Ja precies. Dat gevoel krijg ik zo langzamerhand wel. Maar misschien zijn er mensen die het al eens hebben meegemaakt ofzo, die weten hoe je zoiets moet aanpakken. Ik kan em toch moeilijk dwingen.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:12 schreef Kiki het volgende:
Ik denk niet dat je iets kan doen om hem over te halen. Hij moet het zelf weten. Je kan wel zeggen dat doordat hij het niet tegen zijn ouders zegt, het op jou overkomt alsof hij zich voor jou en jullie relatie schaamt.
Ja, ik ben er wel eens geweest om voetbal te kijken, maar dan voel ik me dus echt enorm opgelaten.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:16 schreef Jyrun het volgende:
heb je z'n ouders al ontmoet? als gewone vriend dan?
Mja, hij is veel sterker en groter dan ik, dus van dwingen kan geen sprake zijn.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:21 schreef MrFl0ppY het volgende:
Houdt wel in je achterhoofd dat het in de loop van de tijd steeds moeilijker wordt om er voor uit te komen. Vroeg of laat zullen ze het moeten accepteren. Daar zal wel wa tijd voor nodig zijn. Dus kun je er maar beter vroeg mee beginnen. ennuh 3 jaar is wel lang om verborgen te houden. Dwingen is natuurlijk een groot woord maar ik zou hem toch wel op z'n minst dringend verzoeken...
Ja eh, onzin is verderop.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:24 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Misschien kan je zijn vader pijpen?
en dan ga je dit er ook nog even bij vertellen.. hahahaquote:Op woensdag 15 december 2004 15:25 schreef Kreator het volgende:
KUT!
Ik krijg nu net een mailtje van em dat hij getipt werd over dit topic en dat hij niet blij was dat ik zo ons privé leven hier op zet. Pfffffff....wil je een keer wat bereiken, werkt eht averechts.
het lijkt net een wijfquote:Op woensdag 15 december 2004 15:25 schreef Kreator het volgende:
KUT!
Ik krijg nu net een mailtje van em dat hij getipt werd over dit topic en dat hij niet blij was dat ik zo ons privé leven hier op zet. Pfffffff....wil je een keer wat bereiken, werkt eht averechts.
Mwah hij is oud en wijs genoeg om het zelf te zeggen. Ik ga niet iets vertellen wat hij al 10 jaar verzwijgt.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:33 schreef Ingridh007 het volgende:
Tip: gewoon eruit laten floepen waar zn ouders bij zijn.
Wel gegarandeerd een boze vriend
quote:Op woensdag 15 december 2004 15:34 schreef kasper het volgende:
Anders vertel jij als eerste aan die ouders dat je een chocoprins bent.
Valt in het niets bij wat hij mij allemaal geflikt heeft... Bovendien heb ik zijn ouders niets verteld, ik heb hun gezegd dat ze de echte reden dat het uit was niet wisten. Het was dus aan hem om hun de waarheid te vertellen of een of ander lulverhaal.quote:Op woensdag 15 december 2004 16:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kinderachtig hoor Nokia om je ex zo iets te flikken.
quote:Op woensdag 15 december 2004 15:34 schreef kasper het volgende:
Anders vertel jij als eerste aan die ouders dat je een chocoprins bent.
Wanneer ze dan reageren van: "Och, dat geeft toch niet", dan maak je jullie verkering bekend.
Succes!
Hij stond oorspronkelijk in relaties, maar de mod vond het topic blijkbaar niet serieus genoeg. Jammer, want de TS zit toch echt met (voor hem) een lastig probleemquote:
Wijs zijn ouders op dit topicquote:Op woensdag 15 december 2004 15:25 schreef Kreator het volgende:
KUT!
Ik begrijp het ook echt niet.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:21 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Hij stond oorspronkelijk in relaties, maar de mod vond het topic blijkbaar niet serieus genoeg. Jammer, want de TS zit toch echt met (voor hem) een lastig probleem
Gelukkig zijn er nog mensen die wel normaal kunnen reageren op zo'n tragisch probleemquote:Op donderdag 16 december 2004 11:19 schreef iamredleader het volgende:
Tsja, moeilijke vraag, het hoort inderdaad in relaties, niet onzin.
Wat betreft de methode/vraag hoe zoiets bekend te maken - als hij dat niet wil, moet niemand hem ertoe dwingen. Wel kun je duidelijk te kennen geven dat je het niet met zijn keuzes eens bent, dat is wel zo eerlijk. Maar uiteindelijk zijn het zijn ouders, en moet hij ze met de feiten confronteren. En hoe langer hij wacht, hoe erger de schok zal zijn, dat hij zo lang iets verzwegen heeft...
Ik vind het echt een homo reactie van zijn vriend!quote:Op donderdag 16 december 2004 11:42 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Zo ga je toch niet om met die arme jongen.
Wat is dit nou voor een reactie. Dit is onzin niet
Als hij het uitmaakt wordt hij vanzelf wel weer gayquote:Op donderdag 16 december 2004 11:46 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik vind het echt een homo reactie van zijn vriend!
Maar dat was dan ook wel te verwachten.
Goeie tips. Daar kan ik wat mee! Ervaringsreacties zijn altijd zo prettig hier!quote:Op donderdag 16 december 2004 11:45 schreef HeLLuM het volgende:
Misschien moet je hem stiekem en luidruchtig in zijn kont gaan neuken, als jullie samen met zijn ouders naar een spannende film aan het kijken zijn.
Of je zegt tegen de ouders dat je Herpes aan je kont hebt, door toedoen van hun zoon.
quote:Op donderdag 16 december 2004 13:51 schreef kasper het volgende:
Nog maar een tip:
Je zit bij je schoonouders op de bank wat onhandig heen en weer te schuiven. Na verloop van tijd vraagt je schoonmoeder natuurlijk: "wat is er toch met je, Kreator?"
Jij: tja, ik bhebn gisteren bijin <vul naam van je vriend in> blijven geslapen.
Psies, tis niet alsof ze nog nooit een piemel hebben gezien, toch?quote:Op woensdag 15 december 2004 15:33 schreef Ingridh007 het volgende:
Tip: gewoon eruit laten floepen waar zn ouders bij zijn.
Ja, dat is de beste manier! Gewoon jullie lullen simultaan uit de broek halen en al heupwiegend zeggen, Pa/Ma, we hebben iets te vertel-len!quote:Op donderdag 16 december 2004 14:17 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Psies, tis niet alsof ze nog nooit een piemel hebben gezien, toch?
Met een hoog, zangerig stemmetje.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:19 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, dat is de beste manier! Gewoon jullie lullen simultaan uit de broek halen en al heupwiegend zeggen, Pa/Ma, we hebben iets te vertel-len!
Je blijft een domme kut, hè?quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:05 schreef Troel het volgende:![]()
![]()
Hulde aan de mensen die er serieus op ingaan! Heerlijk!
Het was een geheime boodschap.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:03 schreef MUUS het volgende:
"Mijn vriend wil niet vertellen dat hij... el is."
Whehehehehehe.
Ik zeg toch niet dat hij het niet serieus meent? Ik huldig alleen de mensen die er serieus op ingaan.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:07 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Je blijft een domme kut, hè?
Uiteraard bedoelt Krea dit serieus.
Zei je maar es niet. s.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:10 schreef Troel het volgende:
Ik zeg toch niet
quote:
Subtiel.quote:
Da's ook vast de reden dat je zoveel vrienden hebt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik beslis zelf wel wanneer ik praat en niet hoor
och, kan je er niet tegen? Pech voor jouquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:12 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Hield die klepkut d'r klepkut maar eens helemaal dicht.
Het doet ons fidele hetero's ook goed om zo'n blijde homo te mogen aanschouwen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:13 schreef Kreator het volgende:
Maar goed, back ontopic.
Ik heb gisteravond een boeiend gesprek gehad met z'n ouders en ze hadden allemaal technische vragen over hoe dat nou gaat als je neukt in de homosexuele sfeer. Dus kaasje erbij, wijntje! Echt top! Ik ben weer helemaal blij..
Tja, ik heb tenminste vriendenquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:13 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Da's ook vast de reden dat je zoveel vrienden hebt.
als je mij bedoeld: neequote:Op vrijdag 17 december 2004 10:16 schreef HeLLuM het volgende:
Kan die irritante lelijke teriinghoer ergens anders gaan spelen, voordat ik dadelijk mijn geduld verlies in samenhang met mijn login mogelijkheid.
Ik heb nu een heel raar beeld van Krea met een stuk camembert in zijn achterstequote:Op vrijdag 17 december 2004 10:13 schreef Kreator het volgende:
Maar goed, back ontopic.
Ik heb gisteravond een boeiend gesprek gehad met z'n ouders en ze hadden allemaal technische vragen over hoe dat nou gaat als je neukt in de homosexuele sfeer. Dus kaasje erbij, wijntje! Echt top! Ik ben weer helemaal blij..
Ik maak zelf wel uit of ik weg ga of niet.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:16 schreef HeLLuM het volgende:
Kan die irritante lelijke teriinghoer ergens anders gaan spelen, voordat ik dadelijk mijn geduld verlies in samenhang met mijn login mogelijkheid.
Ik denk dat zo'n wijnfles in je achterste niet echt prettig is...quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb nu een heel raar beeld van Krea met een stuk camembert in zijn achterste
"Hoe gaat dat nou, qua neuken in de homo-sfeer? Kaasje erbij, wijntje!"
En bedankt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
"Hoe gaat dat nou, qua neuken in de homo-sfeer? Kaasje erbij, wijntje!"
Jij bent een mooie teringhoer, MUUSke.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel uit of ik weg ga of niet.!
Denk aan knappe mannen, H. Daar kalmeer je van.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:16 schreef HeLLuM het volgende:
Ja, denk aan Krea ofzoquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Denk aan knappe mannen, H. Daar kalmeer je van.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:27 schreef HeLLuM het volgende:
Jammer dat je homo bent.
Kopkaas fetish!quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |