Poor you, de kaakchirurg daar is niet liefquote:Op woensdag 15 december 2004 14:51 schreef kib het volgende:
*tandarts geweest
volgende week woensdag kies laten verwijderen in het catharina ziekenhuis
nu huiswerk maken @ Fontys
ja maar hier gaat dat vast niet goed..laatste keer zijn ze met 2 man aant klooien geweest...quote:Op woensdag 15 december 2004 15:45 schreef daNpy het volgende:
Zo moeilijk is het niet hoor. Hier ging het in 1x goed...
duhquote:Op woensdag 15 december 2004 15:46 schreef gazylady2 het volgende:
tik je zelfmoord in krijg je Britney Spears
ahum
Te laatquote:Op woensdag 15 december 2004 15:51 schreef FeestBeest het volgende:
jullie vroegen je af waar ik nu heen was?
Beter 1 die het weet, dan 10 die het denken te wetenquote:Op woensdag 15 december 2004 15:48 schreef Partygurl het volgende:
[..]
ja maar hier gaat dat vast niet goed..laatste keer zijn ze met 2 man aant klooien geweest...
Geldropse kaakchirurg ook niet, de lulquote:Op woensdag 15 december 2004 15:41 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Poor you, de kaakchirurg daar is niet lief![]()
Tuurlijk, jij weet het vast beterquote:Op woensdag 15 december 2004 15:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Beter 1 die het weet, dan 10 die het denken te weten
Het staat allemaal op zo'n A4tje dat je krijgt, in het Nederlands. Pas als je niet kan lezen dan lukt het niet
Ja klopt ja, ik heb er daar 3 (!) gehad, 2 waren echt major dicks en die andere heeft het verneuktquote:Op woensdag 15 december 2004 15:56 schreef febster het volgende:
[..]
Geldropse kaakchirurg ook niet, de lul
Mij lukte het in 10 minuutjes... en ik heb een moeilijke netwerkstructuur ook nogquote:Op woensdag 15 december 2004 15:58 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij weet het vast beter![]()
Jaja, heel wat afgewerkt daarquote:
Durf nou niet meer op de koffie bij jou te komen nu ik weet dat je een honkbalknuppel in handbereik hebt staanquote:Op woensdag 15 december 2004 15:39 schreef Partygurl het volgende:
[..]
was echt niet vet hoor, ik denk er zijn inbrekers ofzo
rozequote:Op woensdag 15 december 2004 16:08 schreef Partygurl het volgende:
Wat voor kleur zal ik mn kamer eens gaan verven
en een mes, en peppersprayquote:Op woensdag 15 december 2004 16:07 schreef Blueman het volgende:
[..]
Durf nou niet meer op de koffie bij jou te komen nu ik weet dat je een honkbalknuppel in handbereik hebt staan![]()
Roodquote:Op woensdag 15 december 2004 16:08 schreef Partygurl het volgende:
Wat voor kleur zal ik mn kamer eens gaan verven
Eerst neerknuppelen, dan wegrennenquote:Op woensdag 15 december 2004 16:09 schreef Partygurl het volgende:
[..]
en een mes, en pepperspray
Enigste wat ik zou doen is wegrennen als ik iemand voor me zie staan maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |