Wel een handige tip danquote:Op donderdag 16 december 2004 00:39 schreef RijstNatie het volgende:
ja echt, ik heb dit al vaker gedaan met producten. Krijg altijd een hele zooi opgestuurd als bedankje voor me geklaag
Hahahaha dat is een grap neem ik aan? Dat geloven ze toch niet?!quote:Op donderdag 16 december 2004 01:10 schreef beelz het volgende:
En het mooiste is dat ze alles geloven.. zo heb ik een keer een tray coca-cola blikken mogen ontvangen omdat ik ze een brief stuurde waarin ik schreef dat mijn blikje cola naar fanta smaakte
Nope geen grap, heb serieus een tray gekregen van ze.quote:Op donderdag 16 december 2004 01:17 schreef kibber het volgende:
[..]
Hahahaha dat is een grap neem ik aan? Dat geloven ze toch niet?!
Zou er wel mee terug gaan. Want dan zullen er nog wel meer verkeerde worsten in het schap liggen.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:22 schreef Djeez het volgende:
Ik heb vandaag een Unox rookworst gekocht bij de C 1000. Alleen, nu is hij houdbaar tot 1 december 2004, zal ik er mee terug gaan ?
Goed idee, we gaan er morgen mee terug! Die vakkenvullers leggen toch altijd de ouwen vooraan, zonder zicht te bekommeren om houdbaarheidsdata...quote:Op zondag 19 december 2004 23:37 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zou er wel mee terug gaan. Want dan zullen er nog wel meer verkeerde worsten in het schap liggen.
geweldig topic jaquote:Op donderdag 16 december 2004 16:43 schreef Rio het volgende:
[Centraal] Krijg hier een hele doos van [die zooi]
quote:Op woensdag 12 december 2007 11:31 schreef Bakkioli het volgende:
Wij hadden een tijd geleden een pak kwarkyoghurt van Friesche vlag gekocht en toen ik het in de koelkast legde vond ik 'm al aardig ruiken (was Yoghurt-Aardbei) maar had zoiets van; het zal wel (was nieuw).
De volgende dag rook m'n hele koelkast naar aardbei en dan niet lekker maar zeer doordringend.
's-avonds het pak opengemaakt om te eten en daar kwam me een lucht uit. Ik heb een klein beetje geprobeerd en gelijk weer uitgespuugd! Blijkbaar hadden ze in de fabriek de verhouding yoghurt - aardbei-extract verkeerd omgedaan (zal normaal 98 - 2 zijn, denk ik).
Afijn lang verhaal, kreeg excuses en aankoopbedrag teruggestort.
Dat is nou die mooie cultuur die wij hier proberen te bewaken.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:36 schreef Suga_Mama het volgende:
We zijn en blijven Nederlanders, gierig, gierig...
Dus als jij 20 cent wisselgeld krijgt ipv 10 euro dan denk je maar: 'gelukkig ben ik niet gierig' ?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:36 schreef Suga_Mama het volgende:
We zijn en blijven Nederlanders, gierig, gierig...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |