Uitgegeven: 21-9-2001 11:05
Laatst gewijzigd: 21-9-2001 11:45
SCHIPHOL - Op de passage voor vertrekhal drie op luchthaven Schiphol heeft zich vrijdagochtend een schietpartij voorgedaan. Hierbij zijn voor zo ver bekend drie gewonden gevallen. Over de aard van hun verwondingen en de toedracht van de schietpartij kon een woordvoerder van de Koninklijke Marechaussee nog niets zeggen.
De marechaussee heeft de op- en afhaalstrook voor vertrekhal drie afgezet, de vertrekhal zelf niet. Het incident heeft vooralsnog geen gevolgen voor reizigers of het vliegverkeer, aldus de woordvoerder.
Automobilisten die reizigers willen wegbrengen, worden naar de aankomstpassage omgeleid. Vandaaruit kunnen reizigers binnendoor naar de daarboven gelegen vertrekhal, zo laat de luchthaven weten.
Reacties op dit bericht? Mail de redactie.
Bezoek ook het nieuws katern: NU.nl/nieuws
NU.nl homepage
(c) ANP/Nu.nl
------------------------------
Toeval?
Bron: www.at5.nl
"Gewoon" drugs dus...
quote:He Links! "Pim Fortuyn is een pisnicht"? Mogen de personen die zichzelf graag op de borst kloppen voor hun grenzeloze tolerantie in hun politieke spectrum nu ook al homo's uitschelden/discrimineren?
Op vrijdag 21 september 2001 12:44 schreef links234 het volgende:
Lekker slim om nu op een vliegveld te gaan schieten. Om een of andere reden is de bewaking daar toch wel wat verscherpt.
quote:Doe toch niet zo politiek correct.
Op vrijdag 21 september 2001 12:54 schreef B.R.Oekhoest het volgende:[..]
He Links! "Pim Fortuyn is een pisnicht"? Mogen de personen die zichzelf graag op de borst kloppen voor hun grenzeloze tolerantie in hun politieke spectrum nu ook al homo's uitschelden/discrimineren?
Onder het motto:"het is een rechtse homo, dus dan mag het" of "de brave allochtonen doen het, dus is het OK"?
quote:Sukkels...maar gelukkig gepakt.
Op vrijdag 21 september 2001 12:44 schreef links234 het volgende:
Lekker slim om nu op een vliegveld te gaan schieten.
quote:Mijn fiets is gejat! Zeer waarschijnlijk door leden van de Bin Laden-bende!!
Op vrijdag 21 september 2001 12:36 schreef Lekkertje24 het volgende:
Ik denk dat die explosies in Frankrijk wel toevallig zijn. Die schoten niet op Schiphol niet.
quote:En verder verwijs ik u graag naar:
Op vrijdag 21 september 2001 14:01 schreef ButcherBird het volgende:Mijn fiets is gejat! Zeer waarschijnlijk door leden van de Bin Laden-bende!!
Het grote ontruimingen/bommeldingen/toeval topic!
quote:Amen!
Op vrijdag 21 september 2001 13:00 schreef Mza het volgende:
Waarvoor worden nu alle incidenten automatisch in verband gebracht met de aanslagen in Amerika? Het leven gaat door, dus ook de criminaliteit. Gewoon een schietpartijtje, gebeurt toch zo vaak.
quote:Oké..
Op vrijdag 21 september 2001 12:14 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Schietpartij op SchipholReacties op dit bericht? Mail de redactie.
Bezoek ook het nieuws katern: NU.nl/nieuws
NU.nl homepage(c) ANP/Nu.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |