Kutsmoes!quote:Op woensdag 15 december 2004 13:49 schreef blieblie het volgende:
Ey... Inu is tentamen doen en ik was ff lunchen & werken.
en de wereld Rondom jullie?quote:Op woensdag 15 december 2004 13:49 schreef blieblie het volgende:
Ey... Inu is tentamen doen en ik was ff lunchen & werken.
ach ja, je bent verslaafd of je bent het nietquote:Op woensdag 15 december 2004 13:53 schreef blieblie het volgende:
[..]
Die was aan het ruzien over trio's.
Verslaafd aan?/?quote:Op woensdag 15 december 2004 13:55 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ach ja, je bent verslaafd of je bent het niet![]()
![]()
Ga je daten met zo'n lange kerel danquote:Op woensdag 15 december 2004 13:56 schreef gazylady2 het volgende:
wha, net DDG (dreigend destructief gedrag) cursus op school gehad, laat die boom van een vent van 2 meter lang en 2 meter breed nou maar komen!![]()
quote:Op woensdag 15 december 2004 14:08 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ga je daten met zo'n lange kerel dan
en nee dit bedoel ik dus niet serieus he
Waar ben jij geweest?quote:
Ga je toch date met een kneus van 2 meter hoog en 2 meter breed...quote:Op woensdag 15 december 2004 14:11 schreef gazylady2 het volgende:
neej, want dan kan ik 'm toch nog niet afmatten?![]()
een BEETJE STOEIEN zeker, maar dit is zeker geen 'beetje stoeien'quote:Op woensdag 15 december 2004 14:12 schreef daNpy het volgende:
Is toch leuk, een beetje stoeien met je geliefde
Belangrijk op het moment is: Met wie?quote:Op woensdag 15 december 2004 14:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waar ben jij geweest?
Nou? He? Wat heb je uitgespookt??
Jaaaaaa ik heb chin chan gekekenquote:Op woensdag 15 december 2004 14:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waar ben jij geweest?
Nou? He? Wat heb je uitgespookt??
quote:Op woensdag 15 december 2004 14:17 schreef gazylady2 het volgende:
had een ex van 2 meter zoveel en echt een ontzettende anabolen-boy..
BB? Inu? Allebei?quote:Op woensdag 15 december 2004 14:18 schreef Blueman het volgende:
[..]
Belangrijk op het moment is: Met wie?
quote:Op woensdag 15 december 2004 14:17 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
een BEETJE STOEIEN zeker, maar dit is zeker geen 'beetje stoeien'
vriendin die een keer mee naar stratum was met ons, had een ex van 2 meter zoveel en echt een ontzettende anabolen-boy..
nou goed, staan we in de thomas, wij op het podium, hij op de grond, staan ze wat te flauwekullen met z'n tweeen, slaat zij hem recht met haar vuist op zijn gezicht!!![]()
perongeluk, dat wel natuurlijk he, die vent met een kapotte lip naar de wc, zij loopt daar als zo'n klein blond meisje achter die kerel van 2 meter zoveel aan van 'sorry, gaat ie? ed..
hoezo girlpower?
echt 'mooi' gezicht!![]()
ohohhhh!!!!quote:Op woensdag 15 december 2004 14:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
BB? Inu? Allebei?
Waar is Flow? En O_P? Nou?
DAT zou pas zielig zijn!quote:
Vraag of iemand met een auto niet met jou naar het durp wilquote:Op woensdag 15 december 2004 14:26 schreef Partygurl het volgende:
ie ik heb geen auto en nu moet ik dalijk op de fiets naar het dorp fietsen
nee ik moet zo gaan want upc komt straksquote:Op woensdag 15 december 2004 14:27 schreef Blueman het volgende:
[..]
Vraag of iemand met een auto niet met jou naar het durp wil![]()
quote:Op woensdag 15 december 2004 14:28 schreef daNpy het volgende:
"Het dorp". Hoe enorm kan dat nou zijn
Wim Sonneveldquote:Op woensdag 15 december 2004 14:28 schreef daNpy het volgende:
"Het dorp".
men, ik heb gisteren 20km gefietst jij watje!quote:Op woensdag 15 december 2004 14:26 schreef Partygurl het volgende:
ie ik heb geen auto en nu moet ik dalijk op de fiets naar het dorp fietsen
jah dat klopt (zeg ik uit ervaring)quote:Op woensdag 15 december 2004 12:09 schreef Partygurl het volgende:
[..]
En Bregje neukt iedereen begrijp ik uit t verhaal![]()
Patser!quote:Op woensdag 15 december 2004 14:38 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
men, ik heb gisteren 20km gefietst jij watje!![]()
en.. kei gezond ook nog![]()
Bij jou ook al? Hier ook tussen 4 en half 10quote:Op woensdag 15 december 2004 14:28 schreef Partygurl het volgende:
[..]
nee ik moet zo gaan want upc komt straks![]()
Bij mij ookquote:Op woensdag 15 december 2004 14:58 schreef febster het volgende:
[..]
Bij jou ook al? Hier ook tussen 4 en half 10
Dan sluiten ze hem aan.. lampjes branden.. ahh werktquote:Op woensdag 15 december 2004 15:16 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Bij mij ook
Maar ze krijgen m niet mee als ze m niet installeren.
Das idd een gezeik, en dat je een machtinging moet hebben en een legitimatiebewijs enzoquote:Op woensdag 15 december 2004 15:16 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Bij mij ook
Maar ze krijgen m niet mee als ze m niet installeren.
Zet die honkbalknuppel van vannacht maar alvast in de halquote:Op woensdag 15 december 2004 15:23 schreef Partygurl het volgende:
Inderdaad, en eindelijk werkt internet na 20 upcbezoeken en dan krijg je zoiets.
Dus of ze sluiten de nieuwe modem aan of ze kunnen meteen gaan.
quote:Op woensdag 15 december 2004 15:37 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zet die honkbalknuppel van vannacht maar alvast in de hal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |