Nee man, zo werkt dat niet! Kogels springen met veel vonken van kogelvrije ramen af! Kijk je nooit TV of zoquote:Op woensdag 29 december 2004 12:00 schreef Wuder het volgende:
[..]
En dan moeten de kogels nog steeds niet afketsen van de gepantserde ramen en gewoon inslaan waardoor je gewoon geen aars meer ziet en gewoon beter een Hummer kan nemen zonder ramen..
ligt aan de hoek vanwaar de kogel binnenkomtquote:Op woensdag 29 december 2004 12:00 schreef Wuder het volgende:
[..]
En dan moeten de kogels nog steeds niet afketsen van de gepantserde ramen en gewoon inslaan waardoor je gewoon geen aars meer ziet en gewoon beter een Hummer kan nemen zonder ramen..
nee hoor, Airwolf is gewoon high tech dat is een uitzonderlijk geval ... die heeft ook een moeilijke nitro turbo b00sterquote:Op woensdag 29 december 2004 12:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee man, zo werkt dat niet! Kogels springen met veel vonken van kogelvrije ramen af! Kijk je nooit TV of zo![]()
Dan krijg je een kogel in je kopquote:Op woensdag 29 december 2004 12:00 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ja ooow..., je moet ook wel op tijd bukkenquote:Op woensdag 29 december 2004 19:54 schreef the_Napster het volgende:
[..]
Dan krijg je een kogel in je kop![]()
dan maar even niets zien en plankgas geven en de wapens doorladenquote:Op woensdag 29 december 2004 20:05 schreef -calimero- het volgende:
[..]
Ja ooow..., je moet ook wel op tijd bukken![]()
Er was van de week een nieuwsbericht dat een vrouw was beschoten door 2 onbekenden toen ze in de keuken stond (hier ergens in Nederland). De kogel bleef echter zitten in het raam (was dubbel thermopaan glas).quote:Op woensdag 29 december 2004 20:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dan maar even niets zien en plankgas geven en de wapens doorladen
want zoals iemand het van de week op tv zei bepantsering redt je niet het geeft je alleen maar meer tijd om weg te komen. als ze willen komen ze overal doorheen
Allebeiquote:Op woensdag 29 december 2004 22:49 schreef SHERMAN het volgende:
ketst zo'n kogel nou af dan of krijg je een ster?
Stomme vraagquote:
Zekers vetquote:Op donderdag 30 december 2004 12:50 schreef HarigeKerel het volgende:
Daar heb ik een filmpje van gezien, het zag er echt erg echt uit!
Super vet
Die game moet ik maar eens gaan downloaden![]()
och als ze je na het landen met anti tank raketten gaan bestoken heb je zowieso weinig meer aan snelheidquote:Op donderdag 30 december 2004 13:08 schreef SHERMAN het volgende:
het is ook niet echt het snelste toestel
auwquote:
ik dacht dat ie uit de lucht was geschotenquote:Op donderdag 30 december 2004 13:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
och als ze je na het landen met anti tank raketten gaan bestoken heb je zowieso weinig meer aan snelheid
wacht even...die gasten beschieten de fransen en landen daarna dood leuk bij hun op het vliegveld?quote:Op donderdag 30 december 2004 13:57 schreef sp3c het volgende:
nee ze moesten landen op een vliegveld wat ze delen met de (op dat moment ietwat geirriteerde) Fransen
die hebben toen ze toch bezig waren ook gelijk de rest van het luchtmachtje (mi24's enzo) vernietigd
Life-action comedyquote:Op donderdag 30 december 2004 13:57 schreef sp3c het volgende:
nee ze moesten landen op een vliegveld wat ze delen met de (op dat moment ietwat geirriteerde) Fransen
die hebben toen ze toch bezig waren ook gelijk de rest van het luchtmachtje (mi24's enzo) vernietigd
quote:About 250 French troop reinforcements landed Sunday at Abidjan's international airport, which was taken by France late Saturday after it destroyed what it said was the entire Ivory Coast air force five helicopter gunships and the two Russian-made Sukhoi warplanes used in the airstrike on the French.
quote:The reinforcements flew from the West African nation of Gabon, where France was holding three newly scrambled Mirage fighter jets on standby.
nee er is een vredesmissie daar, vergelijkbaar met de Ethiopie/Eritrea missie ... de peacekeepers bewaken een grensgebied tussen de rebellen en de regering en hebben zich over verschillende bases verspreid, ook een detachement op het vliegveld (volgens mij staan/stonden er ook wat eigen helikopters)..quote:Op donderdag 30 december 2004 14:28 schreef SHERMAN het volgende:
volgens mij ben ik niet wakker....
zij zitten samen met de fransen op 1 basis...er stijgen wat kisten op van hun en vliegen wat rondjes en gooien dan wat bommetjes op de fransen die op de zelfde basis zitten?
jah ... beetje kamikaze achtigquote:dat is is toch idioot
aah op die manierquote:Op donderdag 30 december 2004 14:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee er is een vredesmissie daar, vergelijkbaar met de Ethiopie/Eritrea missie ... de peacekeepers bewaken een grensgebied tussen de rebellen en de regering en hebben zich over verschillende bases verspreid, ook een detachement op het vliegveld (volgens mij staan/stonden er ook wat eigen helikopters)..
opeens begon de regering weer dingen te bombarderen bij de rebellen. Frankrijk waarschuwde dat het op moest houden en stapte naar de VN veiligheidsraad om toestemming er wat aan te doen.
2 dagen later stijgen de toestellen weer op, vliegen richting de grens draaien een paar keer om het daargelegen Franse kamp (met rode kruisvlaggen enzo) heen en beginnen ongeleide raketten te schieten (57mm?) hierbij komen 9 Franse mariniers en 1 Amerikaanse soldaat om het leven.
Toestellen gaan weer naar huis worden van extra brandstof en munitie voorzien en de Fransen aldaar schieten de neus ervanaf
vervolgens komen de mi24's wat op de Fransen schieten en de Fransen maken die ook stuk.
vervolgens worden de Fransen bij een (ander?) vliegveld beschoten met rpg's en maken ze alle vliegtuigen in de hangars aldaar stuk
[..]
jah ... beetje kamikaze achtig
maar het ging dan ook per ongeluk
Ik ben het niet met je eens. De A-10A is een prachtkist. Het ding is één en al spierbundel. Er zit niets op wat niet nodig is om de taak waarvoor hij bedacht is uit te voeren. En al zou je het niet zeggen: hij is gestroomlijnder dan hij lijkt.quote:Op donderdag 30 december 2004 15:12 schreef sp3c het volgende:
die is het tegenovergestelde (foeilelijk)
Frogfoot is, zoals veel van zijn oosteuropese soortgenoten oerlelijk. Waar westerse vlegtuigen glad zijn afgewerkt, zijn de oosterse lelijk hoekig, met slecht passende luiken. De russen kregen zelfs de cockpitdaken nooit dicht, en moeten hun toestellen afdichten met gruwelijk lelijke doeken.quote:Op donderdag 30 december 2004 15:27 schreef sp3c het volgende:
0w heb ik nu alweer de afwijkende mening?
Het zal best een geslaagd toestel zijn maar het ding is gewoon lelijk
Frogfoot daarentegen is mooi![]()
Ze zijn gestopt omdat ze zijn overgenomen door Electronic Arts, de publiceerders van BF:1942. Zijn nu bezig met BF:2, en dat ziet er veelbelovend uit. Trouwens, ook de andere mods zijn vaak heel mooi (zit alleen nog steeds te zoeken naar een mod die ook China liet meedoen, maar nooit meer wat van gehoordquote:Op donderdag 30 december 2004 12:55 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zekers vet
Beetje een Russiche A10
Als je het hebt gedownload dan kan je hier de mods vinden:
http://desertcombat.com/ materieel uit de Golf, zij zijn gestopt met het maken
http://dcx.com is weer een mod op DesertCombat met nog meer materieel
Maar dat is omdat hun piloten niet verwend zijn, dat zijn net zulke bonken als die kisten zelf...quote:Op donderdag 30 december 2004 15:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Frogfoot is, zoals veel van zijn oosteuropese soortgenoten oerlelijk. Waar westerse vlegtuigen glad zijn afgewerkt, zijn de oosterse lelijk hoekig, met slecht passende luiken. De russen kregen zelfs de cockpitdaken nooit dicht, en moeten hun toestellen afdichten met gruwelijk lelijke doeken.Westerse toestellen kun je zonder problemen in de regen of sneeuw zetten, zonder dat je de volgende ochtend in een bad zit.
Zijn inderdaad overgenomenquote:Op donderdag 30 december 2004 18:11 schreef Strijder het volgende:
[..]
Ze zijn gestopt omdat ze zijn overgenomen door Electronic Arts, de publiceerders van BF:1942. Zijn nu bezig met BF:2, en dat ziet er veelbelovend uit. Trouwens, ook de andere mods zijn vaak heel mooi (zit alleen nog steeds te zoeken naar een mod die ook China liet meedoen, maar nooit meer wat van gehoord).
Dan kun je mij echt wegdragen na een tijdje gewoonquote:
Dat lijkt me echt stoer weet jequote:Op donderdag 30 december 2004 18:48 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Dan kun je mij echt wegdragen na een tijdje gewoon
dan kom ik de eerste week niet meer buiten, eerst de hele gaza strook opruimen met bulldozers en met napalm Cairo en Damascus helemaal platbranden![]()
Zou je in een mod ook gewoon alle Arabische landen kunnen veroveren en jezelf vervolgens uitroepen tot het hoofd van de Arabische liga?![]()
![]()
![]()
wat is in godsnaam die grote witte raket die er onderhangt een tacticalnuke ofzoquote:
waar ben je als regering dan meebezigquote:Op donderdag 30 december 2004 14:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee er is een vredesmissie daar, vergelijkbaar met de Ethiopie/Eritrea missie ... de peacekeepers bewaken een grensgebied tussen de rebellen en de regering en hebben zich over verschillende bases verspreid, ook een detachement op het vliegveld (volgens mij staan/stonden er ook wat eigen helikopters)..
opeens begon de regering weer dingen te bombarderen bij de rebellen. Frankrijk waarschuwde dat het op moest houden en stapte naar de VN veiligheidsraad om toestemming er wat aan te doen.
2 dagen later stijgen de toestellen weer op, vliegen richting de grens draaien een paar keer om het daargelegen Franse kamp (met rode kruisvlaggen enzo) heen en beginnen ongeleide raketten te schieten (57mm?) hierbij komen 9 Franse mariniers en 1 Amerikaanse soldaat om het leven.
Toestellen gaan weer naar huis worden van extra brandstof en munitie voorzien en de Fransen aldaar schieten de neus ervanaf
vervolgens komen de mi24's wat op de Fransen schieten en de Fransen maken die ook stuk.
vervolgens worden de Fransen bij een (ander?) vliegveld beschoten met rpg's en maken ze alle vliegtuigen in de hangars aldaar stuk
[..]
jah ... beetje kamikaze achtig
maar het ging dan ook per ongeluk
dcx.com werkt nietquote:Op donderdag 30 december 2004 12:55 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zekers vet
Beetje een Russiche A10
Als je het hebt gedownload dan kan je hier de mods vinden:
http://desertcombat.com/ materieel uit de Golf, zij zijn gestopt met het maken
http://dcx.com is weer een mod op DesertCombat met nog meer materieel
sorry het moet ook http://dcxtended.com/ zijnquote:Op donderdag 30 december 2004 22:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dcx.com werkt niet
en heb je daar de legale versie voor nodig![]()
weet dat er op de consoles battlefield modern combat uitkomt wat speelt in irak.
trouwens nog een tip is ghost recon 2 ook erg goed en je mag met de opvolger van de m16 schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |