Sssshhhhtquote:Op woensdag 15 december 2004 16:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet alleen krijgt hij dit punt niet, je wilt hem ook nog de kans op het volgende punt ontnemen?

we moeten hem wel hebben de laatste tijd, van mij kreeg ie het punt ook al niet de laatste keerquote:Op woensdag 15 december 2004 16:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet alleen krijgt hij dit punt niet, je wilt hem ook nog de kans op het volgende punt ontnemen?

quote:Op woensdag 15 december 2004 16:19 schreef bartrid het volgende:
[..]
we moeten hem wel hebben de laatste tijd, van mij kreeg ie het punt ook al niet de laatste keer![]()

quote:Op woensdag 15 december 2004 16:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
het zal wel zijn omdat ranja me net weer ff hielp herinneren aan het geweldige 5 minutes (naja, gister nog gedraaid) en volgens mij heb ik ook nooit een foto van ze gezien (denk ook niet dat ze op AMG staan), dus volledige gok, maar: mainframe?

Zijn idd Amerikaans, denk ook aan een andere Amerikaan met ook 'n bizar kapsel....quote:Op woensdag 15 december 2004 16:34 schreef Bimmel het volgende:
Dude met bril heeft mooi jaren 90 fout hip hop kapsel![]()
Zo'n toren op je hoofd....hoe hebben ze het ooit verzonnen....
Echt geen flauw idee wie dit zijn.
Amerikaans neem ik aan?

3rd Bass it is....quote:Op woensdag 15 december 2004 16:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ohja, hiphop, die gast heeft ook zo'n wenkbrauw met streepjes. hmmmzz..
Die gasten van Pop goes the weasel dan, 3rd bass?

Herreys, but close enough..toch net iets closer dan bartrid...te herkennen aan hun golden shoes, natuurlijkquote:Op woensdag 15 december 2004 16:58 schreef DaisyDuke het volgende:
Zijn dat de Herry's (ofzoiets) uit zweden dan?

Dat vind ik ook, maar je leest bijna alleen maar lyrische dingen over de plaat ...quote:Op woensdag 15 december 2004 17:26 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[...]
(tegenvallend album trouwens)

Snap het ook niet helemaal, mis persoonlijk vooral de laidback g-funk...quote:Op woensdag 15 december 2004 17:48 schreef Z het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar je leest bijna alleen maar lyrische dingen over de plaat ...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |