huhuquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:55 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dan gaat het nog druk worden dit jaar.
Het is geen geen pure rechtsbuiten maar hij is wel een jongen met een actie. Maar rosales doet het steeds beter dus hopen dat koeman toch wat tijd voor De ridder vrij maakt in Ajax1quote:Op woensdag 15 december 2004 19:58 schreef methodmich het volgende:
Koeman ziet in De Ridder terecht geen pure rechtsbuiten en op het middenveld is te concurrentie te hevig voor frêle Daniël.
Tuurlijk is dit positief. Tenzij je hier ruiterlijk toegeeft dat Ajax slechter dan AZ is.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:03 schreef Robar het volgende:
hmmmm. Auxerre, weet niet of dit zo positief is.....
Hoezo zou Heerenveen kansloos zijn? Als ze Radomski voor veel geld verkopen en een paar spelers van formaat terughalen, kunnen ze winnen van Newcastle. Zou wel een superstunt zijn natuurlijk, maar dat liet Heerenveen al eerder zien in eigen huis tegen Stuttgartquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:07 schreef komrad het volgende:
ajax tegen auxerre moet kunnen
az tegen aken ook
feyenoord tegen sporting lissabon is geen walkovertje
en heerenveen schier kansloos tegen newcastle
Ajax maakt kans tegen Auxerre.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:07 schreef komrad het volgende:
ajax tegen auxerre moet kunnen
az tegen aken ook
feyenoord tegen sporting lissabon is geen walkovertje
en heerenveen schier kansloos tegen newcastle
ik zeg ook schier kansloos, niet helemaal kansloos sinds die stunt tegen stuttgart idd.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoezo zou Heerenveen kansloos zijn? Als ze Radomski voor veel geld verkopen en een paar spelers van formaat terughalen, kunnen ze winnen van Newcastle. Zou wel een superstunt zijn natuurlijk, maar dat liet Heerenveen al eerder zien in eigen huis tegen Stuttgart
Nou al 2 ronden door in ieder geval, wanneer is de finale?quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:10 schreef komrad het volgende:
bij winst ajax tegen basel of lille
Ik hoop dat jullie de finale halen tegen AZ (en die verliezen).quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nou al 2 ronden door in ieder geval, wanneer is de finale?
Op dit momentquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Tuurlijk is dit positief. Tenzij je hier ruiterlijk toegeeft dat Ajax slechter dan AZ is.
Ja, daar won AZ ook al vanquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:21 schreef Robar het volgende:
Auxerre heeft een aardig goede ploeg, anders win je niet ff van de Rangers in Schotland.
Omdat AZ niet meer hoefde, net als PSV in Griekenland en Feyenoord in Basel.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:27 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat was in Nederland, net als Auxerre!![]()
AZ verliest ook van Grazer AK![]()
Ik moet steeds weer aan die volleybal actie van Stanley denkenquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Auxerre
Wat ik daar van moet denken. Het wordt nog spannend in die twee wedstrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |