En jullie zijn los van elkaar al zo leuk.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wat dat betreft zouden we een leuk team zijn, ja.
quote:Op woensdag 15 december 2004 02:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wat dat betreft zouden we een leuk team zijn, ja.
Ik wil een sandwich.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:20 schreef Seborik het volgende:
[..]
En jullie zijn los van elkaar al zo leuk.
Bootwerker... *mompel*... *aan kont krabt*... Sebje heeft me zojuist 'dude' genoemd...quote:
Bootwerker of niet, jou zou ik strelen gelijk een wijf!quote:Op woensdag 15 december 2004 02:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
Bootwerker... *mompel*... *aan kont krabt*... Sebje heeft me zojuist 'dude' genoemd...
Verder nog vragen?
Ik samen met kasta lijkt me geen goed plan. 2 Narcisten bij elkaar, dat is vragen om problemen. Die willen allebei bovenop.quote:
Omdat je zo'n pittige tante bent natuurlijk.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
Bootwerker... *mompel*... *aan kont krabt*... Sebje heeft me zojuist 'dude' genoemd...
Verder nog vragen?
Dan ben jij een nepnarcist, want een echte narcist die blijft lui op zijn rug liggen en gaat er vanuit dat de wereld om het bevredigen van zijn behoeftes draaitquote:Op woensdag 15 december 2004 02:26 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik samen met kasta lijkt me geen goed plan. 2 Narcisten bij elkaar, dat is vragen om problemen. Die willen allebei bovenop.
Dat maakt natuurlijk geen hol of kut uit, want MUUS kan zich keren wanneer ze wil.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:26 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik samen met kasta lijkt me geen goed plan. 2 Narcisten bij elkaar, dat is vragen om problemen. Die willen allebei bovenop.
Checkquote:Op woensdag 15 december 2004 02:28 schreef Xennia het volgende:
Dan ben jij een nepnarcist, want een echte narcist die blijft lui op zijn rug liggen en gaat er vanuit dat de wereld om het bevredigen van zijn behoeftes draait
Ik ben blij dat ik door tenminste 1 iemand als normaal word beschouwdquote:Op woensdag 15 december 2004 02:28 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan ben jij een nepnarcist, want een echte narcist die blijft lui op zijn rug liggen en gaat er vanuit dat de wereld om het bevredigen van zijn behoeftes draait
Nou niet mijn woorden gaan verdraaien he!quote:Op woensdag 15 december 2004 02:30 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik door tenminste 1 iemand als normaal word beschouwd.
Je hebt gelijk, voor MUUS zullen zeeen open splijten.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:28 schreef Seborik het volgende:
[..]
Dat maakt natuurlijk geen hol of kut uit, want MUUS kan zich keren wanneer ze wil.
Ik zou je woorden niet durver aanraken. Ik raak immers geen vrouwen aanquote:Op woensdag 15 december 2004 02:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nou niet mijn woorden gaan verdraaien he!
Ah, dooddoener.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:34 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik raak immers geen vrouwen aan.
zou dat iets uitmaken dan?quote:Op woensdag 15 december 2004 02:18 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Heb jij een sollicitatie gemaild, Petre86 ?
Ja dus.quote:Op woensdag 15 december 2004 03:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
nou dan.. irrelevante vraag
next!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |