Wow, je produceert? Geil ding man.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:43 schreef Xantra het volgende:
nieuw speeltje:
[afbeelding]
er lijken weinig knoppies op te zitten, maar dat lijkt maar zo![]()
wat een opties en vette geluiden zeg
de hobby wordt duurder en duurder...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:44 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Wow, je produceert? Geil ding man.
Wow! Vet apparaat zeg! Opschieten en een 5 dj's in a row theme song in elkaar draaien! Hup!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:43 schreef Xantra het volgende:
nieuw speeltje:
[afbeelding]
er lijken weinig knoppies op te zitten, maar dat lijkt maar zo![]()
wat een opties en vette geluiden zeg
Via Internet is het best makkelijk hoor. Geen gezeik met verkopers, op elk gewenst tijdstip, en betalen heb ik ook geen problemen mee (Rabo direct). Ik vind het ideaalquote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:26 schreef Veersesmurf het volgende:
Kaartje voor Armin Only is binnen. ben benieuwd wat ik kan verwachten, maar dat het een feest wordt lijkt me wel duidelijk![]()
Bij mij deden ze trouwens ook moeilijk bij de Free. Dat vrouwtje achter de kassa kon niks vinden in het bestand, dus moest ik het maar via internet kopen. Nou ben ik daar niet zo voor en dus vroeg ik haar nadrukkelijk nog een keertje te kijken en dat wou ze wel en toen vond ze het gelukkig. Bij Ocean Diva stond niks, maar bij F.R.S. Ocean Diva wel. Dus voor de mensen die nog een kaartje gaan kopen: vraag daar ff naar![]()
p.s. deze Free was in Middelburg.
haha 2 weken tijd, zal kijken wat ik kan doenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:36 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Wow! Vet apparaat zeg! Opschieten en een 5 dj's in a row theme song in elkaar draaien! Hup!
Ja hoor, ik heb tijdens Armada Night een hoop foto's en filmpjes gemaakt, geen probleemquote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:09 schreef Veersesmurf het volgende:
ach, ik was toch in de stad dus vandaarmaar mogen er op dat partyschip ook partyfoto's geschoten worden? want dat zou wel gaaf zijn
![]()
Gewoon blijven zeiken over leuke trancefeesten, dan gaat er vanzelf wel iemand meequote:Op zondag 6 februari 2005 14:36 schreef Veersesmurf het volgende:
gaaf! lekker beetje foto's schieten en dan aan vrienden laten zien dat er buiten hardcore ook nog andere leuke/goeie scenes zijn![]()
Mike Foyle - Space Guitar (Club Mix), die's koelquote:Op zondag 6 februari 2005 16:22 schreef Veersesmurf het volgende:
trouwens: Mike Foyle pres Statica - For Your Eyes Only =![]()
Johan Gielen - In Session Hour 1quote:Op zondag 6 februari 2005 16:22 schreef Veersesmurf het volgende:
Johan Gielen heeft nou een eigen show op Fresh-FM. De show heet In Session, en heeft dezelfde insteek als zijn eerdere show op ID&T-radio. Gisteren was zijn eerste show, heeft iemand een tracklist misschien? want ik kan hem niet vinden
Wat een ouwe zooi allemaal zegquote:Op zondag 6 februari 2005 19:27 schreef marciemarcs het volgende:
Volgens mij krijgt Johan nog steeds niet zo veel promo's![]()
Ach, Armin draait JTNT ook nog steeds merkte ik vorige week, dus wat dat betreft. Vind 't best een aardige tracklist! Maar idd, 't mixwerk van de beste man zal nog steeds wel tegenvallen. *Stiekem toch weer 's een Gielen setje gaat luisteren binnenkort...quote:Op zondag 6 februari 2005 22:23 schreef Veersesmurf het volgende:
Young Parisians feat Ben Lost - Jump The Next Train (Kyau vs Albert Mix)
Ridgewalkers feat El - Find (Andy Moor Mix)
allebei schitterende nummers! maar Armin en Markus draaide ze al toen de regenboog nog zwart-wit was..
Mee eens... maar het luistert prima weg toch. Oke het mixwerk van de beste man laat te wensen over maar ik vind de tracklist niet slecht hoor.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:23 schreef Veersesmurf het volgende:
Young Parisians feat Ben Lost - Jump The Next Train (Kyau vs Albert Mix)
Ridgewalkers feat El - Find (Andy Moor Mix)
allebei schitterende nummers! maar Armin en Markus draaide ze al toen de regenboog nog zwart-wit was..
Ja, ik wist wel dat hij er erg van hield maar dattie meedeed aan wedstrijden wist ik niet. Wel geinig nieuws opzichquote:Op maandag 7 februari 2005 11:04 schreef Joppy het volgende:
Misschien is mixen niet zijn sterkste kant. Koi-karpers kweken dan weer wel.![]()
je moet ergens prijzen voor krijgen héquote:Op maandag 7 februari 2005 11:04 schreef Joppy het volgende:
Misschien is mixen niet zijn sterkste kant. Koi-karpers kweken dan weer wel.![]()
Nee, geen vriendjespolitiek! Maar hij heeft gewoon 2 tracks van me in z'n set gedaanquote:1. Frou Frou - Let It Go (Joost van Den Berg Techno Edit)
2. Antares - Rose Garden (Original Mix)
3. Mirco de Govia and Ronski Speed - Asarja (Mirco de Govia Mix)
4. Varian - Endless Desire (Mark Otten Energetic Remix)
5. Sunquest Pres. Electric Pulse - Space Oddysee (Original Mix)
6. Solar Factor - Global Getaways (Original Mix)
7. Marksun and Brian - Gran Rey (Ronski Speed Mix)
8. Ernesto and Bastian - Dark Side of the Moon (Original Mix)
9. Andain vs. Bakke - Beautiful Fanatics (Joost van Den Berg Bootleg Edit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |