abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24319686
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 00:42 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hahahahahahaha zijn we nieuwschierig
Ja, wat is het nou geworden dan, hoop zo dat de hond ent evt. de katten een goed tehuis zullen krijgen! Heel nieuwschierig dus
pi_24327409
We zijn in overleg
Dino is nl nog ziek en ik wil alleen een hem een ander huisje geven als hij echt beter is.
maar het ziet er goed uit voor hem
pi_24353146
YES!!! We houden het topique nog even hoog......
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_24354042
spannend!!!
pi_24367857
Is Dino al weer een beetje beter Ik hoop het voor hem!
pi_24381863
Morgen gaan de hechtingen eruit en dan kijken wat de dierenarts zegt.
Ohja Dino is echt een maffe hond hoor, die eet zijn medicijnen gewoon zo uit je hand
pi_24386906
Dino is lievvvvv
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_24390399
quote:
Op maandag 3 januari 2005 23:53 schreef Anitra het volgende:
Morgen gaan de hechtingen eruit en dan kijken wat de dierenarts zegt.
Ohja Dino is echt een maffe hond hoor, die eet zijn medicijnen gewoon zo uit je hand
Haha is wel makkelijk natuurlijk!

En als ie beter is, hebben jullie dan een ander huis voor hem gevonden, of nog niet?
  woensdag 5 januari 2005 @ 02:25:23 #59
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_24404309
Update !! Update !! Update !!
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 5 januari 2005 @ 11:54:35 #60
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_24408574
Ik leef helemaal met jullie mee!!!

EN?! Wat is het geworden???
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_24410591
Dino is nu bij de dierenarts had me een dag vergist Zodra hij thuis komt laat ik weten hoe het met hem is.
pi_24412237
De hechtingen zijn eruit
Alleen nu is er toch een stukje oor open gegaan door het eruit halen van de hechtingen. Dus hij moet de kap nog dragen zodra wij niet in de buurt zijn bij hem zodat hij niet kan gaan schudden of krabben. Ook moeten we nog ff door met de anti-biotica en heeft hij zalf gekregen voor in zijn oor. Dus nog helemaal beter is hij niet.
pi_24517812
hoe gaat het???
DANYEL EN THIJS
pi_24518349
mocht je echt in nood komen, kun je misschien wat hebben aan de site www.slhh.nl. Daar vangen ze dieren op en hebben vaak per direct een tijdelijk opvang gezin. Je kunt ook contact houden met dit gezin en ook met het vaste adres waar hij daarna terecht komt. Zodat je weet dat echt alles goed gaat met je hond.
Sterkte!!!
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
pi_24518372
En hoe is het nu?? Is de hond al beter? En met je zoontje, gaat dat ook goed, met de allergie etc
pi_24522981
Als het goed is gaan we volgend weekend een kijkje nemen en als het klikt word het spannend
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  dinsdag 11 januari 2005 @ 23:26:45 #67
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_24523478
quote:
Op donderdag 16 december 2004 09:43 schreef Anitra het volgende:

Het is een mannetje en is geholpen.
Waarmee heb je hem geholpen dan

ik kan me niet voorstellen dat je castreren "helpen" noemt,dan durf ik nooit geen "help" meer te roepen

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_24569146
Zet het ook eens op www.hondenforum.nl daar zitten ook heel veel mensen die het lezen en wellicht nog een plekje hebben.

Groeit een kind trouwens niet over zo'n allergie heen? Dat hoor je toch wel eens? Wel zonde dat je daarom nu juist 3 dieren weg moet doen.
pi_24576796
Dino is weer helemaal beter Hij speelt weer als van ouds en wil weer met iedereen knuffelen. En er begint ook weer haar op zijn oor te groeien. Volgend weekend gaat Dino kennis maken met Bar en Mar en ben heel benieuwd hoe dat gaat.
De katten hebben heel misschien ook een huisje gevonden.

Een kind kan over zijn allergie heen groeien, maar mijn zoon is zo allergisch dat hij aan een puf zit en helemaal onder de uitslag. Er is dus echt geen andere oplossing dan de dieren weg te doen.
pi_24577222
Idd, het is beter voor je zoon zo. Maar het blijft natuurlijk vervelend. Maar als Bar en Mar hem overnemen, weet je toch waar hij is, en het lijkt me een beter gevoel, dan hem zo aan vreemde mee te gegeven. Ik hoop het voor jullie allemaal dat de hond en katten een goed tehuis krijgen.

Houdt ons op de hoogte
  zaterdag 15 januari 2005 @ 15:28:05 #71
66519 Hilje23
JUST NOT A SHIT GIVER I GUESS
pi_24581521
Nou, ik ben ook benieuwd! Hou ons op de hoogte!
- "If you don't live for something - you'll die for nothing" -
- "There is no greater mistake then he who did nothing because he could only do a little" -
- Me...Just like you ... Only better -
pi_24585494
Ik ben ook heel blij dat Dino naar Bar en Mar gaat. Kan ik via de cam zien of het goed gaat
Maar die mensen die dit weekend de katten zouden komen halen heb ik niks meer van gehoord Ik baal als een stekker want nu ziet het er naar uit dat ze toch naar het asiel moeten
pi_24585582
shhhhhiiiit Anitra dat is balen, maar wat is jouw kind allergisch zeg!!!! Maar er zijn ook mar zat mensen (hoe rot ook) die heel graag volwassen katten hebben hoor, je hebt meer dan je best gedaan en meer kun je niet doen (oproep op een kattenliefhebberssite??)
DANYEL EN THIJS
pi_24586024
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 19:37 schreef Anitra het volgende:
Ik ben ook heel blij dat Dino naar Bar en Mar gaat. Kan ik via de cam zien of het goed gaat
Maar die mensen die dit weekend de katten zouden komen halen heb ik niks meer van gehoord Ik baal als een stekker want nu ziet het er naar uit dat ze toch naar het asiel moeten
Plaats het eens op het prikbord van de katten.pagina.nl alles beter dan ze naar het asiel doen
pi_24586110
Het is echt zielig en dan moet hij de grote testen nog doen.
Heb een link van die site?bedoel die van catootje dus

Heb inmiddels wel een advertentie gezet op vraag en aanbod van katten.pagina Hopenlijk krijg ik daar snel wat op te horen.

[ Bericht 58% gewijzigd door Anitra op 15-01-2005 20:34:21 ]
pi_24593897
Balen he, van de katten! Maar dat gaat ookwel helemaal goed komen denk ik
pi_24632822
De mensen hebben toch contact gezocht en zouden ze vandaag ophalen, maar ivm de file waren ze laat thuis. Nu komen ze morgen avond rond 8 uur de katten ophalen. Ik heb de reismandjes al in elkaar geknutseld. Dus morgen langzaam de spulletjes van de katten bij elkaar zoeken en dan afscheid nemen en snel nog een boel foto's maken. Word er erg verdrietig van, maar weet dat er gewoon geen andere uitweg is. En dan nog een paar daagjes en dan komen Bar en Mar voor Dino. Ineens gaat alles zo snel.
pi_24636676
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 00:58 schreef Anitra het volgende:
De mensen hebben toch contact gezocht en zouden ze vandaag ophalen, maar ivm de file waren ze laat thuis. Nu komen ze morgen avond rond 8 uur de katten ophalen. Ik heb de reismandjes al in elkaar geknutseld. Dus morgen langzaam de spulletjes van de katten bij elkaar zoeken en dan afscheid nemen en snel nog een boel foto's maken. Word er erg verdrietig van, maar weet dat er gewoon geen andere uitweg is. En dan nog een paar daagjes en dan komen Bar en Mar voor Dino. Ineens gaat alles zo snel.
De naam van de hond kwam me al zo bekend voor.
Succes ermee.

Jans
pi_24641701
Aaah is idd wel heel balen voor je, dat alles nu zo snel in 1x weggaat. Maar denk maar aan de gezondheid van je zoon, misschien dat je daar vrolijker van wordt..

Good luck, met je zoon, en sterkte!
  zondag 23 januari 2005 @ 18:35:25 #80
66519 Hilje23
pi_24709975
Hoe is het gegaan?
- "There is no greater mistake then he who did nothing because he could only do a little" -
pi_24716421
Thanks Janslong time no see, alles oke?

Dino is gisteravond met Bar en Mar mee gegaan. We hadden een gezellige middag en avond en al die tijd heeft Dino in de buurt van Mar gezeten. Hij voelde het gewoon aan. Dat deed me goed. Na wat kattekwaad uit gehaald te hebben vannacht gaat alles perfect geloof ik. Hij heeft al aardig wat wandeluurtjes erop zitten.
Alleen moeten wij wel een boel gewoontes afleren. Net zoals een stukje brood dat viel dan wil je de hond roepen. De huiskamer hebben we gelijk omgebouwd midden in de nacht om die lege plek wat minder leeg te maken. Denk dat de grote klap van de week komt als er mensen gaan vragen hoe het met de hond is omdat ze je niet meer zien wandelen met hem. Ik heb mijn moeder ook nog niet durven bellen Ben ang dat ik dan in jankn uitbarst
pi_24716762
Sterkte Anitra, het is gewoon de beste oplossing, maar het lijkt me zo moeilijk
Bar en Mar, we eisen een nieuw topic met wel en wee verhalen over Dino

maandag 24 januari 2005 @ 03:02:45 #83
66519 Hilje23
pi_24717579
quote:
Op maandag 24 januari 2005 00:55 schreef Anitra het volgende:
Thanks Janslong time no see, alles oke?

Dino is gisteravond met Bar en Mar mee gegaan. We hadden een gezellige middag en avond en al die tijd heeft Dino in de buurt van Mar gezeten. Hij voelde het gewoon aan. Dat deed me goed. Na wat kattekwaad uit gehaald te hebben vannacht gaat alles perfect geloof ik. Hij heeft al aardig wat wandeluurtjes erop zitten.
Alleen moeten wij wel een boel gewoontes afleren. Net zoals een stukje brood dat viel dan wil je de hond roepen. De huiskamer hebben we gelijk omgebouwd midden in de nacht om die lege plek wat minder leeg te maken. Denk dat de grote klap van de week komt als er mensen gaan vragen hoe het met de hond is omdat ze je niet meer zien wandelen met hem. Ik heb mijn moeder ook nog niet durven bellen Ben ang dat ik dan in jankn uitbarst
Heel veel sterkte hoor! Het is verschrikkelijk moeilijk als je hond er niet meer is...in jullie geval weten jullie dat ie op een mooi plekkie is bij fijne mensen..dat scheelt wel een beetje!
Maar idd...een stukje brood dat valt, het wandelen, etc.
Veel succes en sterkte!
  † In Memoriam † maandag 24 januari 2005 @ 09:56:41 #84
43556 miss_dynastie
pi_24719358
Ach, Anitra, wat moeilijk meis. En je mag gerust huilen hoor, het is een moeilijke beslissing Gelukkig weet je dat hij goed terecht is gekomen, is denk ik wel een stukje 'troost'?
pi_24730312
STERKTE MEID!
is zou er eerlijk gezegt niet aan moeten denken mijn hond af te staan! Maar dat ie tenminsten een goed tehuis heeft gekregen (wat ie zekers al had) is toch een prettig gevoel ondanks het verdriet.
En denk nu maar aan je zoontje, die niet meer onder de uitslag zal gaan zitten etc... een verlichting van de pijn misschien..

En Bar en Mar wees lief voor Dino, en laat ik het niet merken dat jullie dat niet zijn, dan kom ik Dino alsnog zelf ontvoeren bij jullie

Sterkte
pi_24741823
Lijkt me verschrikkelijk.. Sterkte
pi_24746999
Thanks!!!!
We gaan van het weekend al naar Bar en Mar toe
Djulian zijn uitslag word al minder trouwens, dus we hebben er goed aan gedaan voor hem. Langzaam word elk hoekje van het huis onder handen genomen. En nog steeds de grote jankbui niet gehad, probeer het voor me uit te schuiven denk ik, want hij zit er wel, maar heb ook nog een dochter van 10 waar ik me groot voor moet houden. Mijn dochter heeft van oma visjes gekregen, zodat ze toch "iets" heeft om te verzorgen....
pi_24747611
Is dat wel verstandig om nu al op bezoek te gaan, lijkt me erg verwarrend voor de hond...

Het is beter de hond minimaal de eerste 2 maanden met rust te laten zodat hij zijn plek goed kan vinden binnen het gezin, nu doe je hem waarschijnlijk erg veel verdriet aan...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_24748354
Anitra, dat is echt niet verstandig, hoe verdrietig het ook is
pi_24751507
Dino is een hond die niet 1 baasje heeft. Hij past zich zeer gemakkelijk aan. Toen hij een tijdje terug bij mijn ouders logeerde kon ik ook op visite gaan en weer weg zonder problemen. Dino heeft niet 1 baas, hij heeft het overal naar zijn zin.
  woensdag 26 januari 2005 @ 10:33:17 #91
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_24755947
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 23:48 schreef Anitra het volgende:
Dino is een hond die niet 1 baasje heeft. Hij past zich zeer gemakkelijk aan. Toen hij een tijdje terug bij mijn ouders logeerde kon ik ook op visite gaan en weer weg zonder problemen. Dino heeft niet 1 baas, hij heeft het overal naar zijn zin.
Vooral tegen de adviezen ingaan. Als je echt van je hond houdt laat je hem los en laat je hem met rust voor de komende 2 maanden. Je schept verwachtingen bij de hond en kan hij zich niet goed binden aan de nieuwe eigenaar en de nieuwe omgeving.

Maar vooral het voor jezelf doen Anitra. De hond is maar bijzaak.
I'm getting too old for this....
pi_24755959
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 10:33 schreef Havoc het volgende:

[..]

Vooral tegen de adviezen ingaan. Als je echt van je hond houdt laat je hem los en laat je hem met rust voor de komende 2 maanden. Je schept verwachtingen bij de hond en kan hij zich niet goed binden aan de nieuwe eigenaar en de nieuwe omgeving.

Maar vooral het voor jezelf doen Anitra. De hond is maar bijzaak.
Jeetje, doe niet zo lullig
pi_24755983
Anitra heeft het beste met haar hond voor! En is dus echt geen bijzaak voor haar. Ze heeft het er al moeilijk genoeg mee, en dat moet jij Havoc ook nog eens zo lullig gaan doen!
  woensdag 26 januari 2005 @ 10:41:48 #94
35189 Troel
scherp en bot
pi_24756069
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 10:34 schreef XemmyX het volgende:

[..]

Jeetje, doe niet zo lullig
Hij zegt het misschien op een wat harde manier, maar er is wel een verschil tussen bij "opa en oma zijn" en vervolgens weer naar huis te gaan en nu voorgoed ergens te zijn en je baasje daar te zien. Denkt Dino dan niet dat je hem ook weer op komt halen enzo. Ik snap wel wat Havoc bedoelt, ook al snap ik Anitra;s punt ook wel.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_24768023
Havoc ik begrijp jou wel, maar jij kent die hond voor geen meter en ik wel!
Maar het is niet dat we daar voor de hond naar toe gaan trouwens, we gaan daar heen omdat hun zoon gedoopt word, moet ik dat dan afzeggen omdat er een paar mensen vinden dat ik mijn hond met rust moet laten? Dacht het niet
pi_24841341
Vandaag hebben we Dino weer gezien.
Dino is kompleet gewend daar en heeft het heel erg naar zijn zin. Hij lag heerlijk, speelde, kwam ons begroeten en toen wij weg gingen bleef hij keurig binnen zonder raar te kijken, te piepen of proberen achter ons aan te komen. Was wel lachen uit automatisme zei ik tegen Dino rustig, maar hij luisterde niet 1,2,3 naar mij en toen Mar het zei ging hij gelijk down. De complimenten over de opvoeding van Dino deden me erg goed. Hij reageerde niet op mijn stem, maar ik ben de enige die tot nu toe kan communiceren met hem via mijn handen en hij reageerde dus nog wel op de hand tekens Maar hij heeft het goed daar!!!!! Hij is op zijn plek en dat zie je ook aan hem. Ja Bar en Mar zijn geweldige baasjes voor hem!!!!!!
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 23:19:05 #97
43556 miss_dynastie
pi_24841403
Dat moet een heerlijk gevoel geven Anitra, weten dat je beessie zo goed op zijn plek is
pi_24847232
Fijn om te horen
pi_24849493
he, dat is een opluchting zeg!!!!!!!
DANYEL EN THIJS
pi_24912195
eindelijk weer een berichtje van deze kant
Hier gaat alles prima Dino is een schat van een beest, luisterd geweldig goed, is heel speels, knuffelbaar, en een snurker

Ik las dat er mensen geinterseerd zijn in een topic over Dino nou ik zal er es politiek over nadenken
iig zal ik jullie snel verblijden met een paar foto's van Dino

Nogmaals Anitra Dino is zo goed opgevoed en luisterd geweldig goed bedankt
het was gezellig dat jullie er bij waren met de doop, en dat er nog maar veel mooie momenten mogen volgen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')