die verzekeraars zijn achterlijk, nou goed?
ik heb zo'n old phone ringtone in mijn telefoon staan.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel ook inderdaad zo'n TRRINGGG als ringtone instellen natuurlijk
lolquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet ringtones en alles nog instellen op mijn nieuwe patsfoon
Bestaat al, in de vorm van een bluetooth headset of bedraade headsetquote:Op woensdag 5 januari 2005 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat mij trouwens weleens leuk lijkt:
In een ouderwetse telefoonhoorn, zo'n ronde grijze van zo'n draaischijftoesteleen mobieltje bouwen en daarmee over straat gaan lopen
Leuk knutselprojectjeLijkt me best gaaf eigenlijk
Waag het eensquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:27 schreef Geqxon het volgende:
Mag ik btw een spam bericht maken naar mijn V&A kopen?
De verantwoording voor het denigrerende gevoel dat zij eventueel krijgen van mijn post ligt geheel aan de zijde van de Gadgeteers. Mijn insteek was meer om de modjes en anderen op dat bericht te wijzen zodat zij zich kunnen laten informeren en zo hun gadget-kwijl-quota kunnen halen voor deze maand met de op die beurs aangekondigde nutteloze maar oh-zo-mooie speeltjes.quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:10 schreef De_Warme_bakker het volgende:
'voor jullie' klinkt wel erg denigrerend shark![]()
![]()
Waarbij u er dus een generaliserend gedachtengoed op na houd. Wie zegt namelijk dat alle gadgetiers een gadget-kwijl-quota behoren te halen. Ooit gehoord van een gadget-druip-quota?quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De verantwoording voor het denigrerende gevoel dat zij eventueel krijgen van mijn post ligt geheel aan de zijde van de Gadgeteers. Mijn insteek was meer om de modjes en anderen op dat bericht te wijzen zodat zij zich kunnen laten informeren en zo hun gadget-kwijl-quota kunnen halen voor deze maand met de op die beurs aangekondigde nutteloze maar oh-zo-mooie speeltjes.
Ah joh laat hem tochquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:49 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Waarbij u er dus een generaliserend gedachtengoed op na houd. Wie zegt namelijk dat alle gadgetiers een gadget-kwijl-quota behoren te halen. Ooit gehoord van een gadget-druip-quota?
hap hapquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:49 schreef QuietGuy het volgende:
Waarbij u er dus een generaliserend gedachtengoed op na houd. Wie zegt namelijk dat alle gadgetiers een gadget-kwijl-quota behoren te halen. Ooit gehoord van een gadget-druip-quota?
1 biertje teveel is exactly that: 1 biertje.quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah joh laat hem tochHij heeft 1 biertje teveel op. Twee in totaal dus zeg maar
Ga slapen shark, mogen lullen we verder
ach hé, beetje uitslapen is wel gewenst op zondagquote:Op zondag 9 januari 2005 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nou Xila, je ben aan de late kant
Goeiemorgen
Dingen die naar binnen kunnen zijn in het algemeen behoorlijk geilquote:Op zondag 9 januari 2005 21:32 schreef Geqxon het volgende:
Ow hij kan naar binnen. Dat is wel gadety!
quote:Op maandag 10 januari 2005 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Poffedikkeme
"even" de PC Suite voor de P910 installeren. Heel af en toe zijn er van die momenten dat ZELFS IKZELFS SYMBIAN
Gewoon best KUT vind
quote:Op maandag 10 januari 2005 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Oooh het installeren van PC Suite ging niet echt soepelMaar goed het is gelukt. En het backuppen is nog steeds dodelijk traag
Net als ik gewend was van de Nokia 9210
Maar goed
Wel geinig even goed dat de installer nog steeds "EPOC Install" heet
Psion
quote:Op maandag 10 januari 2005 21:53 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Op m'n Psion Revo werd Nijmegen al verkeerd gespeld het is in alle symbian devices nog steeds Nijmegan
![]()
Ik kan het niet checken sinds vorig week is het kabeltje naar het beeldscherm weeeeeeer kapot!quote:Op maandag 10 januari 2005 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Op de 9210 bestaat Nijmegen niet eens
Laat je dat telkens repareren dan?quote:Op maandag 10 januari 2005 23:12 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Ik kan het niet checken sinds vorig week is het kabeltje naar het beeldscherm weeeeeeer kapot!![]()
Ik heb hem tot nu toe nog altijd laten reparerenquote:Op maandag 10 januari 2005 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat je dat telkens repareren dan?![]()
Wat kost dat wel?? En je blijft met jaren oud opgelapt spul zittenDe 4 MB RAM die ook 3 jaar geleden al belachelijk was, is echt niet realistisch meer. Mooi upgrade-momentje
kabelquote:Op maandag 10 januari 2005 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
?? wat gaat er nou steeds kapot?Je schermpje of je schermkabel??
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:21 schreef Geqxon het volgende:
Je bent echt een kleind kind he Dr_Flash: Alles wat jij wilt heb je
Maar ik heb dan geen weer geen MX5quote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je tegen mij zeggenJANA heeft er meer hoor, denk ik
En trouwens, iedereen die hier in GAD komt lijdt noodzakelijkerwijs aan een soort natuurlijke hebberigheidAlleen de een heeft het iets erger dan de ander
Toch wel de asskickende 1Mb versiequote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik heb ook nog een Siena
Hard core old school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |