Zeg eh yvonne ik wil niets zeggen hoor, maar je gelooft het toch zelf niet zeker hè...?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wist het ,
maar ik lurk verder,
heerlijk leesvoer
Jonge man, waaruit blijkt voor jou dat Lucida homoseksueel zou zijn. En ook heb je nog niet de homofobie van Callas overtuigend weerlegd.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb je de text bij die photo gelezen dan??? Lijkt mij dat jij Callas van homophobie beschuldigde, aangezien jij homoseksueel bent. Die vlieger gaat echter niet op aangezien we tot nu toe niet wisten dat jij homoseksueel was.
Ik kon het niet laten die sneer even te moeten uit te delen.quote:Laat de kat van Ollie hierbuiten ja, die is zwart.
De pik op mij hebben, zul je bedoelen, maar het geeft niet daar kunnen we tegen...quote:Van stonde af aan heb ik vat op je joh.
quote:..]
En, wat vind je van me nieuwe sig, yvonne?quote:Op donderdag 16 december 2004 12:05 schreef yvonne het volgende:
iemand die iig heel veel werk aan posts besteed en veel plezier beleeft in het schofferen van diverse mensen,
zeker als iedereen hapt is het bal.
Lieve Ryan, ik zou me werkelijk naar lachen als Lucida idd een semi bekend persoon is, waar we eik in het dagelijks leven veel respect voor hebbenquote:Op donderdag 16 december 2004 13:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zeg eh yvonne ik wil niets zeggen hoor, maar je gelooft het toch zelf niet zeker hè...?
Goed, daar gaat-ie dan (voor de derde x geloof ik): jij beschuldigt Callas (via dat plaatje) van homophobie, omdat zij tegen jou ingaat (neem ik aan). Dit is alleen logisch als jij homoseksueel bent, lijkt me. De weerzin van Callas tegen jou, zou jij dan evt. kunnen duiden als homophobie. Wat op zich niet waar is, want noch Callas noch iemand anders was op de hoogte van je geaardheid en dus is in haar weerzin tegen jou niets maar dan ook niets terug te vinden van homophobie. Verder is het ook niet zo dat iedere weerzin die iemand zou kunnen voelen tegen een user die homoseksueel is per definitie voortkomt uit de geaardheid van die user. Je kunt zo iemand ook vanwege tal van andere redenen weerzinnig vinden.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:15 schreef lucida het volgende:
[..]
Jonge man, waaruit blijkt voor jou dat Lucida homoseksueel zou zijn.
En ook heb je nog niet de homofobie van Callas overtuigend weerlegd.
[..]
Moet ik nu een compliment geven voor je grondigheid???quote:Ik kon het niet laten die sneer even te moeten uit te delen.
[..]
De pik op je??? Jij blijft je uitdrukken in homo-erotische uitdrukkingen hè? Anyway nee ik heb niet MIJN pik op JOU nee.quote:De pik op mij hebben, zul je bedoelen, maar het geeft niet daar kunnen we tegen...
[..]
In de zin dat het nogal gekunsteld overkomt hè...quote:![]()
Ik heb text only,quote:Op donderdag 16 december 2004 13:22 schreef OllieA het volgende:
[..]
En, wat vind je van me nieuwe sig, yvonne?
Ja, dat merkte Ollie al op. Stel dat we te maken hebben met Job Cohen. Zulks zou vermakelijk zijn idd, ware het niet dat ik me dan afvraag of Job niet veel betere dingen te doen heeft dan de rabiate reactionair uithangen op een jongerensite. Echter, ik vrees met grote vreze dat een dergelijk scenario wat al te ver bezijden de waarheid zal liggen. Zomaar een ingeving hoor.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lieve Ryan, ik zou me werkelijk naar lachen als Lucida idd een semi bekend persoon is, waar we eik in het dagelijks leven veel respect voor hebben
Maar goed,
ik heb een bizar gevoel voor humor
Ha, Ollie jij komt me even aflossen???quote:Op donderdag 16 december 2004 13:22 schreef OllieA het volgende:
[..]
En, wat vind je van me nieuwe sig, yvonne?
van wie is die quote in jouw sig ?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb text only,
-edit-
gelezen.
Eerlijk zeggen?
Zo on Ollie, ik had nooit gedacht dat jij mee zou doen aan de hype quotes van users in je sig te zetten,
maar
dat is mijn bescheiden mening.
Ik dacht dat het een hype was om quotes van Duderina in je sig op te nemen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb text only,
-edit-
gelezen.
Eerlijk zeggen?
Zo on Ollie, ik had nooit gedacht dat jij mee zou doen aan de hype quotes van users in je sig te zetten,
maar
Maar qua uitspraak kan ie dus wel door de Fokbeugel? Die sig?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb text only,
-edit-
gelezen.
Eerlijk zeggen?
maar
quote:Op donderdag 16 december 2004 13:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
van wie is die quote in jouw sig ?
En jij maakt er nog eens extra reclame voor?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:41 schreef OllieA het volgende:
[..]
Maar qua uitspraak kan ie dus wel door de Fokbeugel? Die sig?
Mag ik daaruit concluderen dat wat betreft de moderatie de lat inderdaad wat hoger is gelegd, de laatste weken? Dat er wat meer 'gezegd' mag worden? En zo ja, why?
Ik vind de citaatjes van lucida buiten de fatsoenlijke omgangsvormen vallen. Vandaar ook die sig hè.
Reclame is in the eye of the beholder.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En jij maakt er nog eens extra reclame voor?![]()
Doe niet zo hypocriet, kloon van.
Oh? Heb ik zo'n sig dan? Nee he?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:50 schreef OllieA het volgende:
[..]
Reclame is in the eye of the beholder.
Maar ik wist al dat jij op dit soort produkten viel.
Die sig , die quote van Lucida, is gebaseerd op een passage vh boekje 'De weg van de moslim".quote:Op donderdag 16 december 2004 13:41 schreef OllieA het volgende:
[..]
Maar qua uitspraak kan ie dus wel door de Fokbeugel? Die sig?
Mag ik daaruit concluderen dat wat betreft de moderatie de lat inderdaad wat hoger is gelegd, de laatste weken? Dat er wat meer 'gezegd' mag worden? En zo ja, why?
Ik vind de citaatjes van lucida buiten de fatsoenlijke omgangsvormen vallen. Vandaar ook die sig hè.
Zo'n topic valt meteen dood hè, als jij je meldt. Waarom ga je niet plaatjes pasten van Mr. Big in dat Satc-topic???quote:Op donderdag 16 december 2004 13:56 schreef milagro het volgende:
[..]
Die sig , die quote van Lucida, is gebaseerd op een passage vh boekje 'De weg van de moslim".
Daar was destijds nogal wat commotie over, velen vonden dat een boekje vol met dergelijke uitlatingen, o.a. dus aan het adres van homo's absoluut niet kon.
SCH daarentegen haalde zijn schouders er over op "Ach, zolang de daad niet bij het woord wordt gevoegd, zie ik het probleem er niet van in, denk je nu echt dat er door dit boekje overal de homo's van het dak gegooid zullen worden" daar kwam zijn reactie zo ongeveer op neer.
Ik zie dus nu niet in waarom jij je namens SCH denkt te moeten druk maken over deze gebruikte quote door een user aan het adres van een user die dus zelf dergelijke uitlatingen geen probleem vond
hij post op Fok! om de boel bij elkaar te houdenquote:Op donderdag 16 december 2004 14:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik heb eerder zo'n idee dat Ollie de Cohen is.
Ja en let nu op Ryan, die onmiddelijk zijn frustraties op mij gaat richtenquote:Op donderdag 16 december 2004 13:59 schreef yvonne het volgende:
Ah, milagro is er, nu hoeft het niet meer naar R&P,
als Mohammed niet naar de berg etc.
Ik spreek hier niet voor SCH, die kan zijn eigen boontjes wel doppen. En ik maak mij dus niet druk namens SCH. Ik maak mij druk names mijzelf.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:56 schreef milagro het volgende:
[..]
Die sig , die quote van Lucida, is gebaseerd op een passage vh boekje 'De weg van de moslim".
Daar was destijds nogal wat commotie over, velen vonden dat een boekje vol met dergelijke uitlatingen, o.a. dus aan het adres van homo's absoluut niet kon.
SCH daarentegen haalde zijn schouders er over op "Ach, zolang de daad niet bij het woord wordt gevoegd, zie ik het probleem er niet van in, denk je nu echt dat er door dit boekje overal de homo's van het dak gegooid zullen worden" daar kwam zijn reactie zo ongeveer op neer.
Ik zie dus nu niet in waarom jij je namens SCH denkt te moeten druk maken over deze gebruikte quote door een user aan het adres van een user die dus zelf dergelijke uitlatingen geen probleem vond
't is wat, hèquote:Op donderdag 16 december 2004 14:04 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik spreek hier niet voor SCH, die kan zijn eigen boontjes wel doppen. En ik maak mij dus niet druk namens SCH. Ik maak mij druk names mijzelf.
Ik stoor mij uitermate aan de uitlatingen van lucida. Zo simpel is dat. Ik ben voor een wat fatsoenlijker discours, zonder uitspraken als 'atheïstische jood' als een van de vele in een riedeltje om Cohen te bashen, en 'pisnichten', 'holmaatjes', 'uitgeholde meningen' enzovoorts over homo's die een andere mening dan lucida zijn toegedaan.
Okee, u vraagt wij draaien.quote:
quote:Ik denk dat je echt niet over veel fantasie behoeft te beschikken om te concluderen dat jijzelf de boel hier de vernieling in aan het draaien bent. Eerst post je een nogal puberale post (zeker voor een vrouw van pre-middelbare leeftijd met een gepaintbrushte avatar van zichzelf) om te melden dat iemand van de cast lesbisch danwel bi is (who gives a dam' of iemand lesbisch is of bi of is dat een hang-up voor jou???), dan geef je smalend aan dat de partner van die castmember niet aan jouw veeleisende smaak voldoet blijkbaar (ook weer even puberaal) en dan geef je aan dat je maar liefst zelf over een partner beschikt (wat ook al zo ongeloofwaardig overkomt) en vervolgens blijkt na een paar posts van mij dat je ook nog hebt lopen liegen dat je groot en lelijk bent over het feit dat je in mekaar gerost bent geweest, alleen maar om een paar punten te behalen in een subforum barstensvol met labiele pubers.
Ik mag dan arrogant zijn, maar zo aanmatigend, dat haal ik zelfs niet.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:03 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hij post op Fok! om de boel bij elkaar te houden
quote:Op donderdag 16 december 2004 14:03 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hij post op Fok! om de boel bij elkaar te houden
Zo ken ik je weer. Hoog van de toren blazen, en dan laag eindigen.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:06 schreef milagro het volgende:
[..]
't is wat, hè
die joden ook altijd
Jij doet dat op een geniepige manier door te vissen naar iemand's identiteit. Iets dat tegen de fokregeltjes is, nietwaar?quote:Op donderdag 16 december 2004 14:07 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik mag dan arrogant zijn, maar zo aanmatigend, dat haal ik zelfs niet.
Maar het is natuurlijk in deze tijd veel politiek correcter om elkaar op Fok voor rotte vis uit te maken.
combinatie van gebrek aan argumenten en persoonlijke frustraties misschien.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:07 schreef OllieA het volgende:
Maar het is natuurlijk in deze tijd veel politiek correcter om elkaar op Fok voor rotte vis uit te maken.
Ja lullig, hè dat niemand daar op in ging in dat topic.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, u vraagt wij draaien..
[..]
Ga buiten spelen joh, als je niet begrijpt waar het hier over gaat. En niet meegaan met moslims en homo's hè, ook al spelen ze nog zo mooi viool.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij doet dat op een geniepige manier door te vissen naar iemand's identiteit. Iets dat tegen de fokregeltjes is, nietwaar?
En SCH had dat zoals gebruikelijk weer erg adequaat opgemerktquote:Op donderdag 16 december 2004 13:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ach komende uit een semi joods nest mag ik dergelijke grapjes maken, zo werkt dat tochquote:Op donderdag 16 december 2004 14:09 schreef OllieA het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer. Hoog van de toren blazen, en dan laag eindigen.
Idd, en ik weet dan ook zeker dat een dergelijke door Lucida aangehaalde passage jou niet raakt, je bent tenslotte zelf ook geen lieverdje daar waar de discussie fel wordtquote:Op donderdag 16 december 2004 14:12 schreef SCH het volgende:
[..]
En SCH had dat zoals gebruikelijk weer erg adequaat opgemerkt
Wat een held
Van mij mag je hoor. Maar iets inhoudelijker reageren zou wel fijn zijn.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:12 schreef milagro het volgende:
[..]
ach komende uit een semi joods nest mag ik dergelijke grapjes maken, zo werkt dat toch
Welke passage gaat het dan om?quote:Op donderdag 16 december 2004 14:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Idd, en ik weet dan ook zeker dat een dergelijke door Lucida aangehaalde passage jou niet raakt, je bent tenslotte zelf ook geen lieverdje daar waar de discussie fel wordt
Doe het zelf joh, jij opent zo'n triest bashtopic.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:11 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ga buiten spelen joh, als je niet begrijpt waar het hier over gaat. En niet meegaan met moslims en homo's hè, ook al spelen ze nog zo mooi viool.
Waar jij je kennelijk weer reuze mee vermaakt.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Doe het zelf joh, jij opent zo'n triest bashtopic.![]()
Beste Yvonne,quote:Op donderdag 16 december 2004 13:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lieve Ryan, ik zou me werkelijk naar lachen als Lucida idd een semi bekend persoon is, waar we eik in het dagelijks leven veel respect voor hebben
Maar goed,
ik heb een bizar gevoel voor humor
Niet reageren op dat ventje joh, die is zo eenzaam.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:19 schreef OllieA het volgende:
[..]
Waar jij je kennelijk weer reuze mee vermaakt.
Nou, nee, niet echt. Ik kom hier vooral kijken om te zien hoe je weer draait en kronkelt.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:19 schreef OllieA het volgende:
[..]
Waar jij je kennelijk weer reuze mee vermaakt.
Is er een hype rond Lucida dan?quote:Op donderdag 16 december 2004 14:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Welke passage gaat het dan om?
Ik snap die hype rond Lucida niet, ik vind hem een van de matigste users ter rechterzijde en als ie al echt iets is irl dan laat ie daar weinig van blijken.
Kijk eens wat vaker in de spiegel.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet reageren op dat ventje joh, die is zo eenzaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |