Post dat mens ook in dit topic?quote:Op woensdag 15 december 2004 11:43 schreef boebiedoe het volgende:
En MUUS staat trouwens op de ignore.
ze post écht overalquote:
Jij bent zeker ook zo'n figuur die een taart in Pim Fortuyn zijn gezicht zou hebben gegooid in de hoop dat hij daarvan onder de indruk zou zijn.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:46 schreef MUUS het volgende:
Mission accomplished..
En dat wil in de crew....
SC-aanhang zijn ook stemmende users hoorquote:Op woensdag 15 december 2004 11:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Tiemie was bij voorbaat al wel duidelijk, petre heeft misschien voordeel door z'n sc-aanhang
Ik vermoed zelfs dat ze die taart zelf nog vol heeft zitten schijten.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:49 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n figuur wat een taart in Pim Fortuyn zijn gezicht zou hebben gegooid in de hoop dat hij daarvan onder de indruk zou zijn.
Dream on.
tof, roep dat ook eens richting de FP ER'squote:Op woensdag 15 december 2004 11:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De anderen zien meestal niet dat je posts hebt verwijderd. Als je echt vernieuwend wil zijn, zou je hun post moeten herschrijven in iets wat wel leuk is.
laat ik het zo stellen: "ik heb betere katakterschetsen gelezen"quote:Op woensdag 15 december 2004 11:50 schreef petre86 het volgende:
SC-aanhang zijn ook stemmende users hoor![]()
en ik neem trouwens aan dat de andere users inzien dat ik mij als mod zou gaan ontplooien als betere en (wellicht) meer inhoudelijk forum-katakter![]()
moet ik wel eerst door het selectieproces heen komen(mocht ik auditie gedaan hebben
iets wat alleen crew zou kunnen lezen achter de schermen, en die mogen toch niet lekken
![]()
)
moet je dat nou net zeggen als ik een stuk appeltaart eeetquote:Op woensdag 15 december 2004 11:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vermoed zelfs dat ze die taart zelf nog vol heeft zitten schijten.
ik ben net wakker hequote:Op woensdag 15 december 2004 11:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
laat ik het zo stellen: "ik heb betere katakterschetsen gelezen"
uit strategisch oogpunt zal ik hier niet inhoudelijk op reageren, aangezien jij niet kan weten of ik wel of niet gesolliciteerd hebquote:Op woensdag 15 december 2004 11:51 schreef boebiedoe het volgende:
[..].
Als dat zo was had je niet gesolliciteerd.
Ik hoop niet dat het appeltaart is met zure appel, want de uitwerpselen van MUUS zijn waarschijnlijk net zo zuur als haar posts. De kans dat je een stukje Fortuyn taart naar binnen loopt te werken is dan vrij groot. Eetse.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:53 schreef mvt het volgende:
[..]
moet je dat nou net zeggen als ik een stuk appeltaart eeet
Dat viel al te concluderen uit jouw posts in het sticky topic. En uit je reacties hier.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
aangezien jij niet kan weten of ik wel of niet gesolliciteerd heb
Heb jij al gemaild?quote:Op woensdag 15 december 2004 11:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
laat ik het zo stellen: "ik heb betere katakterschetsen gelezen"
quote:Op woensdag 15 december 2004 11:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het appeltaart is met zure appel, want de uitwerpselen van MUUS zijn waarschijnlijk net zo zuur als haar posts. De kans dat je een stukje Fortuyn taart naar binnen loopt te werken is dan vrij groot. Eetse.
Ow zeik niet. Ik heb veel viezere verhalen hier opgehangen en daar zat je ook niet mee.quote:
he shit... , je hebt me doorquote:Op woensdag 15 december 2004 12:01 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dat viel al te concluderen uit jouw posts in het url=http://forum.fok.nl/topic/644751]sticky topic[/url]. En uit je reacties hier..
Ik zie haar goddelijke kant wel, de kant van god Seth dan.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:05 schreef Ripley het volgende:
Mensen die de goddelijkheid van MUUS niet inzien horen niet in de crew. Maar dat is mijn mening
Hey babequote:Op woensdag 15 december 2004 12:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ow zeik niet. Ik heb veel viezere verhalen hier opgehangen en daar zat je ook niet mee.
En Ripley komt net binnen en die maakt áltijd álles weer goed. DUS PIEP NIET ZO!
Die website!quote:Op woensdag 15 december 2004 12:14 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik zie haar goddelijke kant wel, de kant van god Seth dan.
Ik stem alleen op mensen die lief zijn voor MUUSquote:Op woensdag 15 december 2004 12:17 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Insgelijks. Heb ik ook jouw stem Ripley ?
Ik was vrij lief, toch ?quote:Op woensdag 15 december 2004 12:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik stem alleen op mensen die lief zijn voor MUUS
quote:Op woensdag 15 december 2004 11:50 schreef petre86 het volgende:
[..]
iets wat alleen crew zou kunnen lezen achter de schermen, en die mogen toch niet lekken![]()
)
jamaar, ik eet meestal geen sliertjes en bonkjes. Maar op het moment wel een stukkie taartquote:Op woensdag 15 december 2004 12:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ow zeik niet. Ik heb veel viezere verhalen hier opgehangen en daar zat je ook niet mee.
En Ripley komt net binnen en die maakt áltijd álles weer goed. DUS PIEP NIET ZO!
Iedereen heeft zo zijn/haar eigen manier van liefde getuigen jegens MUUS.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik stem alleen op mensen die lief zijn voor MUUS
oké tijdens bepaalde maandelijks terugkerende momenten mag de vrouwelijk helft wel lekkenquote:Op woensdag 15 december 2004 12:19 schreef yvonne het volgende:
[..], says who
Info bij yvonne@fok.nl of op MSN
Kijk boebiedoe, zo moet het dus niet.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zijn/haar eigen manier van liefde getuigen jegens MUUS.
Maar gelukkig ben ik zonder democratische bullshit in de crew gekomen.
heey, die was schattig en had competentie (of hoe je dat ook mag schrijven)quote:
Nou, jupie, lekker opgelost,quote:
Ja godver, ik dacht dat jij 'm al een ban had gegeven. Ik maak mijn sluitpost wel wat langer.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu weet deze kutnewbie nog niks en gaat nog meer bagger openen
Gezakt Boe.
Jij bent ook gezakt, kutuser, kuttopic.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
heey, die was schattig en had competentie (of hoe je dat ook mag schrijven)
nijntjes zijn lief
whehehehehequote:Op woensdag 15 december 2004 12:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, jupie, lekker opgelost,
nu weet deze kutnewbie nog niks en gaat nog meer bagger openen
Gezakt Boe.
ook al is dat meer iets voor Mission Impossible IIIquote:Op woensdag 15 december 2004 12:28 schreef mvt het volgende:
je had het topic natuurlijk ook een leuke wending kunnen geven boe. Dit was te simpel
maar mijn reactie was lief!quote:Op woensdag 15 december 2004 12:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent ook gezakt, kutuser, kuttopic.
Herkansing in FBquote:Op woensdag 15 december 2004 12:27 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ja godver, ik dacht dat jij 'm al een ban had gegeven. Ik maak mijn sluitpost wel wat langer..
Stem voor!quote:Op woensdag 15 december 2004 12:29 schreef RebelseNijntje het volgende:
Ik stem dus niet op jou of je doet hem weer open![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |