quote:Op woensdag 15 december 2004 00:03 schreef MUUS het volgende:
Nachtbar
Gezellig in een dichtgetimmerd, afgefikt, uitgescheten, stoffig, oud hok?quote:Op woensdag 15 december 2004 00:05 schreef mother-mother het volgende:
nachtbar/nachtcafe whatever, ik weet nog niet zo goed hoe dat werkt
maar is altijd wel gezellie vandaar![]()
Nachtbar dusquote:
Oh God, PS is er.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nachtcafé is op een niet nader te noemen forum![]()
zie mijn sig
Wat jij wil kutkikkerquote:Op woensdag 15 december 2004 00:07 schreef Tiemie het volgende:
Juist ja, een kutreeks op een kutforum. lekker belangrijk PS.
Ach, wel liev toch die nachtelijke SC-ers die proberen weer een naampje op hun SC topics te plakkenquote:Op woensdag 15 december 2004 00:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
Gezellig in een dichtgetimmerd, afgefikt, uitgescheten, stoffig, oud hok?
Mja, ieder z'n meug natuurlijk.
Gezien de kwaliteit van users die hier nu posten houd ik het hier voor gezienquote:Op woensdag 15 december 2004 00:08 schreef bolivian het volgende:
[..]
Oh God, PS is er.
Het leed is geschied!
Ben je zo onder de indruk van me?quote:Op woensdag 15 december 2004 00:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gezien de kwaliteit van users die hier nu posten houd ik het hier voor gezien
wtf wil jij nou allemaal?quote:Op woensdag 15 december 2004 00:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ach, wel liev toch die nachtelijke SC-ers die proberen weer een naampje op hun SC topics te plakken![]()
Dit zijn zonder uitzondering ONZ'ers,quote:Op woensdag 15 december 2004 00:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ach, wel liev toch die nachtelijke SC-ers die proberen weer een naampje op hun SC topics te plakken![]()
owquote:Op woensdag 15 december 2004 00:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De TT sprak me toch al niet zo aan.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2004 00:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
is dit weer die josti 0.00 uur reeks?
uitgezonderd jij m-mquote:
semi-matige-poging-tot, PP.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
is dit weer die josti 0.00 uur reeks?
Jaquote:Op woensdag 15 december 2004 00:10 schreef Tiemie het volgende:
Zelfs dát was te moeilijk voor jou, snakey.
ja maar WAAR dan?quote:Op woensdag 15 december 2004 00:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
uitgezonderd jij m-m
Spreek je later weer
quote:Op woensdag 15 december 2004 00:13 schreef cerror het volgende:
Geen 3 pagina's aan gezwaai?
mmmm raar
jij bent er toch?quote:Op woensdag 15 december 2004 00:12 schreef Tiemie het volgende:
[..]
semi-matige-poging-tot, PP.
de meeste josti's ontbreken namelijk nog.
Kijk dat is nu net waar voor ik vrees....quote:
achja, gelukkig is het niet moeilijk om een nieuw account te maken en je vervolgens opnieuw voor lul te zetten.quote:
Kan me niet herinneren dat SG in de NB posttequote:Op woensdag 15 december 2004 00:13 schreef bolivian het volgende:
Vroeger, met SG, toen viel er tenminste nog wat te beleven!
ach, de geur van kwijl trekt ze blijkbaar aan, dus t is een kwestie van tijdquote:Op woensdag 15 december 2004 00:12 schreef Tiemie het volgende:
[..]
semi-matige-poging-tot, PP.
de meeste josti's ontbreken namelijk nog.
In de nachtbar.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:15 schreef Skaai het volgende:
Ik welk nachtcafe kan je bierjes krijgen.
iewwww, ze planten zich voort!quote:Op woensdag 15 december 2004 00:15 schreef RebelseNijntje het volgende:
Is dit slowchat? Fwnk het is gelukt met registreren !![]()
bij mij, typ nu al met dubbele tongquote:Op woensdag 15 december 2004 00:15 schreef Skaai het volgende:
Ik welk nachtcafe kan je bierjes krijgen.
Wij lulden altijd parallel aan de NB.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat SG in de NB postte
Probeer het kansloserforum eens, ik weet dat ze daar is geregged
hè lul, ik haal je weer inquote:Op woensdag 15 december 2004 00:17 schreef Tiemie het volgende:
Who the fuck is SG én de nachtbar bestond dan ook een paar jaar langer, dan jij lid bent.
quote:
Ja, maar jij speelt vals met die postopkrikreeksch van je!quote:Op woensdag 15 december 2004 00:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hè lul, ik haal je weer in
Slowchatklonenquote:Op woensdag 15 december 2004 00:15 schreef RebelseNijntje het volgende:
Is dit slowchat? Fwnk het is gelukt met registreren !![]()
Is dat net zoiets als mond en voet schilderen?quote:Op woensdag 15 december 2004 00:17 schreef mother-mother het volgende:
bij mij, typ nu al met dubbele tong![]()
tssk, je bent wederom weer jaloersch!quote:Op woensdag 15 december 2004 00:18 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ja, maar jij speelt vals met die postopkrikreeksch van je!
Je hoeft jezelf niet als voorbeeld te stellen hoor.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:15 schreef Tiemie het volgende:
[..]
achja, gelukkig is het niet moeilijk om een nieuw account te maken en je vervolgens opnieuw voor lul te zetten.
http://forum.fok.nl//fok/(...)evance&fora%5B%5D=49quote:Op woensdag 15 december 2004 00:17 schreef Tiemie het volgende:
Who the fuck is SG...
quote:Op woensdag 15 december 2004 00:19 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Goh wat jammer nou.
tip: http://forum.fok.nl/user/logout
Welnee, ik heb een eigen reeks.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
tssk, je bent wederom weer jaloersch!
vbl?quote:Op woensdag 15 december 2004 00:20 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Welnee, ik heb een eigen reeks.
wel een beetje jammer dat die in vbl is.
aha, niet zo belangrijk dus.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:20 schreef bolivian het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl//fok/(...)evance&fora%5B%5D=49
deel 5 alweerquote:Op woensdag 15 december 2004 00:22 schreef Tiemie het volgende:
[..]
[centraal] De Graafschap Doetinchem #5![]()
ikquote:Op woensdag 15 december 2004 00:21 schreef bolivian het volgende:
[..]
Welke man noemt zichzelf nou nijntje,.
We kunnen wel een [centraal]anti-Vitesse reeks opzetten. Dat brengt mensen bij elkaarquote:Op woensdag 15 december 2004 00:22 schreef Tiemie het volgende:
[..]
[centraal] De Graafschap Doetinchem #5![]()
ik wens jou ook het alles bestequote:Op woensdag 15 december 2004 00:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
sterft allen, ik ga slapen
Slim om die opmerking te makenquote:Op woensdag 15 december 2004 00:13 schreef cerror het volgende:
Geen 3 pagina's aan gezwaai?
mmmm raar
Tabee, rukker!quote:Op woensdag 15 december 2004 00:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
sterft allen, ik ga slapen
Lijkt me eigelijk best een goed plan, wie haat vitesse nou niet? ja die heaumeaux die hun seizoenskaart van hun vriendje karel hebben gekregen misschien, maar zelfs de meeste arnhemmers moeten niets van dat zielige eliteclubje weten.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:23 schreef Posdnous het volgende:
[..]
We kunnen wel een [centraal]anti-Vitesse reeks opzetten. Dat brengt mensen bij elkaar.
Doe es niet zo engquote:
Nja, dat ben ik gewend in de SCquote:
Er is hier een grote Nijmegen delegatie.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:24 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Lijkt me eigelijk best een goed plan, wie haat vitesse nou niet? ja die heaumeaux die hun seizoenskaart van hun vriendje karel hebben gekregen misschien, maar zelfs de meeste arnhemmers moeten niets van dat zielige eliteclubje weten.
weltrusten dan !quote:Op woensdag 15 december 2004 00:25 schreef DeLeider het volgende:hoi, is het vandaag wel gezellig, anders ga ik gelijk slapen
Er komen ook steeds meer Dtc-ers op Fok.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:25 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Er is hier een grote Nijmegen delegatie.![]()
Wat moet ik dan zeggenquote:Op woensdag 15 december 2004 00:26 schreef bolivian het volgende:
[..]
Je bent niet erg welbespraakt hè, nijntje?
ik ben wel gezellig, maar we moesten allen sterven enzoquote:Op woensdag 15 december 2004 00:25 schreef DeLeider het volgende:hoi, is het vandaag wel gezellig, anders ga ik gelijk slapen
ik vroeg het niet aan jou, jij bent niet eens liev, ps welquote:
Oke is goed. Ik zal langere reacties gevenquote:Op woensdag 15 december 2004 00:27 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Kun je ook iets minder kortaf reageren? dat leest wat prettiger.
ok dan blijf ikquote:Op woensdag 15 december 2004 00:27 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik ben wel gezellig, maar we moesten allen sterven enzo![]()
quote:Op woensdag 15 december 2004 00:28 schreef Tiemie het volgende:
@Posdnous: trouwens best een aardige wedstrijd, zondag.
...én stimuleert wat meer!quote:Op woensdag 15 december 2004 00:27 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Kun je ook iets minder kortaf reageren? dat leest wat prettiger.
Ik hou niet van teletubbiesquote:Op woensdag 15 december 2004 00:28 schreef MasculineTeletubby het volgende:
Hoi RebelseNijntje.
Zullen we wat afspreken binnenkort?
Wil je de volgende keer in het vak blijven zitten, vandaal!quote:Op woensdag 15 december 2004 00:29 schreef Posdnous het volgende:
[..]
.
Jullie stadion was van binnen ook mooi.![]()
Cora en ik spelen nachtbar. Doe je mee? Mag jij de zwaaier zijn.quote:
Mag niet iedereen hier zitten ?quote:Op woensdag 15 december 2004 00:29 schreef Tiemie het volgende:
Nu nog een ander kliekje zoeken en je bent ge-wel-dig.
Wehehe, ik was er zelf niet, maar het scheen niks bijzonders te zijn hoorde ik.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:29 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Wil je de volgende keer in het vak blijven zitten, vandaal!
Van mij wel hoor, al denken sommige daar anders over.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:30 schreef RebelseNijntje het volgende:
[..]
Mag niet iedereen hier zitten ?
Jij wel hoor, bunny!quote:Op woensdag 15 december 2004 00:30 schreef RebelseNijntje het volgende:
[..]
Mag niet iedereen hier zitten ?
Ik heb een pistool zeg maarquote:Op woensdag 15 december 2004 00:30 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Van mij wel hoor, al denken sommige daar anders over.
Kliekjes zijn zó passé,quote:Op woensdag 15 december 2004 00:30 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Van mij wel hoor, al denken sommige daar anders over.
Ik ben elke wedstrijd bij brothers en dat gaat pas om 12.00 uur open, jullie waren erg vroeg.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:30 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wehehe, ik was er zelf niet, maar het scheen niks bijzonders te zijn hoorde ik.
Bij cafe Brothers oid was het ook heel gezellig.
Hihi.quote:
Blegh, schiet me dan maar doodquote:Op woensdag 15 december 2004 00:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Cora en ik spelen nachtbar. Doe je mee? Mag jij de zwaaier zijn.
mooi achter in de rij aansluitenquote:Op woensdag 15 december 2004 00:25 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Er is hier een grote Nijmegen delegatie.![]()
Is dat zo'n eentje met een rood lintje?quote:Op woensdag 15 december 2004 00:31 schreef RebelseNijntje het volgende:
[..]
Ik heb een pistool zeg maar![]()
Wij hebben niks tegen Superboeren hoorquote:Op woensdag 15 december 2004 00:32 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ik ben elke wedstrijd bij brothers en dat gaat pas om 12.00 uur open, jullie waren erg vroeg..
niet dat ik meedoe aan die onzin hoor, maar ik hoorde dat er maar 6 man van ons waren.
Ik kan kung fuquote:Op woensdag 15 december 2004 00:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Is dat zo'n eentje met een rood lintje?
Die heb ik vroeger ook gehad.
Want verder dan pang pang roepen kom je niet.
In die tijd heb je namelijk al een mes tussen je ribben als je een niet erg goedwillige marrokkaan tegenover je hebt staan
Nou kom yv, je kunt best een keertje naar me zwaaien.quote:
wij over het algemeen ook niet tegen jullie, een neef van een kameraad van me zat immers bij jullie in het uitvak en die is wel vaker in ons café te vinden.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:34 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wij hebben niks tegen Superboeren hoor.
quote:Op woensdag 15 december 2004 00:35 schreef RebelseNijntje het volgende:
Hebben jullie ook allemaal een computer op je eigen kamer dat je de hele nacht kan internetten
de jongere dan
Jullie zitten uit altijd door ons hele stadion heen.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:35 schreef Tiemie het volgende:
[..]
wij over het algemeen ook niet tegen jullie, een neef van een kameraad van me zat immers bij jullie in het uitvak en die is wel vaker in ons café te vinden.
In chinaquote:Op woensdag 15 december 2004 00:35 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
en ik weet waar hong kong ligt![]()
Verschil moet er zijn, nietwaar.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:35 schreef boebiedoe het volgende:
Tiemie. Waarom zit jij tussen deze kneuzenparade.
ik verveel me en heb weinig zin om te lang na te denken over wat ik moet typen en daar is dit dé plaats voor.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:35 schreef boebiedoe het volgende:
Jup werkt ideaal bij slaapritme stoornissen als je ouders nog wel willen slapenquote:Op woensdag 15 december 2004 00:35 schreef RebelseNijntje het volgende:
Hebben jullie ook allemaal een computer op je eigen kamer dat je de hele nacht kan internetten
de jongere dan
Jij zit er ook tussen nuquote:Op woensdag 15 december 2004 00:35 schreef boebiedoe het volgende:
Niet aansluiten dan!quote:Op woensdag 15 december 2004 00:35 schreef boebiedoe het volgende:
Nee ik heb er 4, hoezo?quote:Op woensdag 15 december 2004 00:35 schreef RebelseNijntje het volgende:
de jongere dan
doeiquote:Op woensdag 15 december 2004 00:37 schreef RebelseNijntje het volgende:
Ik mag helemaal niet op de computer nu![]()
Ik verdom hetquote:Op woensdag 15 december 2004 00:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nou kom yv, je kunt best een keertje naar me zwaaien..
ohohquote:Op woensdag 15 december 2004 00:37 schreef RebelseNijntje het volgende:
Oei, snel uitloggen dan maar voor papa je gaat slaan.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:37 schreef RebelseNijntje het volgende:
Dat wou ik net posten.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:39 schreef Tiemie het volgende:
@bbd: ik moet natuurlijk ook een beetje campagne voeren voor mijn onzin-sollicitatie.
Ach, als het deze keer bij slaan blijft, kan ze best blijven zitten.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:39 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Oei, snel uitloggen dan maar voor papa je gaat slaan.
quote:Op woensdag 15 december 2004 00:39 schreef RebelseNijntje het volgende:
Hoe oud zijn jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |