Ach, dat zijn weer gewoon excuses om te zuipen.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:22 schreef golfer het volgende:
Nu al kerstdiners?
Het begint ook steeds vroeger al die stomme kerstgekte.
misschien komt het door die film..... 06/05quote:Op donderdag 16 december 2004 15:58 schreef Bjoro het volgende:
Net achter iets vreemds gekomen....misschien hebben jullie dat ook wel, ik heb het bij mijn collega's gecheckt en die hadden hetzelfde.
De datum dat Pim Fortuyn is vermoord is...........
de datum dat Theo v Gogh is vermoord is.........
Hebben jullie dat ook, dat je de 1e zo weet en bij die 2e heel erg moet nadenken, of heb ik weer iets geks wat niemand anders heeft
Welke?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:17 schreef methodmich het volgende:
* methodmich zit te luisteren naar een nieuwe cd. Weer 3 binnen.
Niet legaal..quote:Op donderdag 16 december 2004 19:29 schreef methodmich het volgende:
Bright Eyes - Letting Off The Happiness
Patti Smith - Horses
Dead Man Ray - Cago
Heb je Pet Sounds ook trouwens, van The Beach Boys?
* methodmich doet met FM 2005 trouwens een prima potje met Ajax. 9 duels in de comp, 8 zeges, 1 draw. CL 3 zeges, 1 nederlaag. Sonck al straf gegeven, 4-4-2 met een middenveld dat Ronald nooit zou opstellen en Vonk en Boukhari willen een basisplaats.
Dat zijn zeer goede filmquote:Op donderdag 16 december 2004 19:42 schreef Mindlight het volgende:
Ik heb vandaag mezelf de films se7en, schindlers list en a beautiful mind cadeau gedaan.
Verder saaie dag.
Cool.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:43 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- staat met FM in het eerste seizoen met Heerenveen op een 4de plaats en is nu bezig met een lange ongeslagen reeks wedstrijden. Met Spencer Verbiest als uitblinker.
Als kind al geld zat?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:43 schreef methodmich het volgende:
Dat debuut van Bright Eyes heeft ook een heerlijk boekje. Bijvoorbeeld:
3. Contrast and Compare
Recorded by Mike on that same New Years break. My brother Matt played some guitar along with myself and Mike. Mike also played pedal steel, melodica, air organ, and maybe some other things. I played the acoustic and electric drums. Neely Jenkins and I sang. She has a beautiful voice.
En dat voor elk nummer.
Het is een verbeterde versie van de oude CM serie. Je hebt nu meer opties. Maar als CM speler heb je FM zo door. ( Hiervoor speelde ik CM 01/02)quote:Op donderdag 16 december 2004 19:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik moet het misschien ook maar es gaan spelen. Lijkt het nog wat op het oude Championship Manager (ik weet het zelfde makers), of zitten alle knoppen ergens anders?
Mag ik je om een screenshot verzoekenquote:Op donderdag 16 december 2004 19:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is een verbeterde versie van de oude CM serie. Je hebt nu meer opties. Maar als CM speler heb je FM zo door. ( Hiervoor speelde ik CM 01/02)
Ik ben TE luiquote:Op donderdag 16 december 2004 19:55 schreef pfaf het volgende:
http://www.sigames.com/softography.php?type=view&id=16#screenshots [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |