Maar hij lijkt mij wel erg blessuregevoeligquote:Op woensdag 15 december 2004 12:56 schreef jimjim1983 het volgende:
Onze Armeense stagiaire is trouwens voetballer van het jaar geworden in zijn land
zegt genoeg lijkt me
kom op man, dit is 1 wedstrijd!quote:Op woensdag 15 december 2004 12:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar hij lijkt mij wel erg blessuregevoelig
Pure pech natuurlijkquote:Op woensdag 15 december 2004 12:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kom op man, dit is 1 wedstrijd!![]()
ik vond die ene doelpoging van hem ook erg lachwekkendquote:Op woensdag 15 december 2004 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Die Armeniër heeft er wel voor grote hilariteit gezorgd in het clubhuis bij ons
quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk. Welke betere redenen kan een bondscoach nu hebben?
piep piepquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee.
Maar Babel zal wel worden voorgetrokken omdat hij van Ajax is
Anastasiouquote:Op woensdag 15 december 2004 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat was ook lachwekkend
Verder was Anastasiou dramatisch, echt heel erg slecht...
Nou, dat zijn bemoedigende berichten.quote:Nach seinem Berater Paul Koutsoliakos, der am Montag in Athen weilte, gibt es aber bislang weder eine konkrete Anfrage noch ein Angebot aus Amsterdam. "Der Spieler selbst würde am liebsten nach Spanien wechseln. Aber auch innerhalb der Bundesliga könnte er sich vorstellen weiter zu spielen", so Koutsoliakos.
Babel doet het idd aardig, maar om nu te zeggen dat hij al definitief is doorgebroken gaat mij een beetje te ver...quote:Op woensdag 15 december 2004 16:02 schreef methodmich het volgende:
Benieuwd wie de volgende groeibriljant uit de jeugd wordt die doorbreekt. Hedwiges Maduro en Urby Emanuelson lijken me de grootste kanshebbers.
een PSV'er bedoel je?quote:Op woensdag 15 december 2004 14:21 schreef Suijk het volgende:
Idd, jammer dat die er niet in ging, dan was het nu al een cultheld geweest.
Bij gebrek aan beter, vrees dat zijn spelen meer zegt over de anderen.quote:Op woensdag 15 december 2004 16:12 schreef methodmich het volgende:
Vooralsnog is hij eerste spits en als er geen geschikte aankoop komt, blijft hij het ook.
Zie niet in wat hier onzin aan is: je moet Babel vergelijken met een goed functionerende spits.quote:Op woensdag 15 december 2004 16:25 schreef methodmich het volgende:
Is natuurlijk onzin, hij is gewoon nu al beter dan Sonck en Anastasiou. En hij zal altijd zijn minuten blijven krijgen, heeft Koeman al gezegd. Ook met een nieuwe aankoop.
Hij heeft absoluut het talent om een topper te worden.quote:Op woensdag 15 december 2004 16:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Verwacht veel van die jongen...
Ik heb die Emanuelson best vaak in de A1 zien spelen, toen was hij echt goed. schuift ook heel goed in.quote:Op woensdag 15 december 2004 16:02 schreef methodmich het volgende:
Benieuwd wie de volgende groeibriljant uit de jeugd wordt die doorbreekt. Hedwiges Maduro en Urby Emanuelson lijken me de grootste kanshebbers.
Geen idee hoe betrouwbaar ajaxfanz.nl is, maar daar stond dit bericht. Zou een aardige club voor de Ridder zijn. Hem verhuren aan Willem II zou echt niet slecht voor hem zijn.quote:De Ridder naar Tilburg? (15-12)
Daniel de Ridder verkast mogelijk na de winterstop naar Willem II. De talentvolle rechtsbuiten mag zeer waarschijnlijk in de winterstop op huurbasis vertrekken bij Ajax. De ras-Amsterdammer stond eerder al in de belangstelling van Vitesse, dat ketste echter af vanwege de hoge huursom. De Ridder zou bij Willem II de vervanger worden van Hadouir, die tot het einde van het seizoen met een blessure is uitgeschakeld.
quote:'Ajax hoeft nog niet te rekenen op Rosenberg'
15/12/2004 16:48
Ajax lijkt vooralsnog niet veel succes te hebben in de speurtocht naar een nieuwe spits. Zo schijnt Angelos Charisteas liever in Spanje of Duitsland te spelen en heeft Markus Rosenberg via zaakwaarnemer Martin Dahlin laten weten dat hij zeker tot de zomer in Zweden wil blijven.
'Markus heeft altijd al gezegd dat hij nog minstens een half jaar hier wil blijven. Daarna zien we wel weer wat er gebeurt', legde Dahlin uit in Aftonbladet. Bovendien vertelde de Zweedse ex-international dat Rosenberg sowieso niet de spits is waar Ajax op zit te wachten.
'Ajax wil een complete spits die direct in de basis kan beginnen. En ze zien Markus als een veelbelovende speler, maar hij heeft nog tijd nodig om zich te ontwikkelen.'
Rosenberg speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor Halmstads BK en werd met veertien doelpunten topscorer in de Allsvenskan. De 21-jarige spits staat echter onder contract bij kampioen Malmö FF, waarmee hij momenteel deelneemt aan de Scandinavische Royal League.
Nou ben ik niet met je eens omdat ik hem wel de moeite waard vind om aan te kijken. Vind juits dat hij meer tijd moet krijgen om zich te ontwikkelen. Koeman had hem al veel eerder moeten brengen en niet schijterig moeten rond dobbelen want die 6 maanden op zijn leeftijd maken geen flikker uit.quote:Op woensdag 15 december 2004 16:16 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter, vrees dat zijn spelen meer zegt over de anderen.
Pas bij een geschikte aankoop kan je zien of hij echt zal doorbreken of niet.
Tsjah Koeman heeft liever iets anders en dat heeft niks te maken met de kwaliteiten van de Riddderquote:Op woensdag 15 december 2004 19:43 schreef jimjim1983 het volgende:
ja verhuur De Ridder maar lekker, van Koeman krijgt hij toch nauwelijks kansen. en volgens mij is hij ook wel iemand die wedstrijdritme nodig heeft.
Die man is echt mediageilquote:Op woensdag 15 december 2004 23:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ronald Koeman zit vandaag bij Barend en van Dorp.
Of heeft Daniel als Amsterdammer een te grote bek voor onze Ronald...quote:Op woensdag 15 december 2004 19:58 schreef methodmich het volgende:
Koeman ziet in De Ridder terecht geen pure rechtsbuiten en op het middenveld is te concurrentie te hevig voor frêle Daniël.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |