Ik hou niet van teletubbiesquote:Op woensdag 15 december 2004 00:28 schreef MasculineTeletubby het volgende:
Hoi RebelseNijntje.
Zullen we wat afspreken binnenkort?
Wil je de volgende keer in het vak blijven zitten, vandaal!quote:Op woensdag 15 december 2004 00:29 schreef Posdnous het volgende:
[..]
.
Jullie stadion was van binnen ook mooi.![]()
Cora en ik spelen nachtbar. Doe je mee? Mag jij de zwaaier zijn.quote:
Mag niet iedereen hier zitten ?quote:Op woensdag 15 december 2004 00:29 schreef Tiemie het volgende:
Nu nog een ander kliekje zoeken en je bent ge-wel-dig.
Wehehe, ik was er zelf niet, maar het scheen niks bijzonders te zijn hoorde ik.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:29 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Wil je de volgende keer in het vak blijven zitten, vandaal!
Van mij wel hoor, al denken sommige daar anders over.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:30 schreef RebelseNijntje het volgende:
[..]
Mag niet iedereen hier zitten ?
Jij wel hoor, bunny!quote:Op woensdag 15 december 2004 00:30 schreef RebelseNijntje het volgende:
[..]
Mag niet iedereen hier zitten ?
Ik heb een pistool zeg maarquote:Op woensdag 15 december 2004 00:30 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Van mij wel hoor, al denken sommige daar anders over.
Kliekjes zijn zó passé,quote:Op woensdag 15 december 2004 00:30 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Van mij wel hoor, al denken sommige daar anders over.
Ik ben elke wedstrijd bij brothers en dat gaat pas om 12.00 uur open, jullie waren erg vroeg.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:30 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wehehe, ik was er zelf niet, maar het scheen niks bijzonders te zijn hoorde ik.
Bij cafe Brothers oid was het ook heel gezellig.
Hihi.quote:
Blegh, schiet me dan maar doodquote:Op woensdag 15 december 2004 00:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Cora en ik spelen nachtbar. Doe je mee? Mag jij de zwaaier zijn.
mooi achter in de rij aansluitenquote:Op woensdag 15 december 2004 00:25 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Er is hier een grote Nijmegen delegatie.![]()
Is dat zo'n eentje met een rood lintje?quote:Op woensdag 15 december 2004 00:31 schreef RebelseNijntje het volgende:
[..]
Ik heb een pistool zeg maar![]()
Wij hebben niks tegen Superboeren hoorquote:Op woensdag 15 december 2004 00:32 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ik ben elke wedstrijd bij brothers en dat gaat pas om 12.00 uur open, jullie waren erg vroeg..
niet dat ik meedoe aan die onzin hoor, maar ik hoorde dat er maar 6 man van ons waren.
Ik kan kung fuquote:Op woensdag 15 december 2004 00:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Is dat zo'n eentje met een rood lintje?
Die heb ik vroeger ook gehad.
Want verder dan pang pang roepen kom je niet.
In die tijd heb je namelijk al een mes tussen je ribben als je een niet erg goedwillige marrokkaan tegenover je hebt staan
Nou kom yv, je kunt best een keertje naar me zwaaien.quote:
wij over het algemeen ook niet tegen jullie, een neef van een kameraad van me zat immers bij jullie in het uitvak en die is wel vaker in ons café te vinden.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:34 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wij hebben niks tegen Superboeren hoor.
quote:Op woensdag 15 december 2004 00:35 schreef RebelseNijntje het volgende:
Hebben jullie ook allemaal een computer op je eigen kamer dat je de hele nacht kan internetten
de jongere dan
Jullie zitten uit altijd door ons hele stadion heen.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:35 schreef Tiemie het volgende:
[..]
wij over het algemeen ook niet tegen jullie, een neef van een kameraad van me zat immers bij jullie in het uitvak en die is wel vaker in ons café te vinden.
In chinaquote:Op woensdag 15 december 2004 00:35 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
en ik weet waar hong kong ligt![]()
Verschil moet er zijn, nietwaar.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:35 schreef boebiedoe het volgende:
Tiemie. Waarom zit jij tussen deze kneuzenparade.
ik verveel me en heb weinig zin om te lang na te denken over wat ik moet typen en daar is dit dé plaats voor.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:35 schreef boebiedoe het volgende:
Jup werkt ideaal bij slaapritme stoornissen als je ouders nog wel willen slapenquote:Op woensdag 15 december 2004 00:35 schreef RebelseNijntje het volgende:
Hebben jullie ook allemaal een computer op je eigen kamer dat je de hele nacht kan internetten
de jongere dan
Jij zit er ook tussen nuquote:Op woensdag 15 december 2004 00:35 schreef boebiedoe het volgende:
Niet aansluiten dan!quote:Op woensdag 15 december 2004 00:35 schreef boebiedoe het volgende:
Nee ik heb er 4, hoezo?quote:Op woensdag 15 december 2004 00:35 schreef RebelseNijntje het volgende:
de jongere dan
doeiquote:Op woensdag 15 december 2004 00:37 schreef RebelseNijntje het volgende:
Ik mag helemaal niet op de computer nu![]()
Ik verdom hetquote:Op woensdag 15 december 2004 00:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nou kom yv, je kunt best een keertje naar me zwaaien..
ohohquote:Op woensdag 15 december 2004 00:37 schreef RebelseNijntje het volgende:
Oei, snel uitloggen dan maar voor papa je gaat slaan.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:37 schreef RebelseNijntje het volgende:
Dat wou ik net posten.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:39 schreef Tiemie het volgende:
@bbd: ik moet natuurlijk ook een beetje campagne voeren voor mijn onzin-sollicitatie.
Ach, als het deze keer bij slaan blijft, kan ze best blijven zitten.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:39 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Oei, snel uitloggen dan maar voor papa je gaat slaan.
quote:Op woensdag 15 december 2004 00:39 schreef RebelseNijntje het volgende:
Hoe oud zijn jullie
Deze zieltjes heb je snel gewonnen hoor, men is niet zo kieskeurig alhier.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:39 schreef Tiemie het volgende:
@bbd: ik moet natuurlijk ook een beetje campagne voeren voor mijn onzin-sollicitatie.
Wat doe je dan in de SC?quote:
Zie je die knop, met dat blaadje en dat poppetje, daar kan je iemand zen profiel bekijken, duw maar eens op die knop, sommige hebben staan dat ze geboren zijn in 2009, dat klopt niet, meestal zijn ze dan ouder dan 30quote:Op woensdag 15 december 2004 00:39 schreef RebelseNijntje het volgende:
Hoe oud zijn jullie
zequote:Op woensdag 15 december 2004 00:40 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ach, als het deze keer bij slaan blijft, kan ze best blijven zitten.
Er zou niemand beter op die plek kunnen zitten dan jij Boe.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:40 schreef boebiedoe het volgende:
STEM BOEBIEDOE VOOR ONZINMOD
PSquote:Op woensdag 15 december 2004 00:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat doe je dan in de SC?
Zwaaien kreng
Waar staat die vote paginaquote:Op woensdag 15 december 2004 00:40 schreef Tiemie het volgende:
[..]!
Aan de rest: jullie stemmen toch wel op me hé?
Fucking hellquote:Op woensdag 15 december 2004 00:41 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Er zou niemand beter op de plek kunnen zitten dan jij Boe.
Mijn stem heb je.
1987-05-10quote:Op woensdag 15 december 2004 00:41 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zie je die knop, met dat blaadje en dat poppetje, daar kan je iemand zen profiel bekijken, duw maar eens op die knop, sommige hebben staan dat ze geboren zijn in 2009, dat klopt niet, meestal zijn ze dan ouder dan 30
Er komen er toch 2?quote:Op woensdag 15 december 2004 00:41 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Er zou niemand beter op de plek kunnen zitten dan jij Boe.
Mijn stem heb je.
Doe eerst nog maar wat meer valsche beloftes,quote:Op woensdag 15 december 2004 00:40 schreef Tiemie het volgende:
[..]!
Aan de rest: jullie stemmen toch wel op me hé?
Nijnte is een manquote:Op woensdag 15 december 2004 00:41 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Wat kan ik eraan doen, dat jij zo'n wijvennaam uitzoekt.
DLquote:
dat is over een paar dagen pas, ik moet eerst nog door de voorselectie komen.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Geef die link nou ff
quote:Op woensdag 15 december 2004 00:44 schreef bolivian het volgende:
[afbeelding]
Nijntje heeft kanker,
Nijntje gaat dood.
Geboortedatum: 1989-10-24 en jezelf dan al man noemenquote:
Nijntje zei ik en ik ben ook een manquote:Op woensdag 15 december 2004 00:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1989-10-24 en jezelf dan al man noemen
Damn, je eigen medicijn kan nu dus ff nietquote:Op woensdag 15 december 2004 00:44 schreef DeLeider het volgende:
PSik ben verkouden, tegen keelpijn weet ik wel iets, maar dan neem ik liever fisherman original, weet jij iets tegen verkoudheid?
[afbeelding]
Nijntje heeft kanker,
Nijntje gaat dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kutuser zonder gehoor/quote:Op woensdag 15 december 2004 00:45 schreef RealKnuckles het volgende:
bier.
quote:Op woensdag 15 december 2004 00:46 schreef Tiemie het volgende:
eukay, ik zal ervoor zorgen dat jullie ergens een eigen plek krijgen om te baggeren.www.nachtbar.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
voor jou een vraag, voor ons een weet...quote:Op woensdag 15 december 2004 00:39 schreef RebelseNijntje het volgende:
Hoe oud zijn jullie
Gelukkig kan je mensen wel aan het lachen maken, door jezelf belachelijk te maken weliswaar maar toch is het lachenquote:Op woensdag 15 december 2004 00:45 schreef RebelseNijntje het volgende:
[..]
Nijntje zei ik en ik ben ook een man![]()
[afbeelding]
Nijntje heeft kanker,
Nijntje gaat dood.
quote:Op woensdag 15 december 2004 00:46 schreef Tiemie het volgende:
eukay, ik zal ervoor zorgen dat jullie ergens een eigen plek krijgen om te baggeren.Je postte anders maar wat graag mee in de NBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
Oh nee behoed ons voor het zwetende rood aangelopen monsterquote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 00:47 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Gelukkig kan je mensen wel aan het lachen maken, door jezelf belachelijk te maken weliswaar maar toch is het lachen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |