is idd de allereerste versiequote:Op woensdag 15 december 2004 12:41 schreef ook_gek het volgende:
dit is toch het 99 model? Overgens is dat de enige mooie model
bek houwequote:Op woensdag 15 december 2004 12:42 schreef Hugster het volgende:
met lelijke pics
TF you can do better than this!![]()
en waar hebben we dit hoogwaardige bezoek aan te dankenquote:
Ah ich gehe mich mal Ert und Bernie ansehen.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:28 schreef t0n het volgende:
heute huggybear...
Der BoJo ist im gaszimmer geworfen worden.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:38 schreef Fugie het volgende:
wo ist das schwein bojo ?
das ist doch unglaublich, welches arschloch hat das gemacht ?quote:Op woensdag 15 december 2004 13:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Der BoJo ist im gaszimmer geworfen worden.
leider.
Hey jungen komt mal her dan mach ich dich fertig mit mein riesen Komkommerquote:Op woensdag 15 december 2004 13:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
das ist doch unglaublich, welches arschloch hat das gemacht ?
5 jaar havo duits en zo slecht erin
tief dan op!quote:Op woensdag 15 december 2004 13:51 schreef MutZ het volgende:
* Kijkt naar het forum...
* Kijkt naar de SC...
* Denkt: Hmm... Ben ik in Duitsland belandt ofzo??
rare ambtenaarquote:Op woensdag 15 december 2004 13:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Hey jungen komt mal her dan mach ich dich fertig mit mein riesen Komkommer
*Nostalgisch wordt*quote:Op woensdag 15 december 2004 13:54 schreef ThaFreak het volgende:
return van de oude garde in pta ofzo
JA we gaan de SC en PTA overnemen. Dat betekend dat we die kleine kut mod er uit gaan tieften.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:54 schreef ThaFreak het volgende:
return van de oude garde in pta ofzo
Wie bedoel je.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
JA we gaan de SC en PTA overnemen. Dat betekend dat we die kleine kut mod er uit gaan tieften.
Zal geen namen noemen. Maar zoals je weet heb ik een gruwelijke kut hekel aan van die kleine kut mensen.
En al helemaal als het een italiaan is. Maar goed dat jij dat niet bent he ThaFreak
Die zijn weg gepest door een klein persoon. Zal geen namen noemenquote:Op woensdag 15 december 2004 13:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
*Nostalgisch wordt*
*Slashme, Qbus, Liquid_007s en BroesWillems mist*
wie bedoel jequote:Op woensdag 15 december 2004 13:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die zijn weg gepest door een klein persoon. Zal geen namen noemen
oe gelukkig, kan ik met gerust hart verder moddenquote:Op woensdag 15 december 2004 13:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
JA we gaan de SC en PTA overnemen. Dat betekend dat we die kleine kut mod er uit gaan tieften.
Zal geen namen noemen. Maar zoals je weet heb ik een gruwelijke kut hekel aan van die kleine kut mensen.
En al helemaal als het een italiaan is. Maar goed dat jij dat niet bent he ThaFreak
Ja iemand die ooit een lancia had. Vaak zal je zeggen dat die mensen een gat in hun hand hebben wegens het achterlijke bedrag dat ze uit geven aan zo een auto. Deze persoon had ook een gat maar dan ergens anders er aan over gehoudenquote:
nee jij bent ook geen oude garde.quote:
Had MutZ een lancia dan?quote:Op woensdag 15 december 2004 13:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja iemand die ooit een lancia had. Vaak zal je zeggen dat die mensen een gat in hun hand hebben wegens het achterlijke bedrag dat ze uit geven aan zo een auto. Deze persoon had ook een gat maar dan ergens anders er aan over gehouden
Ah kan je dat zo snel mogelijk doen dan? Want dan ben je zo weer zwart.quote:Op woensdag 15 december 2004 14:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee jij bent ook geen oude garde.
als ik mod zou zijn zou ik je laten bannen wegens het ongeoorloofd betreden van topics waar je niet hoort.
que?quote:Op woensdag 15 december 2004 13:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
*Nostalgisch wordt*
*Slashme, Qbus, Liquid_007s en BroesWillems mist*
ik zou bojo preventief banne, al zijn blunders zijn te lachwekkendquote:Op woensdag 15 december 2004 14:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee jij bent ook geen oude garde.
als ik mod zou zijn zou ik je laten bannen wegens het ongeoorloofd betreden van topics waar je niet hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |