Met een hoog, zangerig stemmetje.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:19 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, dat is de beste manier! Gewoon jullie lullen simultaan uit de broek halen en al heupwiegend zeggen, Pa/Ma, we hebben iets te vertel-len!
Je blijft een domme kut, hè?quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:05 schreef Troel het volgende:![]()
![]()
Hulde aan de mensen die er serieus op ingaan! Heerlijk!
Het was een geheime boodschap.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:03 schreef MUUS het volgende:
"Mijn vriend wil niet vertellen dat hij... el is."
Whehehehehehe.
Ik zeg toch niet dat hij het niet serieus meent? Ik huldig alleen de mensen die er serieus op ingaan.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:07 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Je blijft een domme kut, hè?
Uiteraard bedoelt Krea dit serieus.
Zei je maar es niet. s.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:10 schreef Troel het volgende:
Ik zeg toch niet
quote:
Subtiel.quote:
Da's ook vast de reden dat je zoveel vrienden hebt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik beslis zelf wel wanneer ik praat en niet hoor
och, kan je er niet tegen? Pech voor jouquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:12 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Hield die klepkut d'r klepkut maar eens helemaal dicht.
Het doet ons fidele hetero's ook goed om zo'n blijde homo te mogen aanschouwen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:13 schreef Kreator het volgende:
Maar goed, back ontopic.
Ik heb gisteravond een boeiend gesprek gehad met z'n ouders en ze hadden allemaal technische vragen over hoe dat nou gaat als je neukt in de homosexuele sfeer. Dus kaasje erbij, wijntje! Echt top! Ik ben weer helemaal blij..
Tja, ik heb tenminste vriendenquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:13 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Da's ook vast de reden dat je zoveel vrienden hebt.
als je mij bedoeld: neequote:Op vrijdag 17 december 2004 10:16 schreef HeLLuM het volgende:
Kan die irritante lelijke teriinghoer ergens anders gaan spelen, voordat ik dadelijk mijn geduld verlies in samenhang met mijn login mogelijkheid.
Ik heb nu een heel raar beeld van Krea met een stuk camembert in zijn achterstequote:Op vrijdag 17 december 2004 10:13 schreef Kreator het volgende:
Maar goed, back ontopic.
Ik heb gisteravond een boeiend gesprek gehad met z'n ouders en ze hadden allemaal technische vragen over hoe dat nou gaat als je neukt in de homosexuele sfeer. Dus kaasje erbij, wijntje! Echt top! Ik ben weer helemaal blij..
Ik maak zelf wel uit of ik weg ga of niet.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:16 schreef HeLLuM het volgende:
Kan die irritante lelijke teriinghoer ergens anders gaan spelen, voordat ik dadelijk mijn geduld verlies in samenhang met mijn login mogelijkheid.
Ik denk dat zo'n wijnfles in je achterste niet echt prettig is...quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb nu een heel raar beeld van Krea met een stuk camembert in zijn achterste
"Hoe gaat dat nou, qua neuken in de homo-sfeer? Kaasje erbij, wijntje!"
En bedankt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
"Hoe gaat dat nou, qua neuken in de homo-sfeer? Kaasje erbij, wijntje!"
Jij bent een mooie teringhoer, MUUSke.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel uit of ik weg ga of niet.!
Denk aan knappe mannen, H. Daar kalmeer je van.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:16 schreef HeLLuM het volgende:
Ja, denk aan Krea ofzoquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Denk aan knappe mannen, H. Daar kalmeer je van.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:27 schreef HeLLuM het volgende:
Jammer dat je homo bent.
Kopkaas fetish!quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |