Viel mij heel erg tegen op Arrow 2003. Niet dat de verwachtingen zo ontzettend hoog waren, maar ze ragden daar de hele set er redelijk gevoelloos doorheen.quote:Op donderdag 16 december 2004 10:33 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Is Thin Lizzy nog wel wat zonder Phill? Kan het me haast niet voorstellen.......
John Sykes was er vocals bij gaan doen, naast zijn gitaarspel. Ben even kwijt wie de nieuwe bassist was.quote:Op donderdag 16 december 2004 10:40 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Wie is de nieuwe zanger eigenlijk?
Little Feat! Willin' Wat is dat lekkere muziekquote:Op woensdag 15 december 2004 14:54 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Bospop is toch wel het festival waar veel B artiesten komen hoorDe hoofdact kost meestal geen drol en zou niet misstaan op een braderie. Maar het is verder een ontzettend gezellig festival. Ik ben vorig jaar helemaal uit mijn dak gegaan bij Little Feat als afsluiter in de tent. Buiten speelde Zucherro ter afsluiting....ik bedoel maar.
Vorig jaar stonden ook Status Quo en Deep Purple daar, dat vind ik nou niet echt B Artiesten....quote:Op woensdag 15 december 2004 14:54 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Bospop is toch wel het festival waar veel B artiesten komen hoorDe hoofdact kost meestal geen drol en zou niet misstaan op een braderie. Maar het is verder een ontzettend gezellig festival. Ik ben vorig jaar helemaal uit mijn dak gegaan bij Little Feat als afsluiter in de tent. Buiten speelde Zucherro ter afsluiting....ik bedoel maar.
noem jij uit je hoofd eens het meest recente album van Status Quo. Of meer dan 3 songtitels.quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:05 schreef Dezz het volgende:
[..]
Vorig jaar stonden ook Status Quo en Deep Purple daar, dat vind ik nou niet echt B Artiesten....
En dat is Lemmy. Ik kom dus ook, mits Motorheadquote:Op zondag 19 december 2004 21:12 schreef D-FENS het volgende:
YESSSSS! Maiden op BosPop. Er is een God!!!!!
Wanneer wordt deze informatie dan naar buiten gebracht via de bospop site ofzo?quote:Op donderdag 23 december 2004 14:24 schreef RoaRRR het volgende:
En net zoals vorig jaar hier weer wat inside info van mij![]()
Slipknot staat ook vast, net als Within Temptation. Verder staat Sting vast en ook Marillion. Beth Hart!
Joe Cocker staat ook vast, net als de zanger van Supertramp (ben naam ff kwijt).
wijzigingen voorbehouden natuurlijk![]()
Gelukkig.quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:38 schreef RoaRRR het volgende:
Slipknot gaat niet meer door....
Juist, dus alle import stront buiten. Eigen mest eerst (en er zijn een hoop lokale kutbandjes in Limburg, de jeugd lijkt wel tijd teveel te hebbenquote:Op maandag 31 januari 2005 13:12 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Hoezo nu weer "gelukkig" ?!!
We hebben in Limburg last van mestoverschot. Kwam nou net zo goed van pas![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |