Doet hij het ook nog eens fout....quote:Op donderdag 16 december 2004 17:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Absoluut Auxerre.
Villareal is zo'n speelse Spaanse underdog. De naam zegt de meeste mensen niet zoveel, maar bekijk de selectie maar eens.
Boro zijn wel Engelsen MM, maar ik zie vlieggewichten als Escude nou niet echt stormram Hasselbaink stoppen. Kwalitatief een aardige selectie.
Heh, let ik weer 'ns niet op?quote:Op donderdag 16 december 2004 17:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Doet hij het ook nog eens fout....![]()
En Richard Krajicek zag ik, een sportuitzending hoop ik.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:12 schreef tong80 het volgende:
Vanavond Koeman bij Barend en van Dorp.
Lekker bagetalliseren. Oppervlakkig praat houden.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:12 schreef tong80 het volgende:
Vanavond Koeman bij Barend en van Dorp.
AT5quote:Trabelsi maakt seizoen af bij Ajax
Ajax-verdediger Hatem Trabelsi maakt het seizoen bij de Amsterdamse club gewoon af. Hij maakt geen gebruik van de mogelijkheid tijdens de transferperiode in de winterstop te vertrekken.
Dat liet Trabelsi maandag weten via zijn zaakwaarnemer. Ajax plaatste zich vorige week voor het Uefa Cuptoernooi en speelt de rest van het seizoen dus nog Europees. Dat is voor de Tunesiër de reden nog langer te blijven.
Trabelsi (zijn zaakwaarnemer) en Ajax vochten eind vorig seizoen een strijd uit over een eenzijdige optie in zijn contract. Pas is september bereikte club en speler een compromis.
Ruilen tegen Sonck zou het wel een werelddeal makenquote:16/12/2004 - "Nog geen schot in onderhandelingen over Charisteas"
(Van onze verslaggever RvN)
Uit Amsterdam kwamen aan het begin van de week positieve berichten over het doorgaan van een transfer van Charisteas, vanuit Werder komen er vooralsnog louter negatieve berichten. Der Kicker meldt dat Charisteas nu duidelijk heeft laten weten weg te willen bij Werder. Ajax zou volgens het blad nog steeds niet hebben geboden. Gevreesd wordt dat de transfersom van naar verluidt 5 miljoen euro een obstakel wordt voor een transfer van Charisteas. Geruchten over een mogelijke ruil met Sonck, die bij Ajax wegmag, worden nadrukkelijk ontkend.
Soetaars er ook nog bij joh.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:56 schreef Nashje het volgende:
Een ruil met Sonck.
Als dat kan, graag. Het liefst vandaag nog.
De Mul mag ook mee!quote:Op donderdag 16 december 2004 23:04 schreef JaWi het volgende:
En weet je wat, doen we obo er ook bij.
Opgeruimd staat netjes.
Villarreal, Auxerre, Benfica, Sevilla, Schalke'04, Steaua Boekarest, Real Zaragoza, FC Sochaux.quote:Acht mogelijke tegenstanders bekend waaronder drie Spaanse
De acht mogelijke tegenstanders die vrijdag uit de kokers kunnen rollen zijn inmiddels bekend. Het gaat om Villarreal, Auxerre, Benfica, Sevilla, Schalke'04, Steaua Boekarest, Real Zaragoza, FC Sochaux. Drie Spaanse ploegen dus (37,5% kans op Spaanse ploeg), twee Fransen ploegen, een Portugese, een Duitse en een Roemeense ploeg. De loting is vrijdagmiddag om 13.45 uur.
Nu weet ik waar die oerwoudgeluiden in die Oost-Europese landen vandaan komen...quote:Op donderdag 16 december 2004 23:09 schreef VoreG het volgende:
Benfica Schalke en Sevilla zie ik als sterkste dus dat wordt een matige 6-0 overwinning
Sochoux en Steauauauauauaua rollen we met 10-0 op
Moet je voor de grap Romario op de spelerslijst zetten.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:09 schreef VoreG het volgende:
Steauauauauauaua rollen we met 10-0 op
quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Moet je voor de grap Romario op de spelerslijst zetten.
Die arme man.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]die keeper van destijds wordt nog zwetend wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |