quote:15/12/2004 - Ajax op vijf bij Google
(Van onze verslaggever RvN)
Ajax blijft ondanks de sportief mindere periode bij Google een van de meest gezochte zoekwoorden. In Nederland waren in de maand november slechts vier zoekwoorden meer gebruikt dan Ajax, te weten Sinterklaas, Georgina Verbaan, Theo van Gogh en Zwarte Piet. Dat blijkt uit een overzicht van Google's Zeitgeist.
Die zoekt op "basiskennis+voetbal+zuid-amerika"quote:Op donderdag 16 december 2004 11:40 schreef twi het volgende:
Nou, dat betekent dus dat Ajax normaal gesproken op de 1e plek staat![]()
Ik zie wat calimero's uit E'hoven er trouwens wel voor aan om vanaf nu de hele dag op "psv" te zoeken en refreshen.Cultheld?
quote:Op donderdag 16 december 2004 12:54 schreef JaWi het volgende:
[..]
Die zoekt op "basiskennis+voetbal+zuid-amerika+namen+statistieken+foto".
Het is dat je het met een knipoog zegt, want andersquote:Op donderdag 16 december 2004 14:30 schreef Schanulleke het volgende:
Best een aardige rij van clubs. Allemaal uitdagende maar zeker niet kansloze wedstrijden. Die Cup is al bijna binnen!
Telegraafquote:Op donderdag 16 december 2004 14:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat rijtje zag ik ook al ergens staan ja...
Wordt leuk dit jaar
Zou hij de ervaren man zijn waar Koeman om smeekt?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:03 schreef JaWi het volgende:
Ronald de Boer traint mee met jong ajax.
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum2/7640.php#post8026
Ja maar dat is eenzelfde soort strijd als die van Don Quichotte tegen de molen.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:54 schreef S-Two het volgende:
Ik zie ook zeker mogelijkheden voor de UEFA-cup. We strijden gewoon nog voor 3 prijzen
Jij kan ook echt niet lezen he, een terugkeer in het eerste is voor de Boer uitgeslotenquote:Op donderdag 16 december 2004 15:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zou hij de ervaren man zijn waar Koeman om smeekt?
Nee die gaan een klachtenmail sturen naar google, en zeggen dat het allemaal vieze neuzen zijnquote:Op donderdag 16 december 2004 11:40 schreef twi het volgende:
Nou, dat betekent dus dat Ajax normaal gesproken op de 1e plek staat![]()
Ik zie wat calimero's uit E'hoven er trouwens wel voor aan om vanaf nu de hele dag op "psv" te zoeken en refreshen.Cultheld?
Ey op EuroSport Lazio PSV 2-0quote:Op donderdag 16 december 2004 16:11 schreef rubbereend het volgende:
voor de liefhebbers beelden van Ajax Juve op Tv nu
quote:
En nu weer Ajax interquote:Op donderdag 16 december 2004 16:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
2-1 inmiddels, doelpunt Kezman, de man die nooit scoord in de CL volgens sommige
Tranen in mn ogenquote:Op donderdag 16 december 2004 16:36 schreef rubbereend het volgende:
heee k zie een fitte van der Vaart, dus zo voetbalde hij toen hij nog goed was
Zlatan ook welquote:Op donderdag 16 december 2004 16:43 schreef rubbereend het volgende:
Koeman heeft nu aanvaringen gehad met:
Mido
Sneijder
van der Vaart
Sonck
Trabelsi
Joh... dat roepen we al een jaar....quote:Op donderdag 16 december 2004 16:46 schreef cultheld het volgende:
Dus ook de Ajax supporters kunnen zich wel vinden in de term "knoeiman" ?
Stond Tomasson toen maar buitenspelquote:Op donderdag 16 december 2004 16:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Inzaghi mogen ze nog steeds afschieten
quote:Op donderdag 16 december 2004 17:12 schreef cultheld het volgende:
Hoe vaak Ajax niet met 1-0 wint in de blessuretijd.............
Ow vertelquote:Op donderdag 16 december 2004 17:12 schreef cultheld het volgende:
Hoe vaak Ajax niet met 1-0 wint in de blessuretijd.............
quote:
Die bestaan niet.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Villareal lijkt me wel een leuke tegenstander...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |