quote:Op woensdag 15 december 2004 12:13 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Alles doet ze .... voor 6 bier
Ik stel het gewoon niet op prijs als jij achter m'n rug om dingen gaat zeggen die niet waar zijn. Dat doe je niet en al helemaal niet bij je vrienden.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:11 schreef omegaproject het volgende:
[..]
je weet niet waar je het over hebt
Als het niet waar is wel ja, bovendien is dit de 836 keer dat Lau er over begint dus het begint nu een beetje irritant te worden.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:15 schreef Partygurl het volgende:
Wow over iedereen mag alles gezegt worden maar wanneer t een keer over jou gaat wordt je boos, jammer
Wen er maar aan, dat gaat altijd hier zo in dit topic en daar doe jij ook altijd aan mee dus nu niet gaan zeuren hequote:Op woensdag 15 december 2004 12:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als het niet waar is wel ja, bovendien is dit de 836 keer dat Lau er over begint dus het begint nu een beetje irritant te worden.
Bovendien moet je niet dom lullen want ik heb nog nooit iets kwaads over jou gezegd wat niet waar is.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:15 schreef Partygurl het volgende:
Wow over iedereen mag alles gezegt worden maar wanneer t een keer over jou gaat wordt je boos, jammer
Geef me 1 voorbeeld...quote:Op woensdag 15 december 2004 12:17 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Wen er maar aan, dat gaat altijd hier zo in dit topic en daar doe jij ook altijd aan mee dus nu niet gaan zeuren he![]()
1 ding weet ik zeker, 10.000 keer liever met mijn Bregje dan met de jouwequote:Op woensdag 15 december 2004 12:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik denk niet dat iemand had verwacht dat ik het met jouw laatste ex zou doen
Zeg ik dat het over mij gaat?quote:Op woensdag 15 december 2004 12:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Bovendien moet je niet dom lullen want ik heb nog nooit iets kwaads over jou gezegd wat niet waar is.
Dat is jouw probleemquote:Op woensdag 15 december 2004 12:18 schreef blieblie het volgende:
[..]
1 ding weet ik zeker, 10.000 keer liever met mijn Bregje dan met de jouwe
Het topic kan ik wel terugvinden en ja ik heb dadelijk ook tentamen. Maar het beetje leren voor het tentamen bezorgt me minder hoofdpijn dan dit forum. Alles springt en danst en dan die snelle reacties. Slow chat eh? En blijkbaar doet iedereen het met iedereen hier of praat er over. Rare jongens, die brabanders.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar volgens mij vindt ie dit topic niet meer terug
Zelfs over jouw zijn een aantal dingen te vinden die uit Flow's handen zijn getypt.quote:
Je hebt een ontzettend goed moment gekozen om in te springenquote:Op woensdag 15 december 2004 12:20 schreef Clint het volgende:
[..]
Het topic kan ik wel terugvinden en ja ik heb dadelijk ook tentamen. Maar het beetje leren voor het tentamen bezorgt me minder hoofdpijn dan dit forum. Alles springt en danst en dan die snelle reacties. Slow chat eh? En blijkbaar doet iedereen het met iedereen hier of praat er over. Rare jongens, die brabanders.
nee flow, het gaat er om dat je niet altijd alles kan zeggen wat je denkt! Ook al is het de waarheid.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:23 schreef FlowDesign het volgende:
Laten we er maar over ophouden anders ga ik mensen kwetsen met de waarheid....
Dat zeg ik...quote:Op woensdag 15 december 2004 12:24 schreef Partygurl het volgende:
[..]
nee flow, het gaat er om dat je niet altijd alles kan zeggen wat je denkt! Ook al is het de waarheid.
quote:Op woensdag 15 december 2004 12:24 schreef Partygurl het volgende:
[..]
nee flow, het gaat er om dat je niet altijd alles kan zeggen wat je denkt! Ook al is het de waarheid.
Eindelijkquote:Op woensdag 15 december 2004 12:25 schreef daNpy het volgende:
Rellennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Dude ... lighten up!quote:Op woensdag 15 december 2004 12:23 schreef FlowDesign het volgende:
Laten we er maar over ophouden anders ga ik mensen kwetsen met de waarheid....
Met grappen maken over dingen die echt gebeurd zijn heb je mij niet, dan lach ik net zo hard mee. Maar als er dingen worden gezegd die NIET waar zijn dan zeg ik er wat van.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:26 schreef blieblie het volgende:
[..].
En als je zelf alleen maar roept mag je best een keer een aanval terug verwachten. Als je daar niet tegen kunt.... Is beetje.... Jah.... Dan heb je een beetje klein pikkie.
Onwaarheden?quote:Op woensdag 15 december 2004 12:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Met grappen maken over dingen die echt gebeurd zijn heb je mij niet, dan lach ik net zo hard mee. Maar als er dingen worden gezegd die NIET waar zijn dan zeg ik er wat van.
Ik kan over alles en iedereen de meest vreselijke onwaarheden gaan verzinnen, lekker makkelijk. Maar dat doe ik niet omdat ik geen respectloze boerenlul ben.
Lezen slet!quote:Op woensdag 15 december 2004 12:32 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dude ... lighten up!
Als je het niet leuk vind dat ik er zo een paar keer op terug kom als ik er aan herinnerd wordt (kom op, 't is gewoon één van de memorabele dingen die tijdens begeleidersweekends gebeurt zijn) Dan moet je dat gewoon zeggen![]()
Zal ik dan bij deze maar beloven dat ik het er nóóit meer over zal hebben?
quote:Op woensdag 15 december 2004 12:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Lezen slet!Het kan me geen ruk schelen dat je weer eens er over begint. Maar nu was je dingen erbij aan het verzinnen die niet gebeurd zijn. Daar gaat het om.
En je snapt natuurlijk wel dat een klein grapje al heel snel kan uitgroeien tot 'waarheid' en daar heb ik dus geen behoefte aan.
quote:Op woensdag 15 december 2004 12:47 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Bij deze mijn welgemeende excuses voor mijn slecht ontvangen grap
Bakkus ukkiequote:Op woensdag 15 december 2004 12:48 schreef daNpy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je ziek ofzo?
Ik vind BB & Inu verdacht stil nu het over sex en waarheden gaat
Ja broekiequote:
Je moet niet tussen 2 kemphanen inspringen.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:49 schreef Partygurl het volgende:
ik hoor jou ook anders vrij weinig
ow zit dat zoquote:Op woensdag 15 december 2004 12:52 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je moet niet tussen 2 kemphanen inspringen.
Alleen een beetje aanmoedigen
Nee jou Ukquote:
Nee met jou is het feestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |