Nee hoor, jij mag het ook nog even over Yvonne heben...quote:Op donderdag 16 december 2004 22:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
we gaan het toch niet de hele tijd over die dimebag hebben hè
quote:Op donderdag 16 december 2004 22:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee hoor, jij mag het ook nog even over Yvonne heben...
Ik heb nog wel vage pillen van PP .. daar schijn je ook van af te vallen enzoquote:Op donderdag 16 december 2004 22:48 schreef Nouk het volgende:
Af en toe een jointje.
Hond !quote:Op donderdag 16 december 2004 23:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik kom trouwens niet zaterdag!
Zijn we inmiddels op dit niveau uitgekomen?quote:Op donderdag 16 december 2004 23:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
heben?
dat jij de moeite niet neemt om je post ffkes na te lezen, tja...quote:Op donderdag 16 december 2004 23:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
Zijn we inmiddels op dit niveau uitgekomen?
Dan gaan we het niet over dimebag hebben maar over waarom die waailap van een PP er niet is !quote:Op donderdag 16 december 2004 23:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik kom trouwens niet zaterdag!
vage pillen, ik kwam laatst nog een reserve pil van de 5 mei meet tegen...quote:Op donderdag 16 december 2004 23:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb nog wel vage pillen van PP .. daar schijn je ook van af te vallen enzo
maar als jij een jointje buiten doet .. steek ik er een sigaar bij op![]()
zet de PC aan, dan zal ik via IRC virtueel aanwezig zijnquote:Op donderdag 16 december 2004 23:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan gaan we het niet over dimebag hebben maar over waarom die waailap van een PP er niet is !
die waren beter dit was dat doosje van LL die staat nog op mijn kamerquote:Op donderdag 16 december 2004 23:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
vage pillen, ik kwam laatst nog een reserve pil van de 5 mei meet tegen...
Nee, dat zijn zinnen waar je het nationaal dictee mee wint...quote:Op donderdag 16 december 2004 23:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dat jij de moeite niet neemt om je post ffkes na te lezen, tja...
Ja doei! trouwens dan wordt nouk wel wat ontlast dan hoeft ze alleen zwans en weber maar af te werkenquote:Op donderdag 16 december 2004 23:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
zet de PC aan, dan zal ik via IRC virtueel aanwezig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |