abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24010507
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik wist het ,
maar ik lurk verder,
heerlijk leesvoer
Zeg eh yvonne ik wil niets zeggen hoor, maar je gelooft het toch zelf niet zeker hè...?
I´m back.
pi_24010613
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Heb je de text bij die photo gelezen dan??? Lijkt mij dat jij Callas van homophobie beschuldigde, aangezien jij homoseksueel bent. Die vlieger gaat echter niet op aangezien we tot nu toe niet wisten dat jij homoseksueel was.
Jonge man, waaruit blijkt voor jou dat Lucida homoseksueel zou zijn. En ook heb je nog niet de homofobie van Callas overtuigend weerlegd.
quote:
Laat de kat van Ollie hierbuiten ja, die is zwart.
Ik kon het niet laten die sneer even te moeten uit te delen.
quote:
Van stonde af aan heb ik vat op je joh.
De pik op mij hebben, zul je bedoelen, maar het geeft niet daar kunnen we tegen...
quote:
..]

het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_24010772
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:05 schreef yvonne het volgende:

iemand die iig heel veel werk aan posts besteed en veel plezier beleeft in het schofferen van diverse mensen,
zeker als iedereen hapt is het bal.
En, wat vind je van me nieuwe sig, yvonne?
And it's only the giving
That makes you
What you are
  Admin donderdag 16 december 2004 @ 13:25:39 #104
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24010859
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zeg eh yvonne ik wil niets zeggen hoor, maar je gelooft het toch zelf niet zeker hè...?
Lieve Ryan, ik zou me werkelijk naar lachen als Lucida idd een semi bekend persoon is, waar we eik in het dagelijks leven veel respect voor hebben

Maar goed,
ik heb een bizar gevoel voor humor
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_24010891
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:15 schreef lucida het volgende:

[..]

Jonge man, waaruit blijkt voor jou dat Lucida homoseksueel zou zijn.

En ook heb je nog niet de homofobie van Callas overtuigend weerlegd.
[..]
Goed, daar gaat-ie dan (voor de derde x geloof ik): jij beschuldigt Callas (via dat plaatje) van homophobie, omdat zij tegen jou ingaat (neem ik aan). Dit is alleen logisch als jij homoseksueel bent, lijkt me. De weerzin van Callas tegen jou, zou jij dan evt. kunnen duiden als homophobie. Wat op zich niet waar is, want noch Callas noch iemand anders was op de hoogte van je geaardheid en dus is in haar weerzin tegen jou niets maar dan ook niets terug te vinden van homophobie. Verder is het ook niet zo dat iedere weerzin die iemand zou kunnen voelen tegen een user die homoseksueel is per definitie voortkomt uit de geaardheid van die user. Je kunt zo iemand ook vanwege tal van andere redenen weerzinnig vinden.
quote:
Ik kon het niet laten die sneer even te moeten uit te delen.
[..]
Moet ik nu een compliment geven voor je grondigheid???
quote:
De pik op mij hebben, zul je bedoelen, maar het geeft niet daar kunnen we tegen...
[..]
De pik op je??? Jij blijft je uitdrukken in homo-erotische uitdrukkingen hè? Anyway nee ik heb niet MIJN pik op JOU nee.
quote:

In de zin dat het nogal gekunsteld overkomt hè...
I´m back.
  Admin donderdag 16 december 2004 @ 13:28:53 #106
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24010946
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:22 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik heb text only,
-edit-
gelezen.
Eerlijk zeggen?
Zo on Ollie, ik had nooit gedacht dat jij mee zou doen aan de hype quotes van users in je sig te zetten,
maar
dat is mijn bescheiden mening.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_24010966
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:25 schreef yvonne het volgende:

[..]

Lieve Ryan, ik zou me werkelijk naar lachen als Lucida idd een semi bekend persoon is, waar we eik in het dagelijks leven veel respect voor hebben

Maar goed,
Ja, dat merkte Ollie al op. Stel dat we te maken hebben met Job Cohen. Zulks zou vermakelijk zijn idd, ware het niet dat ik me dan afvraag of Job niet veel betere dingen te doen heeft dan de rabiate reactionair uithangen op een jongerensite. Echter, ik vrees met grote vreze dat een dergelijk scenario wat al te ver bezijden de waarheid zal liggen. Zomaar een ingeving hoor. .
I´m back.
pi_24010995
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:22 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ha, Ollie jij komt me even aflossen??? . Ik ben straks weg tot vanavond...
I´m back.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 13:31:12 #109
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24011012
Cohen is niet zo slim als lucida. Welk een dunk.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_24011017
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik heb text only,
-edit-
gelezen.
Eerlijk zeggen?
Zo on Ollie, ik had nooit gedacht dat jij mee zou doen aan de hype quotes van users in je sig te zetten,
maar
van wie is die quote in jouw sig ?
pi_24011105
quote:

[..]

Ik heb text only,
-edit-
gelezen.
Eerlijk zeggen?
maar
Ik dacht dat het een hype was om quotes van Duderina in je sig op te nemen eerlijk gezegd.
I´m back.
pi_24011251
quote:

[..]

Ik heb text only,
-edit-
gelezen.
Eerlijk zeggen?
maar
Maar qua uitspraak kan ie dus wel door de Fokbeugel? Die sig?
Mag ik daaruit concluderen dat wat betreft de moderatie de lat inderdaad wat hoger is gelegd, de laatste weken? Dat er wat meer 'gezegd' mag worden? En zo ja, why?
Ik vind de citaatjes van lucida buiten de fatsoenlijke omgangsvormen vallen. Vandaar ook die sig hè.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  Admin donderdag 16 december 2004 @ 13:46:26 #113
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24011365
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:31 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

van wie is die quote in jouw sig ?

Maar ik ben dan ook een slaafs volger

† In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 13:47:57 #114
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24011394
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:41 schreef OllieA het volgende:

[..]

Mag ik daaruit concluderen dat wat betreft de moderatie de lat inderdaad wat hoger is gelegd, de laatste weken? Dat er wat meer 'gezegd' mag worden? En zo ja, why?
Ik vind de citaatjes van lucida buiten de fatsoenlijke omgangsvormen vallen. Vandaar ook die sig hè.
En jij maakt er nog eens extra reclame voor?
Doe niet zo hypocriet, kloon van.
pi_24011449
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

En jij maakt er nog eens extra reclame voor?
Doe niet zo hypocriet, kloon van.
Reclame is in the eye of the beholder.
Maar ik wist al dat jij op dit soort produkten viel.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 13:52:20 #116
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24011482
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:50 schreef OllieA het volgende:

[..]

Reclame is in the eye of the beholder.
Maar ik wist al dat jij op dit soort produkten viel.
Oh? Heb ik zo'n sig dan? Nee he?
Jij vindt het maar wat prachtig of zou je anders nog wat andere extreme uitspraken in je sig vermelden?
pi_24011569
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:41 schreef OllieA het volgende:

[..]

Die sig , die quote van Lucida, is gebaseerd op een passage vh boekje 'De weg van de moslim".
Daar was destijds nogal wat commotie over, velen vonden dat een boekje vol met dergelijke uitlatingen, o.a. dus aan het adres van homo's absoluut niet kon.
SCH daarentegen haalde zijn schouders er over op "Ach, zolang de daad niet bij het woord wordt gevoegd, zie ik het probleem er niet van in, denk je nu echt dat er door dit boekje overal de homo's van het dak gegooid zullen worden" daar kwam zijn reactie zo ongeveer op neer.

Ik zie dus nu niet in waarom jij je namens SCH denkt te moeten druk maken over deze gebruikte quote door een user aan het adres van een user die dus zelf dergelijke uitlatingen geen probleem vond
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24011599
en waarschijnlijk zijn niet alle homo's als SCH
  Admin donderdag 16 december 2004 @ 13:59:56 #119
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24011637
Ah, milagro is er, nu hoeft het niet meer naar R&P,
als Mohammed niet naar de berg etc.

† In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 14:00:51 #120
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24011656
Ik heb eerder zo'n idee dat Ollie de Cohen is.
pi_24011677
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:56 schreef milagro het volgende:

[..]

Die sig , die quote van Lucida, is gebaseerd op een passage vh boekje 'De weg van de moslim".
Daar was destijds nogal wat commotie over, velen vonden dat een boekje vol met dergelijke uitlatingen, o.a. dus aan het adres van homo's absoluut niet kon.
SCH daarentegen haalde zijn schouders er over op "Ach, zolang de daad niet bij het woord wordt gevoegd, zie ik het probleem er niet van in, denk je nu echt dat er door dit boekje overal de homo's van het dak gegooid zullen worden" daar kwam zijn reactie zo ongeveer op neer.

Ik zie dus nu niet in waarom jij je namens SCH denkt te moeten druk maken over deze gebruikte quote door een user aan het adres van een user die dus zelf dergelijke uitlatingen geen probleem vond
Zo'n topic valt meteen dood hè, als jij je meldt. Waarom ga je niet plaatjes pasten van Mr. Big in dat Satc-topic???
I´m back.
pi_24011712
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik heb eerder zo'n idee dat Ollie de Cohen is.
hij post op Fok! om de boel bij elkaar te houden
pi_24011713
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:59 schreef yvonne het volgende:
Ah, milagro is er, nu hoeft het niet meer naar R&P,
als Mohammed niet naar de berg etc.
Ja en let nu op Ryan, die onmiddelijk zijn frustraties op mij gaat richten
pi_24011733
Oh kijk eens aan, daar is ie al
pi_24011739
quote:

[..]

Ik spreek hier niet voor SCH, die kan zijn eigen boontjes wel doppen. En ik maak mij dus niet druk namens SCH. Ik maak mij druk names mijzelf.
Ik stoor mij uitermate aan de uitlatingen van lucida. Zo simpel is dat. Ik ben voor een wat fatsoenlijker discours, zonder uitspraken als 'atheïstische jood' als een van de vele in een riedeltje om Cohen te bashen, en 'pisnichten', 'holmaatjes', 'uitgeholde meningen' enzovoorts over homo's die een andere mening dan lucida zijn toegedaan.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24011763
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:04 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik spreek hier niet voor SCH, die kan zijn eigen boontjes wel doppen. En ik maak mij dus niet druk namens SCH. Ik maak mij druk names mijzelf.
Ik stoor mij uitermate aan de uitlatingen van lucida. Zo simpel is dat. Ik ben voor een wat fatsoenlijker discours, zonder uitspraken als 'atheïstische jood' als een van de vele in een riedeltje om Cohen te bashen, en 'pisnichten', 'holmaatjes', 'uitgeholde meningen' enzovoorts over homo's die een andere mening dan lucida zijn toegedaan.
't is wat, hè
die joden ook altijd
pi_24011781
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:04 schreef milagro het volgende:
Oh kijk eens aan, daar is ie al
Okee, u vraagt wij draaien. .
quote:
Ik denk dat je echt niet over veel fantasie behoeft te beschikken om te concluderen dat jijzelf de boel hier de vernieling in aan het draaien bent. Eerst post je een nogal puberale post (zeker voor een vrouw van pre-middelbare leeftijd met een gepaintbrushte avatar van zichzelf) om te melden dat iemand van de cast lesbisch danwel bi is (who gives a dam' of iemand lesbisch is of bi of is dat een hang-up voor jou???), dan geef je smalend aan dat de partner van die castmember niet aan jouw veeleisende smaak voldoet blijkbaar (ook weer even puberaal) en dan geef je aan dat je maar liefst zelf over een partner beschikt (wat ook al zo ongeloofwaardig overkomt) en vervolgens blijkt na een paar posts van mij dat je ook nog hebt lopen liegen dat je groot en lelijk bent over het feit dat je in mekaar gerost bent geweest, alleen maar om een paar punten te behalen in een subforum barstensvol met labiele pubers.
I´m back.
pi_24011788
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:03 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Ik mag dan arrogant zijn, maar zo aanmatigend, dat haal ik zelfs niet.

Maar het is natuurlijk in deze tijd veel politiek correcter om elkaar op Fok voor rotte vis uit te maken.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24011799
En de Pamela Hemelrijk-award voor het jaar 2004 gaat dit jaar natuurlijk, hoe kan het anders, naar milagro. .
I´m back.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 14:08:34 #130
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24011807
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:03 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

pi_24011821
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:06 schreef milagro het volgende:

[..]

't is wat, hè
die joden ook altijd
Zo ken ik je weer. Hoog van de toren blazen, en dan laag eindigen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 14:09:52 #132
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24011833
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:07 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik mag dan arrogant zijn, maar zo aanmatigend, dat haal ik zelfs niet.

Maar het is natuurlijk in deze tijd veel politiek correcter om elkaar op Fok voor rotte vis uit te maken.
Jij doet dat op een geniepige manier door te vissen naar iemand's identiteit. Iets dat tegen de fokregeltjes is, nietwaar?
pi_24011843
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:07 schreef OllieA het volgende:

combinatie van gebrek aan argumenten en persoonlijke frustraties misschien.
pi_24011864
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Okee, u vraagt wij draaien. .
[..]
Ja lullig, hè dat niemand daar op in ging in dat topic.
Nu hier maar eens proberen?

Wat is dat toch met jou, Ryan, je klikt op mijn naam en dan word je groen van ergenis en probeert dan de aandacht op mij te richten door allerlei negatieve en vooral verzonnen larie te debiteren in de hoop dat je medestanders kweekt, of mij raakt
pi_24011867
Riool laag idd.
I´m back.
pi_24011879
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Jij doet dat op een geniepige manier door te vissen naar iemand's identiteit. Iets dat tegen de fokregeltjes is, nietwaar?
Ga buiten spelen joh, als je niet begrijpt waar het hier over gaat. En niet meegaan met moslims en homo's hè, ook al spelen ze nog zo mooi viool.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24011896
quote:

[..]

En SCH had dat zoals gebruikelijk weer erg adequaat opgemerkt
Wat een held
pi_24011903
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:09 schreef OllieA het volgende:

[..]

Zo ken ik je weer. Hoog van de toren blazen, en dan laag eindigen.
ach komende uit een semi joods nest mag ik dergelijke grapjes maken, zo werkt dat toch
pi_24011931
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:12 schreef SCH het volgende:

[..]

En SCH had dat zoals gebruikelijk weer erg adequaat opgemerkt
Wat een held
Idd, en ik weet dan ook zeker dat een dergelijke door Lucida aangehaalde passage jou niet raakt, je bent tenslotte zelf ook geen lieverdje daar waar de discussie fel wordt
pi_24011950
Efin uit met de lol, ben elders. Toedels.
I´m back.
pi_24011959
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:12 schreef milagro het volgende:

[..]

ach komende uit een semi joods nest mag ik dergelijke grapjes maken, zo werkt dat toch
Van mij mag je hoor. Maar iets inhoudelijker reageren zou wel fijn zijn.
En - ondanks de liefdesrelatie tussen jou en Ryan3 - dit topic gaat over mijn bezwaren bij lucida's manier van posten. Imho.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24011966
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:14 schreef milagro het volgende:

[..]

Idd, en ik weet dan ook zeker dat een dergelijke door Lucida aangehaalde passage jou niet raakt, je bent tenslotte zelf ook geen lieverdje daar waar de discussie fel wordt
Welke passage gaat het dan om?

Ik snap die hype rond Lucida niet, ik vind hem een van de matigste users ter rechterzijde en als ie al echt iets is irl dan laat ie daar weinig van blijken.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 14:18:12 #143
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24012010
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:11 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ga buiten spelen joh, als je niet begrijpt waar het hier over gaat. En niet meegaan met moslims en homo's hè, ook al spelen ze nog zo mooi viool.
Doe het zelf joh, jij opent zo'n triest bashtopic.
pi_24012043
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Doe het zelf joh, jij opent zo'n triest bashtopic.
Waar jij je kennelijk weer reuze mee vermaakt.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24012109
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:25 schreef yvonne het volgende:

[..]

Maar goed,
Beste Yvonne,

We moeten de zaak ook niet mooier maken dan hij is. Wat de suggestie betreft dat dit soort lieden, hier op Fok inderdaad wel eens te hoop kunnen lopen tegen de opvattingen van iemand, die ze in 'werkelijkheid' juist zouden toejuichen, zit je dichter bij het vuur dan die zelfde lieden voor waar willen hebben.

Het blijft vermakelijk hoe die lieden,als bilmaatjes (KP, OllieA, Ryan3, Bleusdude, SCH en andere spijtoptanten van de verlichting), telkens maar weer proberen met alles wat ook maar in hun botte hersens opkomt, de beeldvorming naar hun hand te zetten - tot nu toe tamelijk vruchteloos en vooral voorspelbaar simpel.

De TS beschikt over een tragisch gevoel voor humor, alleen wordt hij door zijn galzwarte ironie ernstig belemmerd daar in de praktijk ook de vruchten van te plukken - even zo treurig, daar niet van...
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_24012116
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:19 schreef OllieA het volgende:

[..]

Niet reageren op dat ventje joh, die is zo eenzaam.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 14:24:10 #147
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24012159
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:19 schreef OllieA het volgende:

[..]

Nou, nee, niet echt. Ik kom hier vooral kijken om te zien hoe je weer draait en kronkelt.
pi_24012165
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Welke passage gaat het dan om?

Ik snap die hype rond Lucida niet, ik vind hem een van de matigste users ter rechterzijde en als ie al echt iets is irl dan laat ie daar weinig van blijken.
Is er een hype rond Lucida dan?
Als die er is, dan wordt hij zo te zien hier vooral door haar/zijn tegenstanders gecreëerd.
Dat is wel weer grappig
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 14:24:41 #149
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24012171
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Niet reageren op dat ventje joh, die is zo eenzaam.
Kijk eens wat vaker in de spiegel.
pi_24012174
De TS heeft tenminste humor, dat kun je van de nieuwe nazi's hier niet zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')