Nogmaals nouk 5 minuutjes en dan staat het stoplicht op rood ... tis echt geen moeitequote:Op donderdag 16 december 2004 19:49 schreef Nouk het volgende:
Schattekes. Willen jullie ff smsen als jullie dan in Ommen zijn naar mij, wie weet kennen jullie mij meteen langshalen van t station. Anders moet BB helemaal voor mij in mn eentje komen, kan ook wel, maar dits misschien net zo handig. Of niet?
Ja hoe laat ben je er ongeveer dan? Dan nemen we je gelijk mee....quote:Op donderdag 16 december 2004 19:49 schreef Nouk het volgende:
Schattekes. Willen jullie ff smsen als jullie dan in Ommen zijn naar mij, wie weet kennen jullie mij meteen langshalen van t station. Anders moet BB helemaal voor mij in mn eentje komen, kan ook wel, maar dits misschien net zo handig. Of niet?
Ja ok wat je wilt of je laat hun 5 minuutjes omrijden of je laat mij 5 minuutje rijdenquote:Op donderdag 16 december 2004 19:53 schreef Nouk het volgende:
Ik snap t BB dat t geen moeite is, maar toch handiger.
Ehm of 10 over half 8 maar waarschijnlijk 10 voor half 9.
Zie nouk's tijden als je er tussen die tijden bent ofzo ...quote:Op donderdag 16 december 2004 19:54 schreef SuperWeber het volgende:
Dunno Zwans... Hoe laat moeten we er wezen BB...
Jaquote:Op donderdag 16 december 2004 21:50 schreef Cynic het volgende:
Hm, is whiskey een beetje te drinken?
Da's het overwegen waardquote:Op donderdag 16 december 2004 21:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja![]()
maar whisky gaat echt verdomd hard ... en de dag erna heb je echt geen strot meer over
dan geef ik één tip .. ga niet mixen ... !quote:
En niet slapen...quote:Op donderdag 16 december 2004 21:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dan geef ik één tip .. ga niet mixen ... !
of drink gewoon 3 biertjes op een dag....quote:Op donderdag 16 december 2004 22:01 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
En niet slapen...
Ivm met kots wat langs je gezicht loopt e.d.
Met bier, bedoel je?quote:Op donderdag 16 december 2004 21:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dan geef ik één tip .. ga niet mixen ... !
Soms is relaxed pilsen ook relaxed...quote:Op donderdag 16 december 2004 22:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
of drink gewoon 3 biertjes op een dag....
nee met cola .. wat dat is erg smakelijk maar ook zeer geniepigquote:
blasphemist .. al moet ik zeggen als ik whisky drink dat ik dan wel altijd trek krijg aan een sigaar.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:07 schreef Zwansen het volgende:
whiskey schijnt lekker te zijn, alleen heb ik het nog nooit zo ervaren.
dacht ik ook maar ik weet het eerlijk gezegd niet !quote:Op donderdag 16 december 2004 22:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
Nouk rookt toch niet?
kwa drank of kwa whiskyquote:
hoezo sinds wanneer is johny walker geen pure whiky meerquote:Op donderdag 16 december 2004 22:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
geen echte pure whiskeys Beetle?
aha maar hij is iig wel lekkerder dan blacklabelquote:Op donderdag 16 december 2004 22:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
't is een blend van verschillende whiskey's...
Jack daniels als soort van ode aan dimebag ?quote:Op donderdag 16 december 2004 22:21 schreef Cynic het volgende:
Ik zat te denken aan Jack Daniels...
nee hoor wij niet PP maar hij komt vast wel voorbijquote:Op donderdag 16 december 2004 22:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
we gaan het toch niet de hele tijd over die dimebag hebben hè
lame inkopper !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |